Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=Uitleg]Ik ben deze novelle begonnen omdat voordat FM11 uitkomt nog een keer een novelle met FM10 wil doen.

Waarschijnlijk zal ik met FM11 deze novelle overnieuw starten, dat ligt eraan of er animo voor is.

Ik speel deze game met update 10.3, veel leesplezier.:*)

'Helmond Sport start nieuw seizoen, zonder Streppel'

-Helmond- Het bestuur van Helmond Sport heeft bekend gemaakt dat er een nieuwe hoofdcoach zal komen.

Na de uitstekende prestaties van vorig seizoen, raakte de club toch in de knoop met Jurgen Streppel.

Streppel zou commentaar hebben gehad over het transferbudget en daarom een ultimatum aanbood.

De club zag geen heil in een langer verblijf voor de 42-jarige coach uit Vorst.

Meer nieuws zal binnenkort bekend worden gemaakt.

20090105202707-Helmond_Sport_Jurgen_Streppel_22_8_08.jpg

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Uitleg]Ik ben deze novelle begonnen omdat voordat FM11 uitkomt nog een keer een novelle met FM10 wil doen.

Waarschijnlijk zal ik met FM11 deze novelle overnieuw starten, dat ligt eraan of er animo voor is.

Ik speel deze game met update 10.3, veel leesplezier.:*)

'Helmond Sport start nieuw seizoen, zonder Streppel'

-Helmond- Het bestuur van Helmond Sport heeft bekend gemaakt dat er een nieuwe hoofdcoach zal komen.

Na de uitstekende prestaties van vorig seizoen, raakte de club toch in de knoop met Jurgen Streppel.

Streppel zou commentaar hebben gehad over het transferbudget en daarom een ultimatum aanbood.

De club zag geen heil in een langer verblijf voor de 42-jarige coach uit Vorst.

Meer nieuws zal binnenkort bekend worden gemaakt.

20090105202707-Helmond_Sport_Jurgen_Streppel_22_8_08.jpg

Geplaatst

Eerst de titel ontcijferd, maar ik heb 'm door :D

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

_O__O__O__O__O_

Hellemooond!

Succes Joost (y)

Eerst de titel ontcijferd, maar ik heb 'm door :D

Succes!

Thanks iedereen:*)

'Frank de Boer stelt zich kandidaat'

-Helmond-Uit bronnen vernomen is dat Frank de Boer heeft gesolliciteerd als hoofdcoach van Helmond Sport.

Zelf wil De Boer hier niet op reageren, het lijkt toch redelijk serieus.

Nadat De Boer vorige maand zijn opleiding betaald hoofdcoach A heeft afgerond, zou hij zo snel mogelijk aan de slag willen.

Supporters zijn opgetogen met het bericht dat Frank de Boer zich kandidaat heeft gesteld, een jeugdheld voor velen.

20090505101454_frank_de_boer.jpg&t=1

'Exacte reden vertrek Streppel bekend'

-Helmond- Na vele speculaties blijkt het dat een vechtpartij Jurgen Streppels ontslag was.

Nadat hij zijn ultinatum indienden en het bestuur erop inging, werdt het rood voor zijn ogen.

Hij zou onderandere een autoruit van zijn clubauto hebben ingeslagen en de secratesse hebben bedreigd.

Het bestuur meldt; Dit gedrag hoort niet bij onze club thuis, De kosten zullen vast en zeker op Jurgens naam komen.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Vaste volger sowieso _O_

De Helmondse Generaal is weg :(

Maarja Come on Hellmond!

Thanks Stefan, jij kent de selectie natuurlijk door en door.

Prachtige titel. benieuwd hoe dit verder gaat

Dankje.:)

'Helmond Sport stelt Van de Crommert aan'

-Helmond- De kogel is door de kerk, de opvolger voor Jurgen streppel is gevonden.

Nadat een korte zoektocht is het bestuur terecht gekomen bij Joost van de Crommert.

Zijn aanstelling is volgens het bestuur te danken aan zijn prestaties met vorige clubs.

Nadat hij vorig seizoen Blauw Geel 38' liet promoveren naar de Topklasse, had hun belangstelling gewekt van verschillende clubs.

Vele supporters uiten hun woede op het bestuur, ze vonden dat Streppel de club op het sleeptouw nam.

Van de Crommert lijkt redelijk onervaren in het betaald voetbal,

verschillende analiticy vonden dat hij afhankelijk was van zijn materiaal en hij zelf weinig toevoegde.

Van de Crommert was niet bereikbaar voor commentaar. Vrijdag is een perconferentie over de nieuwe coach.

'Joppen ontevreden met aanstelling nieuwe coach'

-Helmond- Guus Joppen is alles behalve blij met de aanstelling van Van de Crommert.

Nadat hij vorig seizoen een basisplaats onder Jurgen Streppel had verovert, moet hij weer beginnen op 0.

Van de Crommert meldde in de persconferentie; Iedereen zal op 0 moeten beginnen, en een nieuwe kans krijgen.

Een vertrek van Joppen leek al aanstaande nadat hij zelf meldde; Ik ben over de club gegroeid, ik moet verder kijken.

Joppen's contract loopt in de zomer van 2010 af, en verdient momenteel 1,300,- per week.

Hoe Van de Crommert hierop zal reageren zal later bekend worden gemaakt.

19703.jpg

De laatste update voor vandaag waarschijnlijk, morgen natuurlijk weer een paar.

Geplaatst

Hopelijk kan je zijn contract verlengen

Want is toch een van je grootste talenten_O_

Geplaatst

Inderaad, anders Bruno wel.

Geplaatst

Guuuusje Joppen! Gemertenaar, krijgt toch wel basisplaats, is de beste verdediger, weet ik uit eigen ervaring :)

Succes bij de 2e mooiste club van Nederland!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Helmond:evil:

Veel succes man!

GUUUUUUUUUUUUUUS! Beter blijft hij gewoon...

Ja natuurlijk als je tips nodig hebt....ken je PM'en hehe.

Succes :D.

Inderaad, anders Bruno wel.

Guuuusje Joppen! Gemertenaar, krijgt toch wel basisplaats, is de beste verdediger, weet ik uit eigen ervaring :)

Succes bij de 2e mooiste club van Nederland!

Weinig Gemert....040 ja.

Bedankt voor jullie reacties jongens, het zal moeilijk worden om Guus te behouden. Maar Bruno Andrade heeft ook genoeg potentie.

Hier nog even een update.

'U.Craiova wie? Kopt de kranten'

-Helmond- Een ploeg om rekening mee te houden werdt na de wedstrijd tussen Helmond Sport en U.Craiova gesuggereerd.

Door het sterke optreden van Johan Voskamp maakte Helmond Sport U.Craiova met de grond klein.

Vele analitici hadden weinig vertrouwen een overwinning voor Helmond Sport, maar de ploeg van Van de Crommert bewees het tegendeel.

Jeroen Veldmate opende de score in de 33e minuut. U.Craiova reageerde attent door een tegentreffer van Doru Popa.

Maar Helmond Sport heeft iemand die niet veel andere clubs hebben, Johan Voskamp natuurlijk.

Hij gooide de wedstrijd in het slot door 2 doelpunten.

Van de Crommert; Een Fabuleuze match van Helmond Sport, Als we dit volhouden schat ik onze titelkansen hoog in.

voskamp,%20johan%20(helmond%20sport)%20(1).jpg

Voskamp

'Chida en Van Leerdam vertrekken naar Engeland'

-Helmond- Youssef Chida en Ilja Van Leerdaam voetballen komend seizoen niet meer in het shirt van Helmond Sport.

Ze kwamen beide niet voor in de plannen van Van de Crommert, en op de bank zitten wouden ze beide ook niet.

Hierdoor was het besluit snel gemaakt, ze mochten vertrekken.

Chida zal komend seizoen uit komen in het shirt van Bristol Rovers en Van Leerdam gaat zijn centen verdien bij Peterborough.

Met deze transfers verdient Helmond Sport 185.000,-.

17050.jpg

Chida

Geplaatst

Succes man, misschien wat meer tekst er bij, want 10 korte zinnetjes vind ik een beetje weinig. Leuke foto's, al zou het nog mooier zijn als je HQ foto's gebruikt.;)

Geplaatst
  • Auteur
Succes man, misschien wat meer tekst er bij, want 10 korte zinnetjes vind ik een beetje weinig. Leuke foto's, al zou het nog mooier zijn als je HQ foto's gebruikt.;)

Updates zullen voor de wedstrijden wel wat langer worden, maar het zal voor de lezer te langdradig en saai worden als ik updates van 30 zinnen ga typen.

En over die HQ-fotos, de fotos zijn een bijzaak in de update dus daar hecht ik niet z'n waarde aan. Toch bedankt voor je reactie:)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Jammer dat Ilja weg is...Chida ook trouwens. Is toch een Helmonder.

Ilja :(

Mooie overwinning trouwens!

Oja, haalde hem door de war met Habraken :oops:

Da moette nie doen jonge....

Ilja van Leerdam en Chida vondt ik zelf niet zo overweldigend overkomen als de andere spelers, maar dat ligt ook aan fm natuurlijk. Bedankt voor de reacties:*)

'Joppen blijft contractsvoorstellen afwijzen'

-Helmond- Het lijkt erop dat Guus Joppen komend seizoen gratis wegloopt bij Helmond Sport.

Nadat Van de Crommert meerdere pogingen heeft gedaan om zijn contract te verlengen, lijkt het onbegonnen werk.

Joppen wil het liefst zo snel mogelijk weg uit Helmond, nadat de er een nieuwe coach werdt aangesteld moest hij weer op 0 beginnen.

Ook vindt hij zichzelf beter dan de club, ploeggenoten klagen over de arrogantie van Guus.

Marc Höcher; Hij heeft een te hoge pet van zichzelf op, hij moet blij zijn dat hij kan voetballen.

Image.aspx?object=News&image=Marc_Hocher_350.jpg

Höcher

'Ook Lettinga en Van der Geevel maken plaats'

-Helmond- Sjaak Lettinga en Mart van der Geevel blijven in Nederland voetballen, maar niet bij Helmond Sport.

Lettinga was al niet gelukkig over de aanstelling van de nieuwe coach, Van de Crommert noemde dit respectloos en wees hem de deur.

Van der Geevel daarin tegen vond dat het niveau van de club te laag lag voorhem, hij vroeg een transfer aan en vertrok naar het respectievele FC Omniworld.

Met deze transfers is 330.000,- gemoeid, Van de Crommert zal met dit geld zijn selectie versterken.

136874.jpg

Lettinga

Geplaatst

Succes bij Helmond! btw: mooie updates :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.