Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wow dit had ik niet van jou verwacht Jeff maar ik ben 't volledig met je eens. Roos daagt zelf uit en gaat dan vervolgens zo belachelijk moet doen. Als je je zo als een slet gedraagt dan moet je niet raar op gaan kijken als de jongen zulke dingen zegt. :cab:

Check hier maar, want hij had het tegen FMSjoerd ;) Hij quote FMSjoerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jonges jonges dit lijkt echt een wijvenforum, iedereen maar janken omdat Matsoe Matsoe weg is, en nu is er geen reet meer aan blablabla. Okee ik snap de teleurstelling, maar ik vind het nog steeds een gouden aflevering heb toch nog zitten lachen. Jammer dat het volgende week de laatste is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis gewoon een complot man ;e

Gare mensen op dit forum sjonge jonge een niveau van 0,0. Sommige mensen zijn echt te vaag voor woorden en die Armand helemaal, ongeloofelijk maja Jordy is voor PSV dus daarom krijgt ie geen ban echt een dictatuur hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt holmaatjes van mekaar haha, maar ik ga me niet verlagen tot dit niveau. :cab:

Niet dat dit relevant is aan dit topic hoor, maar ik ken die hele gast niet eens. En misschien moet jij je eens achter je oren krabben als iedereen het met je oneens is. Ligt het dan allemaal aan ons, of aan jou? Ik denk dat laatste wat hoog niveau kom ik zeer zelden van je tegen.

Gare mensen op dit forum sjonge jonge een niveau van 0,0. Sommige mensen zijn echt te vaag voor woorden en die Armand helemaal, ongeloofelijk maja Jordy is voor PSV dus daarom krijgt ie geen ban echt een dictatuur hier.

:-D:-D:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe oud ben je nu net geworden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites