Mentos Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Ik vind The Voice juist echt vet. Niet meer die slechte audities, maar alleen mensen die écht goed kunnen zingen. Ook het idee van The Battles vind ik leuk, het knalt echt je huiskamer binnen. Op vrijdag heb ik nooit tijd om te kijken, maar de herhaling op maandagavond pak ik altijd wel even mee. Oh dit vind ik echt knap trouwens, ben ik ineens de eerste poster in het topic :cab: Deze hoort na Justin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 8 november 2010 Auteur Share Geplaatst 8 november 2010 Ik vind The Voice juist echt vet. Niet meer die slechte audities, maar alleen mensen die écht goed kunnen zingen. Ook het idee van The Battles vind ik leuk, het knalt echt je huiskamer binnen. Op vrijdag heb ik nooit tijd om te kijken, maar de herhaling op maandagavond pak ik altijd wel even mee. Oh dit vind ik echt knap trouwens, ben ik ineens de eerste poster in het topic :cab: Deze hoort na Justin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Talentenjachten Volgen jullie talentenjachten als X-factor, The Voice of wat dan ook? Op dit moment volg ik enorm X Factor UK waarbij enkele toppers zitten zoals Matt Cardle, Aiden Grimshaw en de groep One Direction. Ik ben benieuwd wat jullie volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Ik volg eigenlijk niks meer, bij die Engelse/Amerikaanse zitten er soms nog weleens leuke dingetjes maar in Nederland is het tien keer niks en iets meer uitgemolken, vooral The Voice dat moet dan vernieuwend zijn...;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Best wel fout, maar ik ben wel fan van the Voice. Paar aardig goede zangers/zangeressen en een leuke opzet. Verder is VanVelzen té grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Ik kijk ook naar The Voice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 The Voice! Van Velzen vind ik een grappig mannetje :D Verder vind ik dat sommige mensen echt goed kunnen zingen, de beroemde Ben Saunders, Joan Franka, Esther(dat meisje met oogafwijking) en ik vind dat Lenny een heerlijke auditie had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 The Voice of Holland en So You Think You Can Dance zit ik altijd voor klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Eigenlijk alleen The Voice, van de rest alleen de audities om te kunnen lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Best wel fout, maar ik ben wel fan van the Voice. Paar aardig goede zangers/zangeressen en een leuke opzet. Verder is VanVelzen té grappig. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 The Voice, alleen vanwege Lenny. Ben Saunders kan helemaal niet zo goed zingen in mijn ogen, had er 1 op 1 zeker uit gemoeten tijdens de battle. Lenny ftw _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 Ben Saunders kan wél goed zingen. Alleen omdat die andere vrouw met veel meer power zong denken mensen dat ze beter was, maar soms schreeuwde zij bijna, ook erg schril, terwijl Ben Saunders het wat rustiger zong want imo ook nog is beter bij het nummer paste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 Ben Saunders en Lenny Ryan, alleen voor die al zou ik het programma kijken. Zit Joshua er nog in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 10 november 2010 Auteur Share Geplaatst 10 november 2010 Joshua is die kerel van dat duo toch? Als je die bedoelt dan zit hij er inderdaad nog in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 Ja klopt. Die van dat duo ja. Bij popstars een paar jaar gelexen of vorig jaar, All My Life van K-Ci & Jojo _O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 is die joshua die neger of die andere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 Die neger. Zoek maar op youtube: Joshua - All My Life. Echt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 ik vond die auditie @ tvoh met love you more erg mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 november 2010 Share Geplaatst 10 november 2010 Ik ook. Gregory (singa) van x-factor een paar jaar geleden vond ik echt veel beter als Jamal en Guiliano maar ja. Die kut jury weer niet. Als hij eens stopt met liedjes met Nino maken en gewoon zijn eigen album maakt ben ik blij :). Kut Nino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Ik heb een hekel aan dit soort programma's. Lijkt weer of je elk jaar hetzelfde ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Vind The Voice of Holland echt een leuk programma om naar te kijken. Zitten in tegenstelling tot andere programma's ook veel meer muzikaal talent tussen, niet van die Herman types zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Ik heb een hekel aan dit soort programma's. Lijkt weer of je elk jaar hetzelfde ziet. Sowieso. Enige die nice was is Idols 1 ^^. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Ben Saunders kan wél goed zingen. Alleen omdat die andere vrouw met veel meer power zong denken mensen dat ze beter was, maar soms schreeuwde zij bijna, ook erg schril, terwijl Ben Saunders het wat rustiger zong want imo ook nog is beter bij het nummer paste. Ga weg, die hele Ben Saunders is een dikke hype alleen maar omdat 3 van de 4 juryleden bij de eerste zin drukte. Hij zong tijdens zijn audities niet eens zo goed dat hij mij wegblies. Heb vele betere versies van Use Somebody gehoord (vorig jaar x factor Jaap, Mathijs en Kelvin bijvoorbeeld) waardoor ik dit ook al een stuk minder vond. Verder heeft hij iets wat al zoveel mensen hebben, wat al zo vaak gedaan is. Ben kan leuk zingen, maar als hij het wint word het toch weer zo'n standaard winnaar. Maakt 1 leuk nummertje en gaat over 4 jaar meedoenen met Idols 10 omdat zijn vriendin zwanger werd. :cab: Laat iemand maar winnen die naast dat die goed kan zingen ook een stijl hanteert die niet vaak gehoord word. Daarmee kan je veel verder komen dan met een simpele 13e uit een dozijn liefdesliedjes zanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Geef dan eens een voorbeeld Lange? Want ik vind Ben Saunders juist wel iemand die eruit springt, mede door zijn eigen stijl en niet dat saaie recht toe recht aan volk wat altijd dat soort shows wint. En zijn vertolking van Use Somebody was echt bril-fakking-jant goed goed hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loserseven Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Ben Saunders, lelijk uiterlijk geweldige stem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten