RanDMC Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Idd. Ga dan wel heen denk ik. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Als ik dekkah is het lekkah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Ik vind hem wel grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 5 November komen ze naar Bill (d), alleen jammer dat het op een vrijdag is. Dag later in TDF Berlikum ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Idd. Ga dan wel heen denk ik. (d) Das juist chill, kan je de dag erna weer op stap Mja moet zaterdag nog voetballen. Dan kunnen we die wedstrijd wel afzeggen denk ik want vet veel lui van ons team zullen wel naar bill gaan. Ik ook wel btw. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Aagjoh na een uurtje of vijf kan je toch ook prima voetballen. Je trainer ziet je al aankomen met die rede om het af te lassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Mja moet zaterdag nog voetballen. Dan kunnen we die wedstrijd wel afzeggen denk ik want vet veel lui van ons team zullen wel naar bill gaan. Ik ook wel btw. (d) Ach boeiend, moet de volgende dag ook werken, gewoon gaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 [YOUTUBE]FgSsYzE0aYs[/YOUTUBE] Iemand weet hoe dat nummer heet? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 aIAsh-tvGWY ;e? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha, hun plaat is nu op 538. Klinkt best grappig Vind die plaat dus echt te triest voor woorden ;e net als het hele programma overigens. Heb één keer gekeken en dat was imo ook één keer teveel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 'Klinkt kicken toch?' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Joker, Barbie, Sterretje en natuurlijk Matsoe Matsoe behouden, nog wat gekke gasten erbij zoeken en dan op wintersport BHAM. Vriend en huisgenoot heeft trouwens gedraaid op Chersonissos en met die Starbeach Reunie laatst mocht ie weer, stond ie daar met matsoe zegt ie: trek je allerlelijkste bakkes dan jongu: Mwaha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Met je keie kop..;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Met je keie kop..;e Oh ja in zo'n lied, voor bijvoorbeeld op de radio kunnen ze het ook maken om beetje kanker te gaan schreeuwen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Op tv doen ze het toch ook;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 De mensen die naar dat programma kijken kijken er bewust naar en dan weet je dat je dat soort woorden kunt verwachten als je 8 van zulke gasten in een huis gooit. Maar als je naar de radio luistert en dat nummer komt toevallig voorbij doe je dat niet bewust. Is nogal een verschil vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2010 Die single is echt verschrikkelijk slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Wie gaat daar nou naar luisteren :S Heb 'm nog niet gehoord gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ach boeiend, vind het allemaal wel lachen, de show blijft ook mooi vind ik, tis mss iets minder dan de eerste aflevering(en) maar op een bepaalde manier ga je toch van die gasten houden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2010 Even kijken of het kickuh is toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Vanavond weer! Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk nog, stuk of 3? (met vanavond erbij) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ben benieuwd waarom barbie zo boos word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik ben vooral benieuwd waarom Little Princess en Sniper uit elkaar gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 En ik ben benieuwd wanneer het programma ermee stopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2010 Je hoeft niet in dit topic te komen hoor Nigel, als je het niet leuk vind. Maar probeer niet ons plezier te vergallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten