Pietert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab: met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat nekschot ofzo ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Potentiele Gordons hierzo! Het komt uiteindelijk uit op Ben, Pearl, Kim en Leonie, denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 en Ben zal uiteindelijk winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Sluit Kim niet uit hoor. Valt me nu pas op dat Lenny zen gitaar het niet eens doet, staat daar maar beetje doelloos op te raggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 het gaat tussen ben en kim en dan zal kim winnen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Dat Ben zou winnen stond al vast na zijn auditie, niet meer dan terecht trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab: met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat nekschot ofzo Zou echt niet weten wie op haar stemt :cab: Volgens mij komen er dan 2 gasten op die meet and greet en dat zijn der ouders:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 januari 2011 Share Geplaatst 12 januari 2011 Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab: met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat nekschot ofzo Voorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 januari 2011 Share Geplaatst 12 januari 2011 ..? nou elke aflevering organiseert ze wel iets debiels, een meet en greet als je haar iets leuks twittert, een kerstkaart als je haar zoveelste follower bent ofzo, weet ik wat en taalgebruik als ''dit is the bomb'' als je zoiets zegt krijg je gewoon een dikke ;e van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 ik vond jennifer ewbank weer niet om aan te horen en ben gaat het nog lastig krijgen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Ester lijkt Ben eruit te gaan gooien.. Toch wel verrassend. Verder zijn nu Pearl, Kim en Leonie 'door' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Beetje jammer dat het zo is afgelopen met The Voice ;e, begon leuk maar nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Ben terecht door. Esther is leuk en ook goed enzo, maar Ben is en blijft gewoon de man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Hehe, eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bastiaan Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 ik vind die esther zo irritant, dat luie oog, kan ik me echt aan ergeren. Sowieso beter dat Ben door is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Esther is lief man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 met die jurk die ze vandaag aanhad hoefde je niet eens op dr oog te letten IFUKNOWWUTIMSAYIN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 tetten jonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Beetje jammer dat het zo is afgelopen met The Voice ;e, begon leuk maar nu. Dit ja. Wat een vreselijke uitzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik ben blij dat Lenny er vorige week al uit was, hoefde ik gister niet meer te kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 The Voice is echt zo'n 'steek een veer in de reet van de kandidaten, ook al zingen ze zo ongelofelijk slecht' programma. Man man man, het is echt allemaal middelmaat. Niemand die iets nieuws toevoegd aan de Nederlandse popscene. Het is allemaal 12 in een dozijn niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ja, en al helemaal als je dan de enige die niet zoals elke fucking andere artiest is in de halve finale wegstuurt. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 je kon op voorhand al raden welke kandidaten de finale zouden halen, toen de battle begon. en das ook gebleken. word overigens wel gek van wat overdreven positieve geleuter voortdurend :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Anne, Leonie, Pearl, dat zijn echt die typische Idols en X-factor kandidaten waar je verder nooooooit meer wat van hoor. Echt 12 in een dozijn gewoon. Lenny had echt een eigen stylo, maar nee hoor. Ben is ook goed, maar heeft ook nog niet echt een eigen stijl. Als ie dat ontwikkelt kan hij wel een blijvertje worden, wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Ben heeft wel aardig een eigen stijl, hij zingt elke week soul. En daar is hij ook verdomd goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten