RanDMC Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik vond dr altijd al lelijke tetten hebben en dat bewijst zich maar weer. Verder verdient dat wijf sowieso een ;e, vindt haarzelf ook helemaal knap enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Kan aan mij liggen, maar 't lijkt wel iemand anders :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Tis gwn precies dezelfde hoor, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Kijk 1 keer die kop, is wel heel knap als dat iemand anders is dan. Lijkt gewoon identiek op elkaar. Dat gerucht van dat ze eigenlijk anders dan Roos heette las ik enkele weten geleden ook op twitter ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Lijkt wel zware fotoshop hoor .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Iemand faket zo'n amateursite toch niet? Da's pokkewerk. Sluit me aan bij Denny en Chielemans, bahbah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 En die Sniper maar stoer doen bij Oh Oh Cherso over Roos. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Haha idd, dat ze trouwens nu in Rotterdam woont zou ook verklaren waarom ik haar nu al twee keer in de vroege ochtend op Rotterdam CS ben tegengekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Herman Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Barbieeeeee :love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fernando Gago Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Jakkiebah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Dat meisje bederft me eetlust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Zeker weer een dubbel van sigaarsnor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Little Princess: naaktfoto's laffe actie Little Princess van Oh Oh Cherso vindt het laten lekken van haar naaktfoto's een laffe actie. Dat zegt de 21-jarige die eigenlijk Roos heet in RTL Boulevard. "Ik maakte ze toen ik nog jong was. Ik hield van een geintje. De jongen die de foto's online zette is laf." Verder zit ze er niet zo mee. "Ik ga ook geen nieuwe foto's maken. Hoewel, misschien vraagt de Playboy me nu wel." ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hopelijk heeft ze tussendoor ook aan sport gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 ;e Wordt sowieso het slechts verkopende nummer ooit. Ze vind zichzelf echt veel he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Herman, wat zeg jij nou?:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja was zo'n adje, inmiddels geband Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Meisjes die voetballen ik snap dat echt niet dat is toch niet ladylike :m: Mn leuter kromp serieus van die fotos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Barbieeeeee :love::love: Sowieso liever Barbie dan Roos:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Dat ook weer niet;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja, ik wil bijna zeggen, mag ik eens je voorhoofd voelen of je koorts hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Qua karakter ga ik wel liever met haar om hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik lees dus echt overal dat ze niet eens uit den haag komen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dat ook weer niet;e Liever een barbie pop met een leuk karakter dan een varken met een instelling van iedereen is minder dan mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 ik vind die roos een arrogante slet en bitch, die jokertje een mafkees maar wel heel fatsoenlijk, matsoematsoe droogkloot nummer 1, sterretje beetje aandachttrekker, barbie lelijk maar lijkt me kwa karakter nog best vriendelijk (als ze niet zat is), sniper ook arrogante zak, en die bibi gewoon een schattig meisje met fatsoen. ojah en elize is zon dom blondje met fatsoen ahw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten