Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Wij gaan meeten he bij zijn eerste concert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Sowieso! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Zou hij nou zelf ook blowen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Esther is door, Lenny eruit. Was te verwachten. Lenny is immens populair en is er eigenlijk al.. En heeft maar 1 sound. Esther is veelzijdiger, dus ook terecht dat ze door is. Denk alleen dat ze het wel gaat afleggen tegen Ben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Waarom moet iemand veelzijdig zijn? Ik snap dat nooit met dat soort talentenjachten dat iedereen alles maar moet kunnen zingen enzo. Uiteindelijk ga je toch 1 kant op en ik weet bijna zeker dat een album van Lenny hierdoor beter zal verkopen dan een van bijvoorbeeld Ester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Vind het wel jammer dat Bart eruit is, ik vind hem sowieso de beste van Angela. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Kim de Boer vind ik toch echt een pak beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Heb het eerder niet gevolgd, maar alleen gisteren gekeken. Daar was haar vertolking van Rolling in the deep heel goed. Sowieso een heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Ik vind Bart toch ook beter als Kim hoor. Schandalig dat Esther door is en Lenny niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Blij dat Lenny eruit is, enige wat hij kan is stoneymaloney muziek, opbokken dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 MeestersMusic: RT @RaymonMollink: John Ewbanks is de muzikale leider van Symphonica in Rosso. Nick & simon staan dit jaar op het rode podium, = coach Jennifer Ewbanks. #tvoh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik moet zeggen dat ik het jammer vindt, dat ze alles in de teams houden, je wil toch de 4 beste in de finale. Als je dit als kandidaat had geweten, had je het beste in team kunnen zitten met allemaal mindere zangers/zangeressen. Trouwens 7 vrouwen en 1 man in de halve finale is ook wel opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Waarom moet iemand veelzijdig zijn? Ik snap dat nooit met dat soort talentenjachten dat iedereen alles maar moet kunnen zingen enzo. Uiteindelijk ga je toch 1 kant op en ik weet bijna zeker dat een album van Lenny hierdoor beter zal verkopen dan een van bijvoorbeeld Ester. Reggae is geen mainstream muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Dat weet ik maar in het vaarwater van Lenny zeker binnen Nederland zit bijna niemand. Terwijl er van een type als ester al meerdere zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Bart is een baas, echt jammer dat hij eruit is. Kim is wel beter, maar die Shary-an vind ik echt een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Klopt, vooral tijdens de Sing off was het echt drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 9 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2011 Tja ik ben ook geen fan van Shary-An, maar van Bart was ik ook niet zo kapot hoor. Als hij een uithaal moet maken ofzo, haalt hij die vaak gewoon niet. Wat VanVelzen zei, hij heeft een heel mooie verhalende stem. En ik snap wel dat Lenny eruit is. Ik vind hem ook tof, maar hij is nu ver genoeg gekomen. Iedereen kent hem nu en zijn eventuele cd zal als een malle gaan. Esther heeft nu meer aan het programma dan Lenny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Bybl2yC1a_I Hier is hij wel erg sterk met uithalen. Hij kan het dus wel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik heb de sing-off niet gezien maar in de gewone uitzending vond ik Shary-Ann beter hoor. Over het algemeen vind ik Shary-Ann ook beter als Bart. Kim vind ik dan weer niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Bart is een baas, echt jammer dat hij eruit is. Kim is wel beter, maar die Shary-an vind ik echt een stuk minder. Klopt, vooral tijdens de Sing off was het echt drama Ik heb de sing-off niet gezien maar in de gewone uitzending vond ik Shary-Ann beter hoor. Over het algemeen vind ik Shary-Ann ook beter als Bart. Kim vind ik dan weer niet zo goed. Shary-Ann was gister echt wel goed hoor. Zong sterk, goed nummer en ze is gewoon altijd zo tof. Terecht dat ze door was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik heb de sing-off niet gezien maar in de gewone uitzending vond ik Shary-Ann beter hoor. Over het algemeen vind ik Shary-Ann ook beter als Bart. Kim vind ik dan weer niet zo goed. Kim is juist de beste man_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Shary-Ann was gister echt wel goed hoor. Zong sterk, goed nummer en ze is gewoon altijd zo tof. Terecht dat ze door was. Tijdens de Sing off vond ik haar ronduit zwak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Dat weet ik maar in het vaarwater van Lenny zeker binnen Nederland zit bijna niemand. Terwijl er van een type als ester al meerdere zijn. Wie kun jij uit Nederland vergelijken met Esther dan? Dat is de Beyonce van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab: met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat nekschot ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 9 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab: met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat nekschot ofzo Bloedirritant inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten