Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk eens aan:

Bres: Oh Oh Cherso stel randdebielen

De Haagse intellectueel Henk Bres walgt van de Haagse Oh Oh Cherso-crew. "Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen", zegt hij teleurgesteld in het elite-tijdschrift Party.

Bres ergert zich dood aan 'Barbie': "Dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!" Donderdag trok de zesde uitzending van het vakantieprogramma Oh Oh Cherso bijna 1,4 miljoen kijkers.

En dan vooral het dikgedrukte ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee..

Doei..

Leuk vriendje ja:cab:;e

Inderdaad, wat een dooie zak is het ook. Ook met dat ontbijt op bed. Bibi heeft al 8x gevragen of Barbie dat gemaakt heeft, komt die clown weer aan: Wie heeft dit gemaakt?

23 November komen alle gasten van Oh Oh Cherso naar een discotheek waar ik nog wel eens heen ga, sowieso dat ik daarheen ga. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, wat een dooie zak is het ook. Ook met dat ontbijt op bed. Bibi heeft al 8x gevragen of Barbie dat gemaakt heeft, komt die clown weer aan: Wie heeft dit gemaakt?

23 November komen alle gasten van Oh Oh Cherso naar een discotheek waar ik nog wel eens heen ga, sowieso dat ik daarheen ga. :mrgy:

Hehe, probeer Bibi maar te versieren. Sowieso dat ze bij een MU'er beter af is:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diss! Maar die Bibi, qua uiterlijk echt mooi maar dan houdt het ook op :cab: plus dat ze nog rookt ook.

Hehe, ik zal eens een poging doen. ;c

Hehe, probeer Bibi maar te versieren. Sowieso dat ze bij een MU'er beter af is:m:

Inderdaad. Ze praat echt zo dramatisch als wat. ''Ja maar schatje, ik mis je. Schatje, ik mis je echt heel erg. Nee, het is niet leuk hier schatje. Maar schatje, ik mis je echt. Ik wil naar huis, ik wil je zien.'' Zo'n type hoef ik dus echt niet te hebben he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens aan:

Bres: Oh Oh Cherso stel randdebielen

De Haagse intellectueel Henk Bres walgt van de Haagse Oh Oh Cherso-crew. "Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen", zegt hij teleurgesteld in het elite-tijdschrift Party.

Bres ergert zich dood aan 'Barbie': "Dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!" Donderdag trok de zesde uitzending van het vakantieprogramma Oh Oh Cherso bijna 1,4 miljoen kijkers.

En dan vooral het dikgedrukte ;)

Dom figuur, die Bres. Elke stad heeft zo zijn gekken, leer ermee leven. Als hij zich te goed voelt dondert hij maar op naar een stuk buitenland, daar zal je wel niet van die lui hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites