Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kon er geen vinden dus ja..

Vind dit soort muziek altijd wel vet als ik gewoon de muziek keihard aan kan zetten, of in de auto (als bijrijder) vind ik het ook tof, raampje open en gewoon keihard aan:D

[YOUTUBE]tXdCaByYQGQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]GDgTovAzw6A[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

Kon er geen vinden dus ja..

Vind dit soort muziek altijd wel vet als ik gewoon de muziek keihard aan kan zetten, of in de auto (als bijrijder) vind ik het ook tof, raampje open en gewoon keihard aan:D

[YOUTUBE]tXdCaByYQGQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]GDgTovAzw6A[/YOUTUBE]

Geplaatst

Het klinkt wel geinig, maar niet iets waar ik heel lang naar kan luisteren maar zo tussendoor is het wel leip.

Geplaatst

je5Fw5Ohcs8

gLmVJadWjJU

I'm lovin' it!_O_

+1 voor het topic Peter!

Geplaatst

Hoort wel in het rijtje reggae, rocksteady, ska.

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Reggaetón (Reggaeton, Reguetón) is een relatief nieuwe muziekstroming. Deze is ontstaan in de jaren negentig van de twintigste eeuw in de underground van voornamelijk Panama, Puerto Rico, en de Dominicaanse Republiek. De artiesten zijn beïnvloed door reggae, dancehall, hiphop en traditionele Puerto Ricaanse muziek. Reggaeton wordt gekenmerkt door een dwingend, zich herhalend ritme dat Dem Bow wordt genoemd. Dit ritme vindt zijn oorsprong in het gelijknamige nummer van de reggae artiest Shabba Ranks

Geplaatst

Het staat nu tenminste wel goed geschreven Sander :m:

Geplaatst

Bumpje, dit is natuurlijk heerlijke muziek. Ik ben me er een beetje in aan het verdiepen. De Reggaeton 365 Blogspot is ook natuurlijk een goede hulp.

Geplaatst

Kutkick legggooo. Topic voor [MENTION=12326]Maldini[/MENTION] dit.

Tedd4vUfbgg

MqNJvHYqKFY

L68RQSazw3A

vRBgZ4aMPio

_kpn4WRW2Sc

whBcmlaSLJM

M7pXmr_3m1M

3DZP00zvW74

4u6Ks9HxhKE

NbO13O53FwQ

Geplaatst
Die laatste, gemaakt door MU'ers? Randy, Leroy en Jomar zijn allen leden van MU. ;c

Ja die grap had ik al een keer gemaakt, MU Reggaeton. :mrgy:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.