Geplaatst 31 oktober 201014 jr. Feyenoord ontslaat Mario Been. Feyenoord heeft vanmiddag in Stadion de Kuip Rotterdam bekend gemaakt dat zij trainer Mario been hebben ontslagen. Hij had geen vertrouwen meer van het bestuur en boekte slechte resultaten. Eveneens was de spelersgroep het er ook mee eens, Feyenoord gaat nu op zoek naar een vervanger voor Mario Been. [spoiler=Vraag van mij voor jullie!]Iemand een mooie lay-out?
Geplaatst 31 oktober 201014 jr. Auteur Feyenoord ontslaat Mario Been. Feyenoord heeft vanmiddag in Stadion de Kuip Rotterdam bekend gemaakt dat zij trainer Mario been hebben ontslagen. Hij had geen vertrouwen meer van het bestuur en boekte slechte resultaten. Eveneens was de spelersgroep het er ook mee eens, Feyenoord gaat nu op zoek naar een vervanger voor Mario Been. [spoiler=Vraag van mij voor jullie!]Iemand een mooie lay-out?
Geplaatst 31 oktober 201014 jr. Lay out? hee wat voor iets zou je willen, stuur me even een PM met wat je een beetje wilt, dan wil ik best kijken of ik iets moois voor je kan maken!
Geplaatst 31 oktober 201014 jr. Voor een lay-out kan je het best iets aanvragen in het Aanvraag Lay-out topic. Deze kan je hier vinden: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30411
Geplaatst 3 november 201014 jr. Auteur Vandaag word een dag met veel updates, zorg dat je er bij bent:D Ik zal vanaf 3 uur gaan posten. dan ben ik klaar met school.
Geplaatst 3 november 201014 jr. Ik vind het er grafisch niet mooi uit zien, probeer daar aan te werken. Let ook een beetje op je manier van schrijven.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Probeer eens wat grotere updates te maken. Veel van jouw updates kunnen worden samengevoegd. Waarschijnlijk krijg je dan wat meer reacties. Probeer ook op het taalgebruik te letten. Door je tekst nog eens na te lezen voorkom je kleine foutjes.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Nog een tip: Achter de titel hoort geen punt. Probeer die grote lege ruimtes ook op te vullen.