Geplaatst 18 oktober 201014 jr. Auteur Twijfel je om een speler te kopen of verkopen? Vraag het dan hier :)
Geplaatst 21 oktober 201014 jr. Alexis Sanchez en Maxwell naar Tottenham? Maxwell voor 5.5 miljoen vraagt 87.000 salaris en Alexis Sanchez voor 12 miljoen met een gevraagd salaris van 62.000 per week;)
Geplaatst 21 oktober 201014 jr. Maxwell no go, kijk eens naar Coentrao! En kan Bale niet op linksback? Of gebruik je hem als linksmid?
Geplaatst 21 oktober 201014 jr. Denk dat je met de Spurs genoeg mogelijkheden hebt toch om de linksback positie in te vullen? Bijvoorbeeld door Gareth Bale als linksback te zetten, want op het middenveld heb je echt véél spelers lopen. Verder zou ik Maxwell liever huren en dan kan je hem altijd nog aanschaffen.
Geplaatst 22 oktober 201014 jr. coentrao Coentrao is inderdaad een geweldige vervanger voor Maxwell, die heb ik dan laten vallen:thumb: Bale is bij mij een linksmid, een beetje zoals in real life, aangezien hij heel erg overall is en maar blijft gaan aan die linkerkant;)Sanchez ben ik erg blij mee, want speelt de sterren van de hemel op rechtsbuiten en ontwikkelt zich bijna maximaal:thumb:
Geplaatst 22 oktober 201014 jr. Een Absolute No Go!! 30 miljoen voor een jeugdspeler die eigenlijk niet eens een status van een wonderkind heeft moet je nooit en te nimmer doen. Die 30 miljoen kun je aan veel leukere spelers besteden;)
Geplaatst 22 oktober 201014 jr. Go, met 30 mil kan je wel wat :< zo'n beetje heel het talententopic leegkopen :
Geplaatst 22 oktober 201014 jr. Oh sorry, je post was niet echt duidelijk aangezien je ook Man. City had kunnen zijn;) maar dan is het zeker een Go;)
Geplaatst 22 oktober 201014 jr. Heb 't geaccepteerd :m: Eventjes wachten en dan bieden op Lukaku. Nog meer suggesties!?
Geplaatst 22 oktober 201014 jr. Voor meer suggesties verwijs ik je door naar het talententopic;) daar vind je denk ik wel wat je zoekt:checkit:
Geplaatst 31 oktober 201014 jr. Robin Soder naar FC Groningen, heb niet zoveel vertrouwen in de huidige spitsen... kosten 1,3 miljoen (transferbudget 3 milj.)??
Geplaatst 2 november 201014 jr. Robin Soder is ook een talent, vind hem nog tekort komen. Pedersen doet het bij mij als diepe spits goed, maar kijk anders eens naar Bogdan Stancu.
Geplaatst 2 november 201014 jr. @Golaso Had Soder toch maar gekocht en hij bevalt prima. Gebruik hem nu als back up maar 3x ingevallen 3 doelpunten. Dus kan nu niet om hem heen.
Geplaatst 2 november 201014 jr. Oke, volgens mijn scout is het ook wel een spits met een mooie toekomst maar als je een echte basisspits voor Groningen zoekt zou ik toch een wat betere speler nemen ;).
Geplaatst 4 november 201014 jr. Man City biedt mij (ajax) Roque Santa Cruz aan voor 2.1 miljoen. Ik heb alleen al 2 geweldige spitsen edit: laat maar, salariseisen zijn veel te hoog
Geplaatst 4 november 201014 jr. Ik zit te twijfelen of ik Koen v/d Laak zal verkopen met Groningen. Pluspunten: - Is aanvoerder - Heeft über mentale stats Minpunten: - Is een AMC in het spel en heeft hier niet de juiste eigenschappen voor (op Technisch gebied) - Heeft nog maar een contract voor 1 jaar - Is een clubheld Als ik hem houd zal hij echter nooit/bijna nooit aan spelen toe komen vrees ik.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Ik zit bij Spurs en speel in een systeem met één spits en voor de rest buiten spelers en een tussen spits a la Van der Vaart. Systeem werkt prima btw. Nu heb ik Lukaku gekocht en ben ik een fan van Crouch ivm met zijn lengte van twee meter. Dus wil ik op zijn minst een spits verkopen maar welke? Defoe/Keane/Pavluchenko
Geplaatst 4 november 201014 jr. Ik zit te twijfelen of ik Koen v/d Laak zal verkopen met Groningen. Pluspunten: - Is aanvoerder - Heeft über mentale stats Minpunten: - Is een AMC in het spel en heeft hier niet de juiste eigenschappen voor (op Technisch gebied) - Heeft nog maar een contract voor 1 jaar - Is een clubheld Als ik hem houd zal hij echter nooit/bijna nooit aan spelen toe komen vrees ik. Wat heb je aan een aanvoerder als hij niet zal spelen? Gewoon verkopen!
Geplaatst 4 november 201014 jr. Ik vrees alleen dat mijn hele team dan van streek raakt omdat ik de aanvoerder verkoop... ;) @Apix, ik zou Pavlyuchenko verkopen. Ik heb het niet zo op hem, Defoe is een Engelsman en Keane is een held :)