KN Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Sorry, maar ik dacht jullie willen vast wel weten waar ik benieuwd naar ben, maar blijkbaar dus niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2010 Je hebt nu al 8 keer gezegd dat je dit programma niks vind dus we weten het inmiddels wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 5x volgens mijn telling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 En ik ben benieuwd wanneer het programma ermee stopt Als het afgelopen is hé, zo gaat dat tegenwoordig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 En wie komt er nou in een fantopic terwijl je het programma haat? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Zal me benieuwen vanavond wat die malloten nou weer allemaal gaan doen :) Die Sterretje heeft trouwens een keer met Take me Out meegedaan zag ik van de week een keer op internet staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik heb er wel weer zin in, maar ik blijf het een leuke programma vinden:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik heb er wel weer zin in, maar ik vind het een leuke programma vinden:) :cab: Vind het ook wel lachen, hopelijk is hij beter dan vorige week want me pa snapte niet dat ik zo enthousiast vertelde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hehe logische zin Klijntje. Kan het vnv niet zien, want heb wedstrijd, maar ben benieuwd waarom Barbie zo boos is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Vanavond weer gezellig met me pa kijken _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Vanavond weer gezellig met me pa kijken _O_ Haha mijn pa zou het echt helemaal niks vinden he als iemand van eind 50 :) die snapt geen reet van die humor waarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Mijn ouders vinden het ook verschrikkelijk, ja. Snap ik aan de ene kant dan ook weer wel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Mijn pa lacht zich echt dood om die gasten (49 jaar), maar die vindt PowNews ook leuk dus zegt niet zoveel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Mijn ouders vinden het ook verschrikkelijk, ja. Snap ik aan de ene kant dan ook weer wel.. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Haha mijn pa zou het echt helemaal niks vinden he als iemand van eind 50 :) die snapt geen reet van die humor waarschijnlijk Mijn pa is 43 en vindt het echt geniaal. Vooral ook omdat wij Hagenezen zijn en dan hij vindt het prachtig als ze plat Haags gaan praten :-D Gaat ie altijd vertellen hoe die vroeger ook altijd van die figuren in z'n vriendengroep had enzo, en dan komen er van die geniale verhalen van vroegah:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Mijn pa vindt het ook prachtig hehe, 51 jaar inmiddels. ;c hoeveel afleveringen volgen er eigenlijk nog, 3 ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Haha mijn pa zou het echt helemaal niks vinden he als iemand van eind 50 :) die snapt geen reet van die humor waarschijnlijk Mijn pa is 53 en hij lacht gezellig mee XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Haha ons pap vindt het ook wel lachen, maar na een half uur vindt ie het echt genoeg.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 bla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Een oma die naar Oh Oh kijkt, geweldig :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 :-D Hahhahaha wat mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik kijk het altijd alleen, omdat m'n ouders dat 'losgeslagen hangjeugd' vinden. Vorige week hebben ze een klein stukje gezien, en toen begon ze meteen tegen mij over "dat ze zich zo stoer voelen maar dat er niemand op hun feest wilde komen" ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Natuurlijk mag ik daar bij drinken. Dat zij de dokter tegen mij in het Grieks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Romantisch is toch als je lekker op de bank ligt en het vrouwtje brengt een biertje naar je toe. xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Baas :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten