Spring naar bijdragen

Everton F.C. : 'From mediocrity to the top'

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 68
  • Weergaven 102
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Aardig begin. let er wel oop dat je alleen de eerste keer dat je een persoon noemt de voornaam erbij neemt ;).

Succes bij deze toffe club! ;)

Geplaatst

Succes, maar Moskou en Kiev die bij elkaar in competitie zitten? Dat klopt niet helemaal dacht ik zo.

Geplaatst

Goede aankoop.

Alleen zou ik de tekst in een andere kleur zetten, want nu is het niet echt zichtbaar.

Geplaatst
  • Auteur
Goede aankoop.

Alleen zou ik de tekst in een andere kleur zetten, want nu is het niet echt zichtbaar.

Maar die andere kleuren waren niet zo mooi bij het plaatje:checkit:

Geplaatst

Goede aankoop maar het is beter als je een stroke om de letters doet want dan word het veel beter leesbaar;)

Geplaatst

Alsnog een foutje in de eerste update denk ik zo. Je zegt dat je in Oekraïne bekend staat als een aanvallend denkende coach, maar je komt van Spartak Moskou. Ik neem aan dat je daarmee dan Rusland bedoeld?

In je tweede update een andere kleur tekst. Wist met een zwarte stroke zou al veel beter zijn. Wit en zwart passen bijna in elke update en bij elk plaatje, dus dat had zeker een optie geweest.

Verder is Di Maria natuurlijk een goede, maar wel standaard aankoop. Als je zulke spelers blijft halen valt er zeker wat te bereiken met Everton.

Als laatste wil ik je nog succes wensen in Liverpool. Hopelijk maak je blauw de kleur van Liverpool en verdwijnt het rood!

Geplaatst

Mooi begin, alleen is dat van di Maria lastig leesbaar, wel heerlijke aankoop, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik weet dat het een beetje weinig is maar moest ook Europa League

Geplaatst

Mooie aanwinst met Canales. Alleen had je ook hier beter witte letters kunnen nemen ;)

Voorbereiding is redelijk, maar het is maar voorbereiding, ben benieuwd naar de eerste resultaten die er toe doen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.