Le Saux Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Sterretje :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Dit is echt de minste aflevering. Wat gaan ze nou volgende week doen? Oh Oh Cherso op dit moment? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Welke muziek is dit wat ze bij het afscheid draaide? Wat een figuurtje die Elize! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Oh oh cherso de reünie. En die winterserie komt er ook, die sneeuw op het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Die Roos :}{ En idd er was geen ruzie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Aan die sneeuwvlokken op het einde kon je inderdaad wel afleiden dat er een winterversie gaat komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Werd ook al bevestigd door Elize op haar Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Welke muziek is dit wat ze bij het afscheid draaide? Wat een figuurtje die Elize! Kings of Leon - The End denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Wel weer een saaie aflevering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Dit was de eerste die ik juist saai vond. Kan ook niet anders als je een hele aflevering zonder Matsoe Matsoe zit hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Dit was de eerste die ik juist saai vond. Kan ook niet anders als je een hele aflevering zonder Matsoe Matsoe zit hehe. Zwembadspringen was anders wel echt leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Mwah. Vond het niet heel erg bijzonder. Heb btw Sniper er geen 1 keer in zien springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Nu je het zegt, inderdaad. Bewijst nog maar eens dat die de serie enorm verneukt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Gelukkig is deze hype ook weer redelijk over. Het is toch een standaard jongerenvakantie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Matsoe Matsoe en Sterretje zijn geen 'standaard' mensen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Kings of Leon - The End denk ik Dank je, idd lekker nummer! Mwah. Vond het niet heel erg bijzonder. Heb btw Sniper er geen 1 keer in zien springen. Sniper was een saaie pief in het geheel, had geen enkele toegevoegde waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Sterretje :mrgy: 'Ik doe geen been dicht vannacht.' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Matsoe Matsoe en Sterretje zijn geen 'standaard' mensen ;c Dat vind ik dus zo gruwelijk irritant eraan, dat iedereen doet alsof hun speciaal zijn ofzo ja tuurlijk zijn wel grappige gasten die matsoe matsoe en sterretje maar daar zijn er echt wel meer van hoor. Had ik dus vorige maand toen die sniper met dat wijf van hem hier in Rotterdam liepen, wilden allemaal mensen met ze op de foto enzo echt wat een onzin :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2010 Auteur Share Geplaatst 11 november 2010 Vandaag een uur lang als ik het goed zag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Hoe laat is het eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2010 Auteur Share Geplaatst 11 november 2010 officieel 21:35 maar vaak begint het vroeger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Vandaag maar niet, ik zit al een dikke 65 minuten te kijken naar 1 domme hagenees uch uch jol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 je wilt er niet meer bij :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Sterretje :mrgy: 'Ik doe geen been dicht vannacht.' :-D Nog beter, ELKE DAG!! En volgens mij zei Matsoe Matsoe dat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 11 november 2010 Share Geplaatst 11 november 2010 Nee dat zei Sterretje, bovendien was Matsoe Matsoe in de aflevering van vorige week al naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten