Jump to content

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Recommended Posts

Dit programma wordt echt zieliger met de aflevering. Snap echt niet dat ik er toch steeds maar naar blijf kijken. Ze hadden Matsoe Matsoe gewoon een betere aanbieding moeten doen en als hij ook daar niet op in was gegaan iniedergeval moeten kiezen voor Hagenezen en niet voor types als die Gio en Thomas. Tony die denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft erger ik me ook kapot aan.

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
In Nederland heeft de reputatie van de beruchte realityreeks Oh oh Cherso een flinke deuk gekregen. Het programma volgt jongeren op het Griekse eiland Chersonissos en zet hen neer als een bende promiscue ijdeltuiten met hersenen ter grootte van een pindanoot.

Vooral dat laatste blijkt niet te kloppen. Toch niet in het geval van de 20-jarige brunette Bibi Breijman, die met haar 1,55 meter de bijnaam Kaboutertje kreeg. Het meisje dat niets liever doet dan wenkbrauwen epileren nam deel aan de Nationale IQ-test op zender BNN en haalde een score van liefst 132. Daarmee komt ze in de buurt van de categorie 'hoogbegaafd'. Haar score zegt uiteraard niks over het IQ van haar Oh oh Cherso-collega's Sterretje, Tijgertje, Sniper, Matsoe Matsoe, Jokertje, Angel en Slimpie.

lol :-D

• 4 years later...

Ik vond alleen het eerste seizoen leuk, toen wisten die deelnemers nog niet wat voor impact het had. Naderhand had ik sterk het idee dat ze het juist deden voor de aandacht.

En er zit nu ook zo´n kneusje bij die aan allemaal van dat soort programma´s meedoet Temptation Island en Ex on The Beach heb ik hem al voorbij zien komen.

Ik vond alleen het eerste seizoen leuk, toen wisten die deelnemers nog niet wat voor impact het had. Naderhand had ik sterk het idee dat ze het juist deden voor de aandacht.

En er zit nu ook zo´n kneusje bij die aan allemaal van dat soort programma´s meedoet Temptation Island en Ex on The Beach heb ik hem al voorbij zien komen.

wtf