Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

update1m.png

[spoiler=uitleg]Na een tijdje niet actief geweest te zijn hier, begint het bij weer te kriebelen om eens een novelle te maken. Omdat ik nog even moet wachten op fm11, komt hier mijn laatste novelle met fm10. Schalke 04 is de club en ik speel met de nieuwste database.

• Antwoorden 117
  • Weergaven 236
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

update1m.png

[spoiler=uitleg]Na een tijdje niet actief geweest te zijn hier, begint het bij weer te kriebelen om eens een novelle te maken. Omdat ik nog even moet wachten op fm11, komt hier mijn laatste novelle met fm10. Schalke 04 is de club en ik speel met de nieuwste database.

Geplaatst

Ah, tof! Je novelles zijn altijd grafische meesterwerken, dus ik heb hoge verwachtingen. ;) Leuke clubkeuze ook, succes!

Geplaatst

Alvast een vaste volger erbij, altijd genieten jou novelles!

Geplaatst

Veel succes met Schalke 04! Ik had idd een tijdje al geen novelle meer van je gezien ;)

Geplaatst

Stinuz_O_ Eindelijk weer een novelle van jou kant, grafisch is dit altijd genieten. Hopelijk wordt dit net zo'n toppertje als je Barca novelle.;)

Geplaatst

Mijn verwachtingen voor deze novelle liggen ook zeer hoog! Jou grafische kwaliteiten met deze club kunnen alleen maar goed zijn :whistle:

Geplaatst

Hopelijk doe je het beter dan Magath tot dusver, succes!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties mensen!

update2.png

Geplaatst

Novelle van Stinuz, altijd smullen :)

Mooi verkocht, succes met Schalke!

Geplaatst

Goed opgeruimd, al had ik Jones er toch wel bijgehouden gezien zijn fysieke kracht.

Geplaatst

heerlijk Stinuz, ik ben het met iedereen roerend eens, jouw novelles zijn keer op keer grafische pareltjes waar heel wat van te leren valt...

met Raul en Huntelaar ben je wel van mooi aanvallend talent gezegend!

Streit ken ik nog... is een ex-Kölner...

Geplaatst

Lekker opgeruimd het vertrek van Streit scheelt toch veel op de salariskosten veel succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties weer!

bannertje.png

update3q.png

Geplaatst

Wat Een Update:o Ongelooflijk...:< Je haalt b.t.w. Jermaine Jenas en verkoopt Jermaine Jones. Goede aankoop denk ik zo!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.