Sanders Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Jeff?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marciano' Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 <<<<<<<<< _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Jeff?? ??????????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Wow dit had ik niet van jou verwacht Jeff maar ik ben 't volledig met je eens. Roos daagt zelf uit en gaat dan vervolgens zo belachelijk moet doen. Als je je zo als een slet gedraagt dan moet je niet raar op gaan kijken als de jongen zulke dingen zegt. :cab: Check hier maar, want hij had het tegen FMSjoerd ;) Hij quote FMSjoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Hoezo dan de Jeff :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 FMSjoerd en jij noemt hem Jeff, hè? Edit: Oh zie het al, ava's lijken behoorlijk op elkaar. Dat was het ja, die avatar lijkt op die van Jeffrey. :cab: Jij kijkt er zeker anders tegenaan jeff? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Ja.. Mijne gaat over koekjes enzo.. Pff.. Beetje jammer weer hoor Jordy... Ben niet boos..... Alleen teleurgesteld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Wat een bout aflevering zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Was wel gzellig hoor. ja toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Jonges jonges dit lijkt echt een wijvenforum, iedereen maar janken omdat Matsoe Matsoe weg is, en nu is er geen reet meer aan blablabla. Okee ik snap de teleurstelling, maar ik vind het nog steeds een gouden aflevering heb toch nog zitten lachen. Jammer dat het volgende week de laatste is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Pff net een dag 18 meteen de grote jonge uithangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Hopen dat ze het beste voor het laatst bewaard hebben. Zou een extra mooi verjaardagscadeautje zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Pff net een dag 18 meteen de grote jonge uithangen Forum?----> meningen-------> ik geef mijn mening----> Wat is je probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Forum?----> meningen-------> ik geef mijn mening----> Wat is je probleem? Zij geven ook slechts hun mening over de aflevering, dus wat is jouw probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Armand mag hierbij ook de user van de volgende maand zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Watsmet jou? Komaan niet bitchfighten en maak het wat gezelliger anders ga ik zo pitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Zij geven ook slechts hun mening over de aflevering, dus wat is jouw probleem? Armand mag hierbij ook de user van de volgende maand zijn Echt holmaatjes van mekaar haha, maar ik ga me niet verlagen tot dit niveau. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Ben het anders best wel met die 2 eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Tis gewoon een complot man ;e Gare mensen op dit forum sjonge jonge een niveau van 0,0. Sommige mensen zijn echt te vaag voor woorden en die Armand helemaal, ongeloofelijk maja Jordy is voor PSV dus daarom krijgt ie geen ban echt een dictatuur hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Echt holmaatjes van mekaar haha, maar ik ga me niet verlagen tot dit niveau. :cab: Niet dat dit relevant is aan dit topic hoor, maar ik ken die hele gast niet eens. En misschien moet jij je eens achter je oren krabben als iedereen het met je oneens is. Ligt het dan allemaal aan ons, of aan jou? Ik denk dat laatste wat hoog niveau kom ik zeer zelden van je tegen. Tis gewoon een complot man ;e Gare mensen op dit forum sjonge jonge een niveau van 0,0. Sommige mensen zijn echt te vaag voor woorden en die Armand helemaal, ongeloofelijk maja Jordy is voor PSV dus daarom krijgt ie geen ban echt een dictatuur hier. :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 hahahahahahahahahah jij kan zo bij de cast van oh oh cherso zo dom ben je @klijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Tis gewoon een complot man ;e Gare mensen op dit forum sjonge jonge een niveau van 0,0. Sommige mensen zijn echt te vaag voor woorden en die Armand helemaal, ongeloofelijk maja Jordy is voor PSV dus daarom krijgt ie geen ban echt een dictatuur hier. Hoe oud ben je nu net geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Ontopic. Dit is echt te triest voor worden. Zielige mensen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Ontopic. Dit is echt te triest voor worden. Zielige mensen hier. Haha beetje tegenstrijdig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Dat vind ik nou ook, gaan we het nou nog over ohoh Cherso hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten