Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook Oh Oh Tirol is kijkcijferkanon

Net als zijn voorganger Oh Oh Cherso trekt het tv-programma Oh Oh Tirol veel kijkers. Ruim 1,1 miljoen mensen keken donderdagavond naar de eerste aflevering van de realityshow op RTL 5. Het staat daarmee op plek zeven in de lijst van best bekeken tv-programma’s van de dag.

Dat blijkt uit kijkcijfers die de Stichting KijkOnderzoek vrijdag heeft gepubliceerd. Zowel Oh Oh Cherso als Oh Oh Tirol gaat over een stel jongeren uit Den Haag die op vakantie zijn. Maakten inmiddels bekende namen als Jokertje, Sterretje en Barbie in de eerste serie het Griekse vakantieoord Chersonissos onveilig, in deel twee reizen ze af naar Oostenrijk voor wintersportvakantie.

Overigens deed Oh Oh Tirol het donderdagavond nog niet zo goed als zijn voorganger. Toen Oh Oh Cherso enige tijd liep, trok die serie vaak nog meer kijkers.

En dat tijdens de halve finale van de beker. Ik zeg je eerlijk ik heb ook gewoon Oh Oh zitten kijken ipv de beker. Ook omdat dat totaal niet spannend was natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat tijdens de halve finale van de beker. Ik zeg je eerlijk ik heb ook gewoon Oh Oh zitten kijken ipv de beker. Ook omdat dat totaal niet spannend was natuurlijk.

Ik ben vooral benieuwd hoeveel kijkers en volgende week zijn. Dan kan je gelijk zien hoeveel mensen er afgehaakt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wie stoer doet tegen Matsoe Matsoe verdient dat ook :huhu:

@Alex. Dit seizoen slaat volgens mij veel minder aan dan het eerste, wat ook logisch is. Alles is veel te gemaakt nu en je hebt bij alles het gevoel dat het in scene is gezet, terwijl ik dat bij Cherso veel minder had. Maarja ik vind het nog steeds wel geinig om te kijken, maar ik denk een groot deel ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites