Geplaatst 24 september 201014 jr. Lyon 07-08-10’ Aangenaam, mijn naam is Albert Favre, getrouwd met Annebelle de Bievre, en we hebben een zoon, genaamd Jean-Luc Favre. In het dagelijks leven ben ik een rechter, aan de nationale rechtbank van Frankrijk, in het weekend, ben ik leider van de harde kern van Lyon, de “Bad Gonesâ€. Vandaag is de grote dag aangebroken, het begin van de competitie. Lyon treed aan tegen Montpellier. Mijn club heeft goede zaken gedaan, en heeft de sterspeler (Yoann Gourcuff) van onze rivaal Bordeaux weggekaapt, Het is mijn lievelingsspeler geworden, en heb dan ook gelijk in de plaatselijke fan-shop een shirt weten te bemachtigen. Met het shirt aan, vertrek ik naar café “Iciâ€, waar de jongens al zitten te wachten op de aankomst van hun leider. Ik werd zingend binnengehaald onder leiding van mijn rechter-hand, Karim. Karim is de jeugdtrainer van Olympique Lyon, maar op tactisch niveau ben ik hem toch de baas. Het voelt goed om weer onder de jongens te zijn, en ben dan ook blij dat het nieuwe seizoen van start gaat. Er staat een ontmoeting gepland, tussen de “Bad Gones†en de harde kern van Montpellier. Vandaag is er echter geen geknok voor mij, ik heb namelijk Jean-Luc meegenomen. Eenmaal in het stadion aangekomen, hoor ik dat de “Bad Gones†de “Montpellierse wankers†de stad hebben uitgeslagen, ik ben trots op ze. Het is een saaie wedstrijd, Jean-Luc geniet echter van de goede sfeer in het Stade Gerland. Leuk om te zien dat hij toch iets van mij heeft meegekregen, de liefde voor de club Lyon. Na 90 minuten staat het 1-2, voor Montpellier, en we keren huiswaarts. Het resultaat doet er echter niet toe, Jean-Luc heeft de avond van zijn leven gehad.
Geplaatst 24 september 201014 jr. Auteur Lyon 07-08-10’ Aangenaam, mijn naam is Albert Favre, getrouwd met Annebelle de Bievre, en we hebben een zoon, genaamd Jean-Luc Favre. In het dagelijks leven ben ik een rechter, aan de nationale rechtbank van Frankrijk, in het weekend, ben ik leider van de harde kern van Lyon, de “Bad Gonesâ€. Vandaag is de grote dag aangebroken, het begin van de competitie. Lyon treed aan tegen Montpellier. Mijn club heeft goede zaken gedaan, en heeft de sterspeler (Yoann Gourcuff) van onze rivaal Bordeaux weggekaapt, Het is mijn lievelingsspeler geworden, en heb dan ook gelijk in de plaatselijke fan-shop een shirt weten te bemachtigen. Met het shirt aan, vertrek ik naar café “Iciâ€, waar de jongens al zitten te wachten op de aankomst van hun leider. Ik werd zingend binnengehaald onder leiding van mijn rechter-hand, Karim. Karim is de jeugdtrainer van Olympique Lyon, maar op tactisch niveau ben ik hem toch de baas. Het voelt goed om weer onder de jongens te zijn, en ben dan ook blij dat het nieuwe seizoen van start gaat. Er staat een ontmoeting gepland, tussen de “Bad Gones†en de harde kern van Montpellier. Vandaag is er echter geen geknok voor mij, ik heb namelijk Jean-Luc meegenomen. Eenmaal in het stadion aangekomen, hoor ik dat de “Bad Gones†de “Montpellierse wankers†de stad hebben uitgeslagen, ik ben trots op ze. Het is een saaie wedstrijd, Jean-Luc geniet echter van de goede sfeer in het Stade Gerland. Leuk om te zien dat hij toch iets van mij heeft meegekregen, de liefde voor de club Lyon. Na 90 minuten staat het 1-2, voor Montpellier, en we keren huiswaarts. Het resultaat doet er echter niet toe, Jean-Luc heeft de avond van zijn leven gehad.
Geplaatst 24 september 201014 jr. Mooie en leuke openingspost! Ben benieuwd naar het vervolg! Neem aan dat je gewoon zelf speelt?
Geplaatst 25 september 201014 jr. Leuk begin, goed geschreven. Kan een hele mooie novelle worden denk ik...
Geplaatst 25 september 201014 jr. Auteur Hartstikke bedankt voor jullie reactie's! Klasse! _O_ [spoiler= Reactie's] @ Tomas. Bedankt voor je reactie! Ik speel niet zelf. @ jaccopsv. Bedankt! :*) @ Deze hou ik vol! @ Handzeep. Bedankt voor je reactie! @ alonsorulez. Bedankt voor je reactie! :clap: @ Jezzedw. Harstikke leuk dat je me volgt :D! @ Bedankt voor je reactie! Leuk dat je dat zegt 8) @ Emile Mpenza. Bedankt voor je reactie!
Geplaatst 25 september 201014 jr. De tekst is niet zo leesbaar, of lastig leesbaar. Misschien een makkelijker lettertype kiezen?;)
Geplaatst 25 september 201014 jr. ik vind het lettertype juist leuk, lekker klassiek, ziet er wel mooi uit. Trouwens, zeer origineel, nog nooit zo'n novelle gezien en voor de rest ook top!
Geplaatst 25 september 201014 jr. Vind 't eritand om te lezen, heb laatstgenoemde dan ook niet gedaan. Voor mijn part kies je gewoon een standaard lettertype en doe je er trouwens ook een foto'tje tussen, dat oogt al een stuk beter ;).
Geplaatst 26 september 201014 jr. Auteur Wederom bedankt! [spoiler=Reactie's] @ wo_2. Ik heb een ander lettertype gekozen, ik hoop dat het nu leesbaar is! ;) @ alibani. Bedankt voor je reactie! @ Benjamin,, Ik hoop dat je hem dit keer wel leest, na de verbeteringen! ;)
Geplaatst 26 september 201014 jr. Ik kan niets toevoegen aan de voorgaande reacties, schitterend gewoon!
Geplaatst 1 oktober 201014 jr. Auteur Sorry dat ik weinig update, heb het momenteel super druk met school! Ik hoop voor jullie begrip, school gaat toch voor FM. Dacht ik zo! Bij voorbaat dank!