Spring naar bijdragen

Naar de top is eenvoudig, maar daar blijven...!?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Update 1

xdbg2o.jpg

2ni3e53.jpg

[spoiler=Uitleg novelle]

Ik begin ook maar eens een novelle. Na het regelmatig lezen van medespelers op dit forum lijkt het ook leuk om mijn carrière op een leuk en originele manier te vertonen.

Geplaatst
  • Auteur

Update 1

xdbg2o.jpg

2ni3e53.jpg

[spoiler=Uitleg novelle]

Ik begin ook maar eens een novelle. Na het regelmatig lezen van medespelers op dit forum lijkt het ook leuk om mijn carrière op een leuk en originele manier te vertonen.

Geplaatst
  • Auteur

Update 4

De eerste transferdeadline in 2009 is alweer voorbij. Omdat ADO wel een hoop degelijke spelers heeft heb ik besloten om nog niet directe grote aankopen te doen. In het bericht van de manager update 2 is ook te zien dat betref aankopen uitvoerig wordt gescout voordat er een bod wordt gedaan.

Zo heb ik al vrij direct Karim Soltani laten gaan en zéér jonge keeper aangetrokken (zie spoiler) voor verdere info!

33ua25k.jpg

f3bdas.jpg

[spoiler=Thibaut Courtois]

296km4o.jpg

p.s. ik zit al in het volgende seizoen, en ik kan verklappen dat deze speler een aardige groei gaat maken!

Geplaatst

Rustig aan met updaten! je hebt 4 updates geplaatst in een half uur. Houd het bij 1 á 2 updates per dag zodat mensen je novelle goed kunnen blijven volgen! Verder ziet het er goed uit ;)

Geplaatst

ADO! _O_ Succes met deze prachtige club!

Goede voorbereiding gespeeld, hopelijk behaal je een mooie klassering in de Eredivisie. :D

Geplaatst

Fantastische club natuurlijk, maar zoals hierboven ook al is gezegd, post niet te veel. Probeer maximaal 2 updates per dag te doen, want 4 in een 20 minuten is wel heel veel :P

Geplaatst

Succes in Den Haag. Je layout is wel netjes, misschien wat meer tekst en een klein lettertype.;)

Geplaatst

Nou succes dan nog maar. Lay-out ziet er verzorgd uit enzo, maar later moet er wel wat meer tekst komen, want zo is het meer een presentatie. Nogmaals succes!

Geplaatst

Leuke speler aangetrokken, je kan wel wat minder posten wat mij betreft. Succes bij ADO. ;)

Geplaatst

Werk je updates uit. En update niet elke 5 minuten.

Geplaatst
  • Auteur

Update 5

Mijn excusses voor het te snel posten van de vorige keer! (Heb er nachten van wakker gelegen natuurlijk 8))

Ik had al wat voorbereid ( zie bericht op 17 Sept. 2010 om 17.22) Maargoed van fouten leer je ;).

Maar geen troost ik heb hierna nog één update klaar, en zal dan meer tekst, kleiner lettertype en meer up-to-date houden.

Dit komt omdat ik hieraan begon, al het eerste seizoen voorbij was.

33ua25k.jpg

t6batg.jpg

[spoiler=Transfers inkomend en vertrekkend]33ua25k.jpg

25sn4ba.jpg

33ua25k.jpg

157ghsw.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Update 6

Ik ben bijna weer helemaal bij. Net met het nieuwe seizoen begonnen dus vanaf nu probeer ik ook een andere mooiere layout te maken

33ua25k.jpg

2nveclg.jpg

33ua25k.jpg

28c3592.jpg

[spoiler=De wedstrijden]33ua25k.jpg

6h0veu.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Update 7

t6djy8.jpg

33ua25k.jpg

2aeqazd.jpg

[spoiler=Transfers!!!!]

Transfers uit:

xaqnsx.jpg

Bjorn Vlemenickx

24oqfbr.jpg

Bjornar Holmvik

2ldg6sj.jpg

Paolo Dellafiore

hrbz9v.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.