Spring naar bijdragen

[PES 2010] Van Gaal en zijn spelers 3 leden hebben gestemd

1. 1. [PES 2010] Van Gaal en zijn spelers

• Gewoon standaard
      1
    • doorgaan met dit lettertype
      2

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dit is mijn novell over de comeback van liverpool. Het speelt zich af in het seizoen 2011/2012

Ik heb op dit moment niet heel veel tijd vanwege school maar ik probeer 1 keer in de 2 dagen een bericht te posten

Ik wacht na het komende stuk de reacties af en als ik zie dat er niet veel reacties komen dat zal ik met de novell stoppen

Veel plezier met lezen!

25i15ki.jpg

• Antwoorden 54
  • Weergaven 65
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn novell over de comeback van liverpool. Het speelt zich af in het seizoen 2011/2012

Ik heb op dit moment niet heel veel tijd vanwege school maar ik probeer 1 keer in de 2 dagen een bericht te posten

Ik wacht na het komende stuk de reacties af en als ik zie dat er niet veel reacties komen dat zal ik met de novell stoppen

Veel plezier met lezen!

25i15ki.jpg

Geplaatst

veel succes. Duidelijk te merken dat dit je 1e novelle is. Had een leuker stuk mogen zijn..maar blijf verder lezen en kijken! Dan krijg je vanzelf inspiratie voor je eigen novelle

Geplaatst

Nou, laat ik maar direct mijn mening geven.

- Probeer je novelle mooier te maken met een layout of banner. Als je het zelf moeilijk vindt om er een te maken kan je het vragen in het Aanvraag Layout topic. Doe er anders eventueel een plaatje bij, want zo is het nogal saai.

- Een novelle maak je in eerste instantie voor jezelf. Reacties komen vanzelf wel, dus laat je novelle er niet van afhangen.

- Je intro kon wel wat beter, bijvoorbeeld wat meer informatie over de club o.i.d. Bovendien kon hij wel iets uitgebreider.

Laat ik voorop stellen dat ik je novelle zeker niet wil afkraken. Als je iets met deze tips doet dan kan het een hele goede novelle worden!

Geplaatst
  • Auteur
Nou, laat ik maar direct mijn mening geven.

- Probeer je novelle mooier te maken met een layout of banner. Als je het zelf moeilijk vindt om er een te maken kan je het vragen in het Aanvraag Layout topic. Doe er anders eventueel een plaatje bij, want zo is het nogal saai.

- Een novelle maak je in eerste instantie voor jezelf. Reacties komen vanzelf wel, dus laat je novelle er niet van afhangen.

- Je intro kon wel wat beter, bijvoorbeeld wat meer informatie over de club o.i.d. Bovendien kon hij wel iets uitgebreider.

Laat ik voorop stellen dat ik je novelle zeker niet wil afkraken. Als je iets met deze tips doet dan kan het een hele goede novelle worden!

bedankt voor jullie advies

en lay-out en banner zijn aangevraagd

Geplaatst
  • Auteur

Dit is het zelfde stuk tekst in een veel betere lay-out

Sorry dat de tekst nog hetzelfde is:(

attachment.php?attachmentid=2200&stc=1&d=1286910749

ik zie dat hij veel te klein is

dat is erg raar

k zal kijken of ik het kan fixen

het zag er net zo mooi uit

sorry mensen

ik stop voor vandaag

k ga morgen verder kijken

kom ik er niet uit dan wil ik vragen of er iemand is die als ik diegene de tekst geeft het voor mij dan in de lay-out wilt zetten en dan hier op de goede manier posten

dan blijft het een novelle die door mij is geschreven en dan kunnen jullie het tenminste op een leuke manier lezen

Mensen die zich aanbieden??

zal niet veel werk zijn

Geplaatst
  • Auteur
Plaatje moet veel groter. Ik kan hem nu niet lezen.

ik weet het:(

net uitgelegd:P

komt denk ik omdat ik geen fotoshop heb, maar paint shop pro 2

Geplaatst

Upload je plaatje even op http://tinypic.com/, kopier dan de 'direct link', druk op het icoontje met de bergen en plak de link daarin. Als het goed is heeft je update dan zijn normale formaat weer :)

Geplaatst

heel mooi,

goede afwisseling, zet alleen niet overal Liverpool: voor...

Geplaatst
hoe bedoel je dit joost??

Je hebt "Liverpool figths back" i.p.v. "Liverpool fights back".

Geplaatst

Leuke keuze met Van Gaal!! Ben benieuwd waarom hij voor een avontuur in Engeland kiest! En ben benieuwd naar je transfers!

Geplaatst
  • Auteur

Mensen

Ik denk dat ik ga stoppen met schrijven

vind het niet meer leuk, vooral omdat ik weinig reacties krijg

ik zal vanmiddag nog een intervieuw plaatsen en dan kijk ik of ik daarna verder ga

Er is wel een grote kans dat ik anders aan een pes2010 novell ga beginnen

Ideeën voor een club???

Geplaatst
  • Auteur

Mensen ik ben er uit

Ik ga door

Op een erg spannende manier

Ik wil alleen aan iemand vragen of die de titel van mijn novelle

Liverpool fights back kan veranderen in

Van Gaal en zijn spelers

alvast bedankt

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.