Glenn08 Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Wat een held die Joey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ik heb me wederom vermaakt met Oh Oh Tirol, je moet gewoon lachen en het niet serieus nemen, dan is het wel leuk :D Dit, geniaal gister weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Wat een held die Joey Feit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Laatste keer dat ik heb gekeken denk ik, echt geen klap aan gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Oh oh Cherso heb ik nog wel gevolgd, ook omdat ik toen geblesseerd was en op donderdagavond thuis was, maar dit ga ik niet meer volgen. Natuurlijk wordt het nu 'gemaakt', iedereen verwacht dat ze weer gek gaan doen en zo. Ik geef ze groot gelijk dat ze nog een keer wilden mee doen (betaald op vakantie, prima), maar mijn inziens wel een fout van de programmamakers. Zeker als ze ook nog een Oh oh Cherso gaan maken, dat zou wel helemaal triest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Beter hadden ze gewoon een nieuwe groep gevormd (desnoods met Rotterdammers of amsterdammers), en hadden ze hetzelfde concept als Oh Oh Cherso aangehouden, alleen een gratis vakantie dus. Was denk ik leuker geweest dan wat ze nu gedaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Beter hadden ze gewoon een nieuwe groep gevormd (desnoods met Rotterdammers of amsterdammers), en hadden ze hetzelfde concept als Oh Oh Cherso aangehouden, alleen een gratis vakantie dus. Was denk ik leuker geweest dan wat ze nu gedaan hebben. Ja, IDD. Heb precies hetzelfde. Ik kan me Matsoe Matsoe goed voorstellen hoor. Wat een takkewijf die tijger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijn_nec Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Kabouter en Elize hadden gister ook wel een flink aandeel bij Jensen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Dat ze daar al zaten is een groot aandeel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 God wat is die Barbie achterlijk ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Die Tony is de grootste sukkel. Net ook bij Jensen. Grote stoere muil, met zn, was 11 uur in de ochtend thuis van het uitgaan, maar niet alleen hahahaha! :P :P xD Altijd grote mond over meisjes maar tijdens Oh oH Cherso had ie geen 1 meid? Hij was degene met die mooie Gerrit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ruizxconté Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Allemaal ff in je achterhoofd houden dat er ook nog normale Hagenezen zijn hè? Dank u! De vraag is wat normaal is voor jullie hagenezen :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik heb me wederom vermaakt met Oh Oh Tirol, je moet gewoon lachen en het niet serieus nemen, dan is het wel leuk :D ², ik vind het gewoon tof tot nu toe. Nice actie van Matsoe Matsoe wel en dat Sniper die zomaar oppakt verrast me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Verraste mij niet. HEb je die spieren gezien. Vind het wel vreemd dat die Tijgetje er nu opeens in zit. Beetje vreemde actie vind ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2011 Vind het wel lachen zorgt voor wat herrie in de tent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Lol Elize die op dr muil gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2011 Verder beetje erg saaie aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Heb tot nu toe twee van de drie afleveringen gezien en ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks. Oh oh Cherso werd na de eerste afleveringen al minder en die trend is goed doorgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 As the World Turns is leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik wacht nog op de opmerkingen en acties van Matsoe Matsoe en Tony, die maakten Oh Oh Cherso nog wel het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik zeg het nog maar eens: Roos mag echt afgeknald worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Gewoon, BAM!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Precies, zo in der bakkes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Nog niet te zien op de site:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Nog niet te zien op de site:( Youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten