Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=.]Dit wordt dan echt de allerallerallerlaatste FM10-novelle en ik heb al updates klaar liggen voor wel 3 pagina's. Ik ben nu ook met deze game aan het spelen.

Home.jpg

27zgp47.jpg

Enkele reacties van Engelsen:

Adam Smith uit Vale: Ik snap de FA wel. Zij willen het liefst een Engelsman aan het roer zien

Johnny Gardner uit Bristol: Ik vind het sneu voor Capello. Hij was erg goed bezig met Engeland.

Deryck McHughes uit Londen: De FA heeft groot gelijk. Er zijn Engelse coaches zat die deze baan willen.

Josie MacDonald uit Wolverhampton: Yes, eindelijk heeft de FA een verstandige beslissing genomen.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=.]Dit wordt dan echt de allerallerallerlaatste FM10-novelle en ik heb al updates klaar liggen voor wel 3 pagina's. Ik ben nu ook met deze game aan het spelen.

Home.jpg

27zgp47.jpg

Enkele reacties van Engelsen:

Adam Smith uit Vale: Ik snap de FA wel. Zij willen het liefst een Engelsman aan het roer zien

Johnny Gardner uit Bristol: Ik vind het sneu voor Capello. Hij was erg goed bezig met Engeland.

Deryck McHughes uit Londen: De FA heeft groot gelijk. Er zijn Engelse coaches zat die deze baan willen.

Josie MacDonald uit Wolverhampton: Yes, eindelijk heeft de FA een verstandige beslissing genomen.

Geplaatst
  • Auteur

2i7v77b.jpg

Steve McManaman nieuwe coach van Engeland

Na het ontslag van Fabio Capello is er weer een Engelsman de baas van het nationale elftal. Steve McManaman is de man die Engeland wellicht naar haar tweede wereldtitel moet gaan leiden. Geboren op 11 februari 1972 was er een gouden toekomst voor hem voorspeld. Opgegroeid in Liverpool speelde hij dan ook voor Liverpool. Hij gold als een groot talent. Het hoogtepunt in die tijd was de winst in de FA Cup in 1992. Alhoewel Liverpool in deze jaren een getalenteerd elftal had konden zij de toppositie van Manchester United niet bedreigen. Hij en collega's als Jamie Redknapp en Jason McAteer vielen soms meer op door hun gedrag buiten het veld, waardoor zij de bijnaam 'the Spice Boys' kregen. McManaman kreeg ook wel kritiek omdat hij te weinig zou scoren, maar was zeer belangrijk met zijn talloze voorzetten aan Robbie Fowler en later Michael Owen.

McManaman_228x284.jpg

In 1999 koos McManaman voor het geld, door naar Real Madrid te verkassen. Maar nadat Real een kapitaal had uitgegeven aan nieuwe sterren, zoals David Beckham, was er voor McManaman geen plaats meer. Hij ging naar Manchester City, maar dit werd geen succes. De fans van de club zagen in hem een volgevreten vedette. Hij werd een aantal keren bedreigd en éénmaal zelfs gemolesteerd. In 2005 beëindigde hij zijn loopbaan. Nu is hij bondscoach van Engeland.

wembleyPA_468x301.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.