Geplaatst 21 september 201014 jr. Beste MU leden. Ik ben al een beetje begonnen met mijn nieuwe novelle die ik zal maken met FM11. Ik wil jullie alvast een kleine preview geven zodat jullie me kunnen laten weten wat ik kan veranderen, verbeteren of misschien hebben jullie ideeën die ik aan dit verhaal kan toevoegen. En ja, het is een spelers novelle.
Geplaatst 21 september 201014 jr. Auteur Beste MU leden. Ik ben al een beetje begonnen met mijn nieuwe novelle die ik zal maken met FM11. Ik wil jullie alvast een kleine preview geven zodat jullie me kunnen laten weten wat ik kan veranderen, verbeteren of misschien hebben jullie ideeën die ik aan dit verhaal kan toevoegen. En ja, het is een spelers novelle.
Geplaatst 21 september 201014 jr. Wel vroeg zeg, om nu al een soort van 'voorproefje' te laten zien van je FM11 novelle, maar dat doet niks onder van deze schitterende update. Keurige banner en je schrijft ook nog eens goed. Ben benieuwd naar het vervolg.;)
Geplaatst 21 september 201014 jr. Erg vroeg inderdaad, het is nog een kleine 2 maand tot de FM uit komt dus ik ben wel benieuwd wat je in de tussentijd gaat doen..
Geplaatst 21 september 201014 jr. Snap dat je niet kon wachten op FM11, ik heb dr ook moeite mee :$. Prachtig begin, succes! _O_
Geplaatst 21 september 201014 jr. Ik ben benieuwd naar het vervolg! Zal wel de carriere worden van Luc :P Ben benieuwd!
Geplaatst 21 september 201014 jr. Auteur Dit is een voorproefje, ik moet nu lekker een maandje bikkelen voor de examens :(
Geplaatst 21 september 201014 jr. Dit is een voorproefje, ik moet nu lekker een maandje bikkelen voor de examens :( Succes, kijk uit naar je novelle-vervolg maar examens gaan toch wel voor he. :thumb:
Geplaatst 21 september 201014 jr. Auteur Succes, kijk uit naar je novelle-vervolg maar examens gaan toch wel voor he. :thumb: Ja, ik stress hem nu al helemaal. Ik heb nog maar 5 weken :cab:
Geplaatst 21 september 201014 jr. Succes met Luc, maar zoals gezegd; het is wel erg vroeg. Ook ik heb kriebels om al een nieuwe novelle te starten, maar heb pas 6 updates klaar liggen en nu moet ik het spel er al bij betrekken, dus dat wordt nog eventjes wachten. Ben benieuwd hoe je het nog 2 maanden gaat volhouden. Je presentatie en schrijfstijl zijn in ieder geval goed!
Geplaatst 22 september 201014 jr. Leuk om met Luc Castaignos te beginnen. Kan zelf ook niet wachten op FM11 en ben ook al druk bezig met het schrijven van een novelle..
Geplaatst 25 september 201014 jr. Leuk begin, grafisch top en je manier van schrijven is ook leuk, alleen wel heel veel fouten in werkwoordsvervoeging, met name meervoudsvormen, let daar op!