Setzzie. Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Jammer dat er direct weer posts verwijderd wordt. Die jongen maakt het zichzelf lastig hoor, dan moet je hem niet in bescherming nemen. Volgende week is de leukste aflevering, daarna is het niks meer ana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Dat gevoel had ik trouwens ok wel een beetje, vooral bij Sniper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Jammer dat het nog steeds zo kort is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja echt he. 40 minuten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 hahaha, Matsoe blijft een held :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Vond er weinig aan, had toch het gevoel alsof er veel gespeeld werd. Volgende week geef ik het nog een kans maar ik mag hopen dat het een stuk beter word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik heb wel een paar keer gelachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Wie wil er nou niet betaald op zulke vakanties? Kom op zeg, dan maar een beetje raar doen voor de camera hoor. Geniaal gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik vond Joey en Tony wel in vorm. En Jokertje kon zijn beroemde 'ja toch' ook niet achterhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2011 Ook Oh Oh Tirol is kijkcijferkanon Net als zijn voorganger Oh Oh Cherso trekt het tv-programma Oh Oh Tirol veel kijkers. Ruim 1,1 miljoen mensen keken donderdagavond naar de eerste aflevering van de realityshow op RTL 5. Het staat daarmee op plek zeven in de lijst van best bekeken tv-programma’s van de dag. Dat blijkt uit kijkcijfers die de Stichting KijkOnderzoek vrijdag heeft gepubliceerd. Zowel Oh Oh Cherso als Oh Oh Tirol gaat over een stel jongeren uit Den Haag die op vakantie zijn. Maakten inmiddels bekende namen als Jokertje, Sterretje en Barbie in de eerste serie het Griekse vakantieoord Chersonissos onveilig, in deel twee reizen ze af naar Oostenrijk voor wintersportvakantie. Overigens deed Oh Oh Tirol het donderdagavond nog niet zo goed als zijn voorganger. Toen Oh Oh Cherso enige tijd liep, trok die serie vaak nog meer kijkers. En dat tijdens de halve finale van de beker. Ik zeg je eerlijk ik heb ook gewoon Oh Oh zitten kijken ipv de beker. Ook omdat dat totaal niet spannend was natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Mooi, makers hebben het goed voor elkaar om wat ruzie te stoken door dat nieuwe wijf :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Waar hebt gij dat gezien?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 En dat tijdens de halve finale van de beker. Ik zeg je eerlijk ik heb ook gewoon Oh Oh zitten kijken ipv de beker. Ook omdat dat totaal niet spannend was natuurlijk. Ik ben vooral benieuwd hoeveel kijkers en volgende week zijn. Dan kan je gelijk zien hoeveel mensen er afgehaakt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Matsoe Matsoe heeft nu al een hekel aan die Tijger. Smijt zn drankje naar d'r hoofd en duwt haar het huis uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ik heb net als vorige week weer eens niet gekeken.. vandaag alleen een reactie van jou Dennis? Programma wordt wel snel minder populair heb ik het idee. Heb ik deze keer wel iets gemist of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ja wie stoer doet tegen Matsoe Matsoe verdient dat ook :huhu: @Alex. Dit seizoen slaat volgens mij veel minder aan dan het eerste, wat ook logisch is. Alles is veel te gemaakt nu en je hebt bij alles het gevoel dat het in scene is gezet, terwijl ik dat bij Cherso veel minder had. Maarja ik vind het nog steeds wel geinig om te kijken, maar ik denk een groot deel ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ze zijn nu bij Jensen. Wat een kutstem heeft die Tijger, jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ze wil het programma overnemen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Sniper bij Jensen zo, nadat die vroeg of hij met Tatjana naar bed ging: Nah, ik doe het niet met dieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Die tatjana verdient een tik op dr grafirritante muil. Sjongejonge zeg. Echt, wat een deune sloerie is het. Barbie is nog grappig maar zij spant echt de kroon. Echt, als ik die Joey was had ik haar door het raam gekegeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ze hadden lekker na Cherso moeten stoppen. Een keer is leuk, twee keer heb je het wel gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ik heb me wederom vermaakt met Oh Oh Tirol, je moet gewoon lachen en het niet serieus nemen, dan is het wel leuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Afschieten die tijger, sniper en roos. Wat een grafmogolen zijn dat. De rest kan ik opzich nog wel om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Dan heb jij oh oh cherso niet gekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten