Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1k
  • Weergaven 757
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
elhamdoaui.png

Voor Sotw

Koen jij kan toch wel beter?

Geplaatst

Ik vind Koens kleuren nooit zo tof. Wel een eigen stijl though.

Geplaatst

Crop hem anders iets in en zorg ervoor dat ie wat minder onvercontrasted is?

Geplaatst
Crop hem anders iets in en zorg ervoor dat ie wat minder onvercontrasted is?

Sorry wat bedoel je met Crop? Weet nog niet alles eigenlijks. :P

Nieuwe:

1ymux.png

Geplaatst

Dat is 1 Texture. :P

Maar ik zie het ja. Had dat toen niet in de gaten. xD

Geplaatst

Hmm, smudging komt niet helemaal tot zijn recht heb ik het idee. Tekst is leuk, jammer van die groen/blauwachtige subtekst. Die verpest echt veel.

Leuke stijl en sfeer, maar het komt er nog niet echt uit. Probeer er wat flow in te brengen?

[edit]

Van dezelfde fotograaf als deze:[spoiler=klik]4c93861dc62d0-gonzalo2.png

4c99bea9ab53c-tevez.png

Geplaatst

Weer eens een sig geprobeerd te maken, graag comments of tips :) (Witte border btw)

v1:

zllip.jpg

v2:

hsndwx.jpg

Geplaatst

Teveel contrast, text niet goed verwerkt (kan ik ook niet goed dus no offense verder (a)), background beetje saai. Verder wel redelijk voor een beginner. Maar allemaal nog iets té.

Geplaatst
Hmm, smudging komt niet helemaal tot zijn recht heb ik het idee. Tekst is leuk, jammer van die groen/blauwachtige subtekst. Die verpest echt veel.

Leuke stijl en sfeer, maar het komt er nog niet echt uit. Probeer er wat flow in te brengen?

[edit]

Van dezelfde fotograaf als deze:[spoiler=klik]4c93861dc62d0-gonzalo2.png

4c99bea9ab53c-tevez.png

Zit veel potentie in, kleuren zijn wat saai imo. Tikkeltje meer contrast kan ook geen kwaad denk ik.

Geplaatst

Ik dacht dat er iets afschuwelijks uit de bus zou komen maar eigenlijk viel het nog best mee.

V1

2q06be8.jpg

V2

28iw5qp.jpg

V3

vry4w0.jpg

V4

344txfo.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Ik dacht dat er iets afschuwelijks uit de bus zou komen maar eigenlijk viel het nog best mee.

Oohja, ik was je een comment verschuldigd hé.

Vind het nog best redelijke sigs. Kleuren zien er oké uit en de BG ziet er ook gewoon degelijk uit. Border is goed geprobeerd, maar dan moet je er geen render onder stoppen. Oogt wat amateuristisch namelijk. Textures zijn onhandig verwerkt en lopen over de renders heen. Je tweede render is ook onscherp en heeft een kutkleur wat dus invloed heeft op de rest van je signature. Tenslotte je tekst. Ik weet dat een geslaagde tekst heel erg moeilijk is, maar je moet hier op blijven oefenen, want zo kan het niet. Probeer wat tutorials hier op MU en SG, want daar word je veel wijzer van.

Geplaatst
Oohja, ik was je een comment verschuldigd hé.

Vind het nog best redelijke sigs. Kleuren zien er oké uit en de BG ziet er ook gewoon degelijk uit. Border is goed geprobeerd, maar dan moet je er geen render onder stoppen. Oogt wat amateuristisch namelijk. Textures zijn onhandig verwerkt en lopen over de renders heen. Je tweede render is ook onscherp en heeft een kutkleur wat dus invloed heeft op de rest van je signature. Tenslotte je tekst. Ik weet dat een geslaagde tekst heel erg moeilijk is, maar je moet hier op blijven oefenen, want zo kan het niet. Probeer wat tutorials hier op MU en SG, want daar word je veel wijzer van.

Bedankt, ben al veel wijzer geworden. De tekst is inderdaad een probleem en bedoel je met de tweede render, de kleine render ? En van die textures als ze op de render zijn, dat moet toch. Hoe moet je anders je render inbleden ?

Geplaatst
Bedankt, ben al veel wijzer geworden. De tekst is inderdaad een probleem en bedoel je met de tweede render, de kleine render ? En van die textures als ze op de render zijn, dat moet toch. Hoe moet je anders je render inbleden ?

Smudgen of dmv clipping masks ;)

Geplaatst
  • Auteur

Met tweede render bedoel ik inderdaad de wat kleinere render.

Je hebt gelijk als het over textures gaat om je render in te blenden, maar je moet haast nooit een texture gebruiken op een render's hoofd als je snapt wat ik bedoel?

Geplaatst
Met tweede render bedoel ik inderdaad de wat kleinere render.

Je hebt gelijk als het over textures gaat om je render in te blenden, maar je moet haast nooit een texture gebruiken op een render's hoofd als je snapt wat ik bedoel?

Begrijp ik !

Geplaatst
  • Auteur

Toen ik er snel overheen scrolde dacht ik echt: "wooow, die is zeker vet", maar nu ik er nauwkeurig naar kijk zijn de textures een beetje LQ lijkt het. Je hebt ze zeker goed uitgekozen en goed verwerkt 'in' z'n shirt. Tekst is simpel maar had beter gewerkt als er nog een tweede tekst zou zijn. Contrast is goed btw. Het is eigenlijk een saaie signature met geen BG en het is vooral nog niet af. Probeer er nog wat aan toe te voegen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.