Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooie aflevering weer :mrgy:

Kdenk trouwens dat Cherso volgend jaar nog drukker wordt dan normaal, aangezien deze show nu al een dikke hit is. :cab:

Het schijnt dat ze bezig zijn met een winter editie, vanuit Gerlos, tja wat in de zomer kan, moet in de winter ook kunnen toch?

Matsoe Matsoe is de held!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop echt dat dan als het echt zo is de winter versie ook komt.

Heb jongsleden nog ergens gelezen dat zowel iedereen die eraan meedoet als rtl het al eens zouden zijn over een vervolg in de sneeuw. Dat gaat er echt wel komen! Lijkt me persoonlijk trouwens wel een stuk minder als het hele zon zee en strand gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb jongsleden nog ergens gelezen dat zowel iedereen die eraan meedoet als rtl het al eens zouden zijn over een vervolg in de sneeuw. Dat gaat er echt wel komen! Lijkt me persoonlijk trouwens wel een stuk minder als het hele zon zee en strand gebeuren.

Bwa pas op. Matsoe Matsoe op skilatten:-D En gezopen wordt er ook genoeg in de après-ski.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CCP2PmptteY

hIv4I4i1oV4

Ik kan ze niet kijken want ik heb geen geluid hier maar ze zijn vast briljant.

Oh oh Cherso Barbie heeft vriend

Dit heeft het Haagse feestbeest verklapt bij RTL Boulevard. "Ja, ik heb een vriendje. Hij heet Marlon. Deze ketting heb ik van hem gekregen voor mijn verjaardag."

Over het gerucht dat ze in elkaar geslagen zou zijn, zegt Barbie het volgende: "Dat is complete onzin. Ik heb geen blauwe plekken en heb ook niet in het ziekenhuis gelegen."

Over het feit dat ze niet meer zomaar over straat kan: "Overal waar ik kom wil iedereen op de foto. Ik heb er altijd van gedroomd om op tv te komen. Het is nu wel raar om het mee te maken."

Balen

Link naar opmerking
Deel via andere websites