Glenn08 Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Maar zonder ondertitels daar, die Tijgertje is niet te verstaan;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Maar zonder ondertitels daar, die Tijgertje is niet te verstaan;e Valt wel mee toch. Ja als ze net wakker is versta ik ze ook niet, dat wel :cab: Maar ze heeft sowieso niets interessant te vertellen. Ofwel is het gewenning want moet met een Nederlandse zwarte gast een groepswerk doen op de uni, en de eerste keer snapte ik niets van wat hij te vertellen had :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Dit is gewoon geen televisie, het is echt zwaar kansloos. Er gebeurt NIKS, helemaal NIKS. De eerste 3 afleveringen van Oh Oh Cherso waren nog wel oke omdat ze elkaar niet goed kenden etc, maar nu is het gewoon kut. Ze hebben van die domme stukjes elke keer dat ze allemaal over 1 onderwerp praten waarin iedereen leuke one-liners probeert te zeggen maar ze falen allemaal. Iedereen kent hun ook nu dus ze kunnen ook niet meer normaal uit. Weet niet meer wie dat zei maar 1 van die gasten zei ook dat het nu veel makkelijker is om meisjes te krijgen. Alle meisjes zijn ook nog eens totaal niet attractive dus daarvoor hoef je ook niet te kijken. Ik hoop dat de kijkcijfers dik tegenvallen en deze serie dood bloed. ;e Oh en hoe orgineel, volgende week neemt 1 gast 2 lelijke girls mee naar het huis. Straks gaan ze hun ook nog eens "granaten" noemen. Na 1 aflevering noemde ik het al een goedkope rip-off van de Jersey Shore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Dude relax. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 :cab: Je moet er ook niet heel kritisch naar gaan kijken natuurlijk he. Het is gewoon makkelijk vermaak, en ik kan er wel om lachen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik heb bewust de aflevering nog niet gezien omdat ik ze vannacht als ik aangeschoten thuiskom wil kijken, zo hoor je Oh Oh Tirol te kijken :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Maar zonder ondertitels daar, die Tijgertje is niet te verstaan;e Ik versta sowieso de helft niet, ik weet niet of dat aan mij ligt of aan hen :cab: Jokertje is het ergste van allemaal, zeh awiahetn awenroawe, zo klinkt het altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Dit is gewoon geen televisie, het is echt zwaar kansloos. Er gebeurt NIKS, helemaal NIKS. De eerste 3 afleveringen van Oh Oh Cherso waren nog wel oke omdat ze elkaar niet goed kenden etc, maar nu is het gewoon kut. Ze hebben van die domme stukjes elke keer dat ze allemaal over 1 onderwerp praten waarin iedereen leuke one-liners probeert te zeggen maar ze falen allemaal. Iedereen kent hun ook nu dus ze kunnen ook niet meer normaal uit. Weet niet meer wie dat zei maar 1 van die gasten zei ook dat het nu veel makkelijker is om meisjes te krijgen. Alle meisjes zijn ook nog eens totaal niet attractive dus daarvoor hoef je ook niet te kijken. Ik hoop dat de kijkcijfers dik tegenvallen en deze serie dood bloed. ;e Oh en hoe orgineel, volgende week neemt 1 gast 2 lelijke girls mee naar het huis. Straks gaan ze hun ook nog eens "granaten" noemen. Na 1 aflevering noemde ik het al een goedkope rip-off van de Jersey Shore. Bibi vind ik anders goed te doen.:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Barbie, de platinablonde meid uit het realityprogramma 'Oh Oh Cherso' en 'Oh Oh Tirol' is tot over haar oren verliefd. De Haagse maakte gisteren bekend dat ze een nieuwe liefde in haar leven heeft: Michael, uit Scheveningen. "Hij is echt een schatje. Ik wil hem nooit meer kwijt", vertelt Barbie helemaal happy. Ze heeft zelfs al een speciaal aandenken aan haar nieuwe vriendje. De twee kennen elkaar nog maar pas, maar wonen nu al samen. De Oh Oh Tirol-ster heeft zelfs een tatoeage met de naam van haar vriendje op haar onderrug laten zetten. (Brunopress/tma) :cab: domme koe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Idd, echt weer een Barbie actie eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Michael is dan dommer hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Ja beide. Misschien doet ie het wel voor de publiciteit? Maar inderdaad, je gaat toch niet met zo'n meid. Zelfs niet voor 1 keer. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Als je die serie met een flinke korrel zout bekijkt, is er weinig mis mee imo. Kan nogsteeds wel lachen om die droge opmerkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Uitgemolken programma waarin duidelijk naar voren komt dat ze dit puur voor het geld doen en niet uit fun zoals oh oh cherso. Ze hadden gewoon andere mensen moeten nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Inderdaad niet meer veel aan, en dan om de 5 minuten komt er een ander onderwerp en dan moeten ze ff laten blijken hoe dom ze wel niet zijn en hoe grappig ze wel niet zijn met hun one-liners, als het nou spontaan was, was het wel leuk maar omdat gewoon niet meer spontaan overkomt kijk ik er al niet meer naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Toch maar weer kijken vanavond, je moet wat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Heerlijk vermaak weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik schakelde net ff in wel 1 leuke opmerking gezien maar verders niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik moest wel een paar keer lachen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Die Barbie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Op net na heb ik geen sneeuw gezien sinds ik keek :cab: Mijn kijken gaat geen vervolg krijgen want der is weinig aan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik kijk nu terug op uitzendinggemist, dat wijf dat bij Tony in de hottub zit.. Volgens mij zit die er echt zo bij van: neeeeeeeeeeee weg hier :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Haha wat een monsters trouwens, en die maskers :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Lelijk die wijven jezus. :cab: En die Tony ook, ja die Slis lag naast het kokertje van jokertje. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Geniaal toen ze die wijven gingen afzeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten