Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was wel duidelijk, had het zelf na die aflevering met die muurschildering door toen hij dat jaartal erop wilde zetten. Was toen te obvious dat hij de enige was die wist wat precies het doel was v.d. opdracht en het zodoende keihard verneukte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topseizoen dit, super goede mol en uiteindelijke een verdiende winnaar in Art! Leuk om al die aanwijzingen op het einde te zien o.a. met getal 11 en dat Pieter Jan het gewoon zei wie de mol was. Ik heb weer genoten, kan niet wachten op het nieuwe seizoen!

Dit.

+ ik moet altijd lachen om mensen die vanaf aflevering op de goede mol 'zaten' :mrgy: Dan is er nog helemaal niks duidelijk en gewoon een lucky shot :)

+ Soundos en Art zaten beiden op Patrick, alleen Soundos had veel meer opgeschreven volgens mij. Erg jammer dat ze hier niet even op in gingen.. Soundos is nooit aan het woord geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

+ Soundos en Art zaten beiden op Patrick, alleen Soundos had veel meer opgeschreven volgens mij. Erg jammer dat ze hier niet even op in gingen.. Soundos is nooit aan het woord geweest.

Ze claimde zelf juist te weinig te hebben opgeschreven. Dan is het niet onlogisch dat degene die het vaakst met de Mol op kamer ligt het meeste weet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites