Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

v12u.png

Edit: heb de 'voorpagina' veranderd in een kleiner formaat, excusses hiervoor.

81583906.png

[spoiler=Korte uitleg]Hierbij mijn novelle, deze zal gaan over raoul scheele, de nieuwe manager van PSG. ik zal straks een transfer update laten zien, en mijn voorbereiding, ik hoop dit regelmatig te updaten, maar niet vaker dan 1x in de 2 dagen ivm school&sport.

Geplaatst
  • Auteur

v12u.png

Edit: heb de 'voorpagina' veranderd in een kleiner formaat, excusses hiervoor.

81583906.png

[spoiler=Korte uitleg]Hierbij mijn novelle, deze zal gaan over raoul scheele, de nieuwe manager van PSG. ik zal straks een transfer update laten zien, en mijn voorbereiding, ik hoop dit regelmatig te updaten, maar niet vaker dan 1x in de 2 dagen ivm school&sport.

Geplaatst

Jammer van de spel- en stijlfouten enzo :cab: leest irritant. Maarja succes.

Geplaatst

Misschien je plaatjes een stuk kleiner maken. Verder veel succes met PSG! ;)

Geplaatst

Je zegt dat dit je eerste serieuze novelle gaat worden, maar dan moet je toch wel op je spelfouten gaan letten. Ook de plaatjes zijn, zoals aangegeven, veel te groot. Je eerste plaatje zal op de meeste beeldschermen niet passen omdat hij enorm is. Verder heb je wel een leuke clubkeuze.

Geplaatst

Een matige beginpost. Hopelijk wordt de rest beter.

Let vooral op hoofdletters en interpunctie.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

v12u.png

[spoiler=Uitleg]Hier is weer een update van het team, het team heeft een grondige keuring moeten doorstaan, er zijn 3 spelers vertrokken en 8 aangekocht. Tevens werd het bestuur ook nog extra gul, ze gaven mij maar liefst 23 miljoen extra vanwege de veel gezondere financiële situatie bij de club. Een heel goeie voorbereiding is wat iedereen heel tevreden maakte, maar in de competitie ging het een stuk minder, dat kwam met name door het feit dat ik als trainer nog geen frans kon spreken, maar dat is inmiddels opgelost met een spoedcursus frans. Het team is aangepast en de tacktiek lijkt nu ook uitwerking te krijgen. Tevens is de club ook zeer tevreden dat areola de aanbiedingen van manchester united en ac milan afwees. Hiervoor is hij bedankt met een ge-upgrade contract.

De inkomende en uitgaande transfers.

2j3ijoo.png

316thsj.png

Tevens werd er wel een negatief record uit de transferperiode gehaald, de club bestede maar liefst 55 miljoen aan inkomende transfers, en kreeg maar 35 miljoen hiervan terug te zien.

Dan laat ik jullie nu de tacktiek en meest waarschijnlijke opstelling zien, waarmee wij het seizoen zijn begonnen.

2ey8go7.png

De wedstrijden die wij hebben gespeeld in de voorbereiding, tevens zie je hier in de 3 laatste wedstrijden rare tegenstanders, dat komt omdat ik de PSG-cup ben gestart, dit ben ik tevens van plan elk jaar te doen.

ps: de PSG cup hebben gewonnen.

t5k6sw.png

en dan hier de eerste 17 competitie&beker wedstrijden van PSG

1178tgp.png

En dan nu nog de complete selectie, dit zijn de spelers die voorkomen in mijn toekomst plannen.

34sp35z.png

[spoiler=Einde]Dan is hier het einde van deze update, volgende keer zal ik weer zo veel mogelijk uitleg geven aan jullie, bedankt voor de positiefe comments, deze houden me natuurlijk gemotiveerd! tevens ook bedankt voor de kritiekcomments, ik zal me best doen deze punten op te pakken en te verbeteren.

Gracias.out.

Geplaatst
  • Auteur
Zo is het meer een presentatie hè ;) Probeer er iets meer bij te vertellen. Succes verder met PSG.

zal ik doen, dankje

Geplaatst

Dit lijkt een presentatie :(. Maar succes

Geplaatst
  • Auteur
Dit lijkt een presentatie :(. Maar succes

zoals gezegd, ik zal eraan werken

Geplaatst

Vraagje: Hoezo heb je Di Maria gekocht? Je speelt zonder buitenspelers en ik zie hem de komende 2/3 seizoenen van der Vaart nog niet uit de basis spelen als AMC.

Veel succes verder!

Geplaatst
  • Auteur
Vraagje: Hoezo heb je Di Maria gekocht? Je speelt zonder buitenspelers en ik zie hem de komende 2/3 seizoenen van der Vaart nog niet uit de basis spelen als AMC.

Veel succes verder!

Ik heb di maria gekocht, omdat deze speler prettig werkt, hij is goedkoop en als ik hem omtrain tot spits word hij ook nog beregoed voor het geld dat ik ervoor heb betaaltd, namelijk 3 miljoen, dus dat is de reden. Dankje voor de succeswensen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.