Geplaatst 20 september 201014 jr. [spoiler=Introductie] Dit wordt mijn eerste novelle die ik gemaakt heb en ook publiceer. Zoals te zien ben ik al in het seizoen 2011/2012. Ik begin deze novelle direct met de klassieker van Nederland: Ajax - Feyenoord (zondag 18 maart 2012). Na enkele updates zal ik jullie duidelijk maken waarom ik voor deze titel gekozen heb. Vanaf 21-09-2010 (11:28 uur) is onder andere direct al te zien waarom ik voor deze titel gekozen heb. Zelf ben ik een enorme voorstander van jeugdspelers laten debuteren en steek ik liever alle aandacht en tijd in de jeugdspelers dan dat ik zomaar geld weggooi om een speler te kopen. Ik hoop zoveel mogelijk te updaten. Twee Drie keer per week vind ik wel netjes en soms de ene week wat vaker dan de andere. Mochten jullie tips of (opbouwende) kritiek hebben. Laat het dan vooral weten, hopelijk heb ik er iets aan. Ik kan het natuurlijk nooit in een keer goed doen. Reacties plaatsen motiveert in mijn ogen zeker. Mijn bedoeling is om met een bepaalde structuur te posten en aan de hand van bepaalde layouts. Daarnaast hoop ik de actualiteit van the real world te koppelen aan mijn Ajax game. Voorbeelden hiervan zijn: kritiek van Johan Cruijff op Ajax, klassieker tussen Ajax en Feyenoord en allerlei andere voorbeelden die zullen komen. Hopelijk veel leesplezier en kom gauw eens terug!
Geplaatst 20 september 201014 jr. Auteur [spoiler=Introductie] Dit wordt mijn eerste novelle die ik gemaakt heb en ook publiceer. Zoals te zien ben ik al in het seizoen 2011/2012. Ik begin deze novelle direct met de klassieker van Nederland: Ajax - Feyenoord (zondag 18 maart 2012). Na enkele updates zal ik jullie duidelijk maken waarom ik voor deze titel gekozen heb. Vanaf 21-09-2010 (11:28 uur) is onder andere direct al te zien waarom ik voor deze titel gekozen heb. Zelf ben ik een enorme voorstander van jeugdspelers laten debuteren en steek ik liever alle aandacht en tijd in de jeugdspelers dan dat ik zomaar geld weggooi om een speler te kopen. Ik hoop zoveel mogelijk te updaten. Twee Drie keer per week vind ik wel netjes en soms de ene week wat vaker dan de andere. Mochten jullie tips of (opbouwende) kritiek hebben. Laat het dan vooral weten, hopelijk heb ik er iets aan. Ik kan het natuurlijk nooit in een keer goed doen. Reacties plaatsen motiveert in mijn ogen zeker. Mijn bedoeling is om met een bepaalde structuur te posten en aan de hand van bepaalde layouts. Daarnaast hoop ik de actualiteit van the real world te koppelen aan mijn Ajax game. Voorbeelden hiervan zijn: kritiek van Johan Cruijff op Ajax, klassieker tussen Ajax en Feyenoord en allerlei andere voorbeelden die zullen komen. Hopelijk veel leesplezier en kom gauw eens terug!
Geplaatst 20 september 201014 jr. 1. Beetje rare opening, maar dat is jou keus 2. Probeer vaker dan 2 maal per week te posten, dit is namelijk echt te weinig 3. Succes met Ajax ;)
Geplaatst 21 september 201014 jr. Auteur [spoiler=Bedankjes] 1. Beetje rare opening, maar dat is jou keus 2. Probeer vaker dan 2 maal per week te posten, dit is namelijk echt te weinig 3. Succes met Ajax ;) Een hele andere opening inderdaad, maar ik wil direct binnenvallen met de klassieker. Resultaat dat ik vandaag post geeft aan waarom ik daar voor koos. Het lijkt me verder leuk om zoveel mogelijk IRL met FM te combineren. Voorbeeld: eergisteren was de klassieker, dan probeer ik ook over de klassieker te schrijven maar dan de klassieker uit mijn Ajax game. Ajax afgedroogd in de CL dan probeer ik iets soortgelijks te vinden, maar het kan ook andersom dat ik iemand afdroog. Misschien nu nog onduidelijk, maar met de tijd zal het wat duidelijker worden. Tweemaal is inderdaad weinig, het minimum gaat zeker drie keer worden. Zal even een middagje gaan Photoshoppen en dan kan ik weer updates plaatsen voor de hele week. Bedankt! :) Veel succes met Ajax :) Heel erg bedankt! In een van de updates zal ik vertellen wat ik allemaal al bereikt heb. [spoiler=Foutje]Een foutje in de tekst: "Ajax probeert daarna weer aan te zetten, maar Vlaar zorgt ervoor dat Ajax niet scoort wordt totdat oud-Spartaan Falkenburg de bal krijgt van De Zeeuw en van 25 meter droog inschiet." Moet zijn "... niet scoort totdat ...".
Geplaatst 21 september 201014 jr. Je zou meer lezers aantrekken als je gewoon een introductie hebt. Dus laat zien wat je hebt aangetrokken/verkocht, wat je voorbereiding is geweest. Eventueel tekst en screentje selectie (wat overzchtelijker dan het in de lay-out zetten. Nu worden wij gewoon !BAM! in je novelle gepropt. Wel ziet de lay-out er erg mooi uit en heb je een heerlijk resultaat tegen Feyenoord geboekt. b.t.w. wat zou de vorige wedstrijd in de kuip een chaos moeten zijn geweest. Had op dat moment absoluut niet trainer van Feyenoord willen zijn;)
Geplaatst 21 september 201014 jr. BLAGHH wat een VRESELIJKE uitslag ~ dat doet mij zeer!! Gelukkig is dit 'jouw realiteit' en niet de mijne!! :checkit: Verder vind ik je layout mooi en stijlvol gemaakt. Vooral de kadertjes en het kleurgebruik is mooi gebalanceerd. Ajax is Ajax vind ik een mooie titel die iedereen op zijn eigen manier kan invullen en dat vind ik altijd knap. Ben het wel eens met het commentaar van ferrari dat ik een transferoverzichtje zou willen zien, altijd handig aan het begin van het seizoen! :thumb: Ga zo door
Geplaatst 21 september 201014 jr. Auteur BLAGHH wat een VRESELIJKE uitslag ~ dat doet mij zeer!! Gelukkig is dit 'jouw realiteit' en niet de mijne!! :checkit: Verder vind ik je layout mooi en stijlvol gemaakt. Vooral de kadertjes en het kleurgebruik is mooi gebalanceerd. Ajax is Ajax vind ik een mooie titel die iedereen op zijn eigen manier kan invullen en dat vind ik altijd knap. Ben het wel eens met het commentaar van ferrari dat ik een transferoverzichtje zou willen zien, altijd handig aan het begin van het seizoen! :thumb: Ga zo door Voor jou is het inderdaad een vreselijk verslag om te lezen. Wilde zo wel even binnenvallen, maar ga zo niet veel Feyenoord volgers krijgen. Is eenmalig, zal in de toekomst niet meer op deze manier uitgesmeten worden. Bedankt voor je complimenten en je tips! :thumb: Ga daar aan werken. Neymar :< Ziet er zeker goed uit hoor, mooie lay-outs vooral ;). Bedankt! Twijfelde enorm over de layouts, vooral omdat ik een dergelijke layout voor het eerst maak. Gelukkig slaat het aan! :oops: Je zou meer lezers aantrekken als je gewoon een introductie hebt. Dus laat zien wat je hebt aangetrokken/verkocht, wat je voorbereiding is geweest. Eventueel tekst en screentje selectie (wat overzchtelijker dan het in de lay-out zetten. Nu worden wij gewoon !BAM! in je novelle gepropt. Wel ziet de lay-out er erg mooi uit en heb je een heerlijk resultaat tegen Feyenoord geboekt. b.t.w. wat zou de vorige wedstrijd in de kuip een chaos moeten zijn geweest. Had op dat moment absoluut niet trainer van Feyenoord willen zijn;) Je hebt inderdaad gelijk. Ben nu even bezig met een verslag na de wedstrijd en een leuke actualiteit aan het invoegen. Overmorgen toch een introductie maken wie ik ben, waarom ik voor deze titel gekozen heb etc. Samenvatting van selectie komt er ook binnenkort aan. Jeugd is erg belangrijk, maar dat kan ook natuurlijk afgeleid worden uit de titel. Die 5-6 in De Kuip was inderdaad een chaos. Werd er zelf helemaal gek van dat er zoveel goals gemaakt werden door Feyenoord. :)
Geplaatst 21 september 201014 jr. De lay-outs zijn inderdaad zeer mooi en je gebruikt ook hetzelfde lettertype als Ajax wat het ook een stuk realistischer maakt. Ik vind dit nu al een van de leukere/betere novelles hier KUTGW! O ja 6-0 tegen Feyenoord _O_ @Piet bedoel je nou met zijn realiteit FM? ;c
Geplaatst 21 september 201014 jr. kun je ook screens droppen van jozefzoon denswil bonevacia eriksen?
Geplaatst 21 september 201014 jr. Auteur De lay-outs zijn inderdaad zeer mooi en je gebruikt ook hetzelfde lettertype als Ajax wat het ook een stuk realistischer maakt. Ik vind dit nu al een van de leukere/betere novelles hier KUTGW! O ja 6-0 tegen Feyenoord _O_ @Piet bedoel je nou met zijn realiteit FM? ;c Een geweldig compliment. Heel erg bedankt! Zal hopelijk ervoor zorgen dat je aandacht bij deze novelle blijft. :thumb: kun je ook screens droppen van jozefzoon denswil bonevacia eriksen? Uiteraard. Klik maar op de namen. Heb een groot scherm, vandaar dat de plaatjes erg groot zijn. Stats zijn niet altijd even best te lezen. Moet de kleuren nog even aanpassen voor deze skin. Zoals je kan zien zeggen bij mij stats niet veel. Er zijn veel betere spelers die veel hogere stats hebben, maar ik probeer alles uit de spelers te halen voordat ik een versterking haal. Jozefzoon Bonevacia Denswil Eriksen Jozefzoon was verhuurd aan Haarlem waar hij het erg goed deed en weer een kans kreeg bij ons. Bonevacia was tijdens de voorbereiding van het eerste seizoen (2009/2010) al verkocht en tijdens de winterstop van dit seizoen (2011/2012) is hij teruggehaald van Sunderland.
Geplaatst 21 september 201014 jr. Ziet er goed uit. Mis zoals Piet en Ferrari wel het openingsstuk. Nu is het direct midden in de novelle! Verder nog succes met de mooiste club van Nederland.
Geplaatst 22 september 201014 jr. Jammer dat je geen opening gemaakt hebt. Maar heerlijke layout. 6-0 _O_ Wat is je tactiek?
Geplaatst 24 september 201014 jr. Auteur Ziet er goed uit. Mis zoals Piet en Ferrari wel het openingsstuk. Nu is het direct midden in de novelle! Verder nog succes met de mooiste club van Nederland. Heb het openingsstuk aangepast. Zal alleen nog een post komen over de financiële status van Ajax op het moment dat ik aangesteld werd. Ik snap best dat het irritant is dat ik nu posts toevoeg, maar omdat bijna iedereen graag een uitgebreidere openingsstuk wil zien, pas ik dit natuurlijk voor jullie aan. Bedankt! Moet wel goed komen met onze club! :D Jammer dat je geen opening gemaakt hebt. Maar heerlijke layout. 6-0 _O_ Wat is je tactiek? Bedankt voor de complimenten! Erg leuk om te horen. :thumb: Speel 4-3-3 zoals Ajax bekend is geworden. Alleen de de rechtsbuiten is geen echte buitenspeler. Zal nog een post komen met uitleg van mijn tactiek en dergelijke.
Geplaatst 24 september 201014 jr. ik vind het een hele mooie layout, ziet er keurig uit hoor:thumb: alleen opletten dat de screentjes die je erin verwerkt (vooral dan de 8 wedstrijden in de Eredivisie) duidelijk leesbaar zijn en niet wazig... met de openingspost heb ik helemaal geen probleem, het is eens iets anders... als je boeken leest (wat toch min of meer vergelijkbaar is met een novelle), zie je dat niet iedere auteur begint met een inleiding waarin hij alle personages verduidelijkt enzo... velen willen inventief zijn en beginnen dikwils in het heden, werken met flashbacks... nenee, je wijkt af van de typische novelle maar dat hoeft daarom niet slecht te zijn!!! GZD
Geplaatst 24 september 201014 jr. Auteur ik vind het een hele mooie layout, ziet er keurig uit hoor:thumb: alleen opletten dat de screentjes die je erin verwerkt (vooral dan de 8 wedstrijden in de Eredivisie) duidelijk leesbaar zijn en niet wazig... met de openingspost heb ik helemaal geen probleem, het is eens iets anders... als je boeken leest (wat toch min of meer vergelijkbaar is met een novelle), zie je dat niet iedere auteur begint met een inleiding waarin hij alle personages verduidelijkt enzo... velen willen inventief zijn en beginnen dikwils in het heden, werken met flashbacks... nenee, je wijkt af van de typische novelle maar dat hoeft daarom niet slecht te zijn!!! GZD Ja, je hebt inderdaad gelijk. Bij veel boeken wordt je direct in het verhaal gestopt en moet je daarna maar zien te begrijpen wat er gebeurd is. Aan de hand van flashbacks worden deze dan uitgelegd. Zo was ik het ook een beetje van plan, maar denk dat de structuur nu beter is. Ik wil sowieso nog dingen uit het verleden aan jullie vertellen, omdat ik erg genoten heb van bepaalde spelers, wedstrijden en tijden natuurlijk. Bedankt voor je complimenten! Die van die wedstrijden zijn inderdaad erg onduidelijk. Heb een 24" beeldscherm en wanneer ik printscreens maak dan zijn ze erg groot. Hierdoor verklein ik ze met Photoshop, maar het is erg lastig om een mooi resultaat ervan te maken. Ga denk ik voortaan gewoon dat uitschrijven met een klein stukje layout erbij, zodat het lijkt alsof het alsnog uit de game komt.
Geplaatst 24 september 201014 jr. Ziet er goed uit man! Ik zou alleen bij je update's de reactie's beantwoorden . Verder is 6-0 een heerlijk uitslag.