Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh oh Cherso heb ik nog wel gevolgd, ook omdat ik toen geblesseerd was en op donderdagavond thuis was, maar dit ga ik niet meer volgen. Natuurlijk wordt het nu 'gemaakt', iedereen verwacht dat ze weer gek gaan doen en zo. Ik geef ze groot gelijk dat ze nog een keer wilden mee doen (betaald op vakantie, prima), maar mijn inziens wel een fout van de programmamakers. Zeker als ze ook nog een Oh oh Cherso gaan maken, dat zou wel helemaal triest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter hadden ze gewoon een nieuwe groep gevormd (desnoods met Rotterdammers of amsterdammers), en hadden ze hetzelfde concept als Oh Oh Cherso aangehouden, alleen een gratis vakantie dus. Was denk ik leuker geweest dan wat ze nu gedaan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter hadden ze gewoon een nieuwe groep gevormd (desnoods met Rotterdammers of amsterdammers), en hadden ze hetzelfde concept als Oh Oh Cherso aangehouden, alleen een gratis vakantie dus. Was denk ik leuker geweest dan wat ze nu gedaan hebben.

Ja, IDD. Heb precies hetzelfde. Ik kan me Matsoe Matsoe goed voorstellen hoor. Wat een takkewijf die tijger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Tony is de grootste sukkel. Net ook bij Jensen. Grote stoere muil, met zn, was 11 uur in de ochtend thuis van het uitgaan, maar niet alleen hahahaha! :P :P xD Altijd grote mond over meisjes maar tijdens Oh oH Cherso had ie geen 1 meid?

Hij was degene met die mooie Gerrit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites