Geplaatst 18 oktober 201014 jr. Auteur Ben je rare of opvallende dingen tegengekomen in FM11? Post ze hier!
Geplaatst 23 oktober 201014 jr. Na een goal :mrgy: Vier spelers maken een sliding van vreugde hehe. Ziet er heerlijk uit _O_
Geplaatst 23 oktober 201014 jr. Na een goal :mrgy: Vier spelers maken een sliding van vreugde hehe. Die maak ik altijd in m'n kamer met Arsenal op FM scoor. Maakt niet uit of het tegen Chelsea of Rotherham is
Geplaatst 23 oktober 201014 jr. Ziet er leuk uit al die besprekingen Ja wel beter, maar na 3 keer is het toch weer saai en eentonig denk ik. :D:m:
Geplaatst 23 oktober 201014 jr. Ja wel beter, maar na 3 keer is het toch weer saai en eentonig denk ik. :D:m: Bij mij nog niet, maar gaat nog wel komen ben ik bang :P. Achja, zulke dingen maken een spel compleet, maar storen tegelijkertijd ook flink. :checkit:
Geplaatst 24 oktober 201014 jr. Een stadion kan wel voor meer geld zorgen. Meer supporters die betalen, dus meer inkomsten. "Lijkt me logisch"
Geplaatst 24 oktober 201014 jr. Dit begint mij toch een beetje te irriteren, voorbij de verdediging en keeper en schiet hem ernaast.
Geplaatst 24 oktober 201014 jr. Dit begint mij toch een beetje te irriteren, voorbij de verdediging en keeper en schiet hem ernaast. Die heb ik ook echt te vaak.