Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
35jc7j5.jpg

Hier in Londen ligt een mooie geschiedenis aan voetbal. Er zijn vele voetbalclubs, maar ook mooie clubs met een goede achterban en felle hooligans. Denk bijvoorbeeld aan West Ham United, maar ook Millwall kan er wat van. Bij de hooligans van West Ham, moet ik altijd aan de film: Green Street Hooligans denken. Maar goed, we zijn hier niet om alleen maar naar Hooligans te gaan zoeken. We zijn hier om te zoeken naar een mooie club met een geschiedenis en een achterban. Er zijn wel een aantal mooie club in Londen te vinden. Denk bijvoorbeeld aan:

• Arsenal
  • Chelsea
  • West Ham United
  • Millwall
  • Crystal Palace
  • Leyton Orient

Zo noem ik er al een aantal op. Maar goed, ik ben afgelopen weekend nog gesignaleerd geweest in New York, om precies te zijn op Flushing Meadows in het Arthur Ashe Stadium. Hoe de pers daarachter is gekomen, is voor mij ook nog een raadsel, maar wat deed ik daar?

[spoiler=Uitleg]Ik zit iets beter in mijn vel, maar ik kon mijn Spartak Moskou-game jammer genoeg niet meer openen. Ik heb veel hinder gehad van computerproblemen. Die zijn nu hopelijk verholpen.

• Antwoorden 79
  • Weergaven 177
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
35jc7j5.jpg

Hier in Londen ligt een mooie geschiedenis aan voetbal. Er zijn vele voetbalclubs, maar ook mooie clubs met een goede achterban en felle hooligans. Denk bijvoorbeeld aan West Ham United, maar ook Millwall kan er wat van. Bij de hooligans van West Ham, moet ik altijd aan de film: Green Street Hooligans denken. Maar goed, we zijn hier niet om alleen maar naar Hooligans te gaan zoeken. We zijn hier om te zoeken naar een mooie club met een geschiedenis en een achterban. Er zijn wel een aantal mooie club in Londen te vinden. Denk bijvoorbeeld aan:

• Arsenal
  • Chelsea
  • West Ham United
  • Millwall
  • Crystal Palace
  • Leyton Orient

Zo noem ik er al een aantal op. Maar goed, ik ben afgelopen weekend nog gesignaleerd geweest in New York, om precies te zijn op Flushing Meadows in het Arthur Ashe Stadium. Hoe de pers daarachter is gekomen, is voor mij ook nog een raadsel, maar wat deed ik daar?

[spoiler=Uitleg]Ik zit iets beter in mijn vel, maar ik kon mijn Spartak Moskou-game jammer genoeg niet meer openen. Ik heb veel hinder gehad van computerproblemen. Die zijn nu hopelijk verholpen.

Geplaatst

Ben benieuwd welke club het gaat worden! Thanks voor je reactie nog!

Mocht je nog een banner nodig hebben.. meld het even dan kijk ik wat ik voor je kan doen ;)

Geplaatst

Succes in Londen, ik hoop stiekem op Crystal Palace!(Y)

Geplaatst

Als het maar niet West Ham is dan vind ik alles goed. Kleine introductie, laat maar zien wat je in huis hebt;) Succes!

Geplaatst

Je vergeet natuurlijk een van de grootste, ondanks dat je er maar enkele op noemt en dat is natuurlijk Tottenham :oops: Verder ben ik ook benieuwd welke club je gaat kiezen!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle fijne reacties!

35jc7j5.jpg

Ik werd dus een aantal dagen geleden gesignaleerd door de pers in New York, maar ze weten niet wat ik daar deed. Ik was dus in het Arthur Ashe Stadium gezien, op dat moment was er een tenniswedstrijd aan de gang tussen Caroline Wozniacki en Maria Sharapova. Dat wil nog niks zeggen, maar de 26-jarige Van den Brink zat wel in de VIP-box van één van de speelsters. Maar van wie, dat kon de pers niet zeggen, want toen ze hem hadden gezien, was hij ook alweer vertrokken. Net buiten het Arthur Ashe Stadium werd hij aangehouden door de pers, ze stelden hem allemaal vragen. Maar Van den Brink beantwoordde alleen vragen met Ja en Nee. Verder kwamen de journalisten niet. Van den Brink gebruikte zijn media-cursus dus goed genoeg. Op 1 vraag gaf hij geen antwoord:

Was u hier voor Caroline Wozniacki? Hij antwoordde dus niet op die vraag. Die vraag was een onzin-vraag, waarom zou ik daar op antwoorden. Misschien komt het nieuws nog wel naar buiten, maar dat komt later.

f_meadows_ashe1.jpg

Precies een week later, was Van den Brink dus in Londen. Hij was daar met, ja hoor Caroline Wozniacki liep naast hem. Ze was bijna niet te herkennen, maar als je goed keek kon je het wel zien. Ze liepen samen te shoppen in Londen. Maar volgens verscheidene media, was Van den Brink daar om naar een nieuwe voetbalclub te zoeken. Maar dat is nog niet bevestigd. Schijnbaar hebben Leyton Orient, Millwall en Crystal Palace interesse in de 26-jarige oefenmeester uit Nederland. Maar er is nog niks van deze geruchten bevestigd.

Geplaatst

Ik hoop nog steeds op Crystal Palace!(Y)

Geplaatst

Leuke stukjes man! Ik zelf hoop op Leyton Orient :D

Geplaatst
Ik hoop nog steeds op Crystal Palace!(Y)

²

Succes in ieder geval (y)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle reacties, hopelijk vinden jullie mijn club keuze, de goede!

35jc7j5.jpg

Londen - Crystal Palace heeft zojuist haar nieuwe trainer gepresenteerd aan het publiek. De 26-jarige oefenmeester Lesly van den Brink is de nieuwe eindverantwoordelijke van Crystal Palace. Ondanks dat Crystal Palace er financieel niet zo goed voor staat, tekende Van den Brink wel een contract.

Het hing al een tijdje in de lucht, maar vanaf nu is het toch officieel bekend gemaakt. Lesly van den Brink gaat in Londen, het bijna failliete Crystal Palace onder zijn hoede nemen. Het is een grote uitdaging, want het stadion is ook niet echt in een goede staat. Selhurst Park, mag op zich wel een onderhoudsbeurt hebben, maar daarvoor hebben wij het geld gewoon niet. Ook kan het bestuur binnen een maand worden overgenomen door anderen. Ik hoop dan dat er een rijke voorzitter komt, die gelijk alles verbeterd, dus ook het stadion. Want die is echt in de belabberdste staat ooit. Maar goed, zover is het nog niet. Zelf geef ik gewoon mijn eigen jeugd een kans om door te breken in het eerste elftal. We hebben weinig geld, dus daar moeten we het gewoon van hebben dit seizoen. En misschien de volgende seizoenen ook wel. Maar goed, we startten op -10 dit seizoen, vanwege de stomme boekhouding van vorig seizoen. Maar goed, het doel is dus simpel voor dit seizoen. We moeten in de NPower Championship blijven. Lijfsbehoud is ons doel.

london_selhurst_park1.jpglondon_selhurst_park2.jpg

[b]Volgende update:[/b]
De transfers en voorbereiding doornemen.
Geplaatst

Leuk dat het Crystal Palace is! Veel succes!

Geplaatst

Heel veel succes, Ik hoop dat je er wat van kan bakken in die moeilijke situatie:).

Geplaatst

Zeker leuke clubkeuze! Je moet ze er financieel maar weer beter voor laten staan:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle reacties,

35jc7j5.jpg

In verhouding tot wat ik normaal aan geld uitgeef voor spelers, heb ik dit keer echt slecht uitgegeven. We hadden geen geld, dus kon ik ook niks uitgeven. Maar omdat we ook al 4 huurlingen in de selectie hadden, kon ik ook niemand huren. Daarom ben ik af gegaan op de vrije transfers en ook op een aantal jeugdspelers om toch maar een goede selectie rond te krijgen. Dit waren mijn transfers in de afgelopen periode:

6tjtag.jpg

Ik heb sommige spelers gehaald en verhuurd, dat kwam omdat ze ook gewild waren door andere clubs. Ik wilde ze halen en daarna gelijk weer verkopen. Maar dat ging jammer genoeg niet door. Daarom heb ik deze spelers nu verhuurd en hopelijk worden ze toch nog verkocht aan het einde van het seizoen. Zo komt er weer extra geld in de clubkas voor ons.

29wju2t.jpg

Onze voorbereiding verliep niet echt soepel, we hebben tegen de mindere tegenstanders toch te veel kansen weggegeven. Daarvan baalde ik wel een beetje, maar goed een voorbereiding zegt nog niet over hoe een seizoen gaat lopen. Tegen Tottenham en Arsenal konden we lang mee met deze topclubs. Spijtig voor ons verloren we wel van ze, maar verder ging het goed met onze spits James Vaughan, hij is een van de huurlingen. Hopelijk scoort hij veel voor Crystal Palace.

[b]Volgende update:[/b]
Resultaten Augustus en September.
Geplaatst

Vaughan scoort er idd lekker op los , hopen dat ie dat in de competitie ook doet natuurlijk.

zou ik mischien een screentje van Pitu mogen?

KIU!:thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.