Geplaatst 17 oktober 201014 jr. Kon er geen vinden dus ja.. Vind dit soort muziek altijd wel vet als ik gewoon de muziek keihard aan kan zetten, of in de auto (als bijrijder) vind ik het ook tof, raampje open en gewoon keihard aan:D [YOUTUBE]tXdCaByYQGQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GDgTovAzw6A[/YOUTUBE]
Geplaatst 17 oktober 201014 jr. Auteur Kon er geen vinden dus ja.. Vind dit soort muziek altijd wel vet als ik gewoon de muziek keihard aan kan zetten, of in de auto (als bijrijder) vind ik het ook tof, raampje open en gewoon keihard aan:D [YOUTUBE]tXdCaByYQGQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GDgTovAzw6A[/YOUTUBE]
Geplaatst 17 oktober 201014 jr. Het klinkt wel geinig, maar niet iets waar ik heel lang naar kan luisteren maar zo tussendoor is het wel leip.
Geplaatst 18 oktober 201014 jr. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31039&page=2 Ehm nee, Bruins, Reggaeton is verre van reggae ;e 26 augustus 20159 jr. bewerkt door Bruins
Geplaatst 18 oktober 201014 jr. Hoort wel in het rijtje reggae, rocksteady, ska. Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Reggaetón (Reggaeton, Reguetón) is een relatief nieuwe muziekstroming. Deze is ontstaan in de jaren negentig van de twintigste eeuw in de underground van voornamelijk Panama, Puerto Rico, en de Dominicaanse Republiek. De artiesten zijn beïnvloed door reggae, dancehall, hiphop en traditionele Puerto Ricaanse muziek. Reggaeton wordt gekenmerkt door een dwingend, zich herhalend ritme dat Dem Bow wordt genoemd. Dit ritme vindt zijn oorsprong in het gelijknamige nummer van de reggae artiest Shabba Ranks
Geplaatst 15 februari 201114 jr. Bumpje, dit is natuurlijk heerlijke muziek. Ik ben me er een beetje in aan het verdiepen. De Reggaeton 365 Blogspot is ook natuurlijk een goede hulp.
Geplaatst 29 november 201212 jr. Kutkick legggooo. Topic voor [MENTION=12326]Maldini[/MENTION] dit. Tedd4vUfbgg MqNJvHYqKFY L68RQSazw3A vRBgZ4aMPio _kpn4WRW2Sc whBcmlaSLJM M7pXmr_3m1M 3DZP00zvW74 4u6Ks9HxhKE NbO13O53FwQ
Geplaatst 29 november 201212 jr. Die laatste, gemaakt door MU'ers? Randy, Leroy en Jomar zijn allen leden van MU. ;c
Geplaatst 29 november 201212 jr. Die laatste, gemaakt door MU'ers? Randy, Leroy en Jomar zijn allen leden van MU. ;c Ja die grap had ik al een keer gemaakt, MU Reggaeton. :mrgy: