Dosera Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Die nicht van een Gio heb ik wel eens gezien bij de Men At Work in Utrecht, irriant persoon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Wat een homohaat hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hoe die gozer die vissenkop eraf beet, wat een gast joh:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Wat een homohaat hier.Nee Gio-haat, dat is wat anders ;) @MistaMax: ik vind Joker juist heel erg gespeeld overkomen, Tony is nog precies zelfde als in het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Wat een homohaat hier. Die Gio is geen homo meer, gewoon een ordinaire relnicht. Daar heb ik ook een hekel aan. Als hij nou normaal bleef doen ala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Dat ik dit nog kijk, echt te triest voor woorden. Die gasten ook van rond de 50 meedoen aan zo een programma en dan nog de wijsneus gaan uithangen ook. Wat bezielt je dan. Homo irriteer ik me ook kapot aan met dat achterlijke gedrag en die grafstem. Al die wijfen ook meteen aanstellen nu ze buren hebben en zich weer zoveel beter voelen dan de rest terwijl niemand boven de 15 in Nederland hun serieus neemt. Enige die me nog tof lijkt is die dikke nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nou ik snap die meiden wel, zou ook niet echt blij zijn als ik op vakantie was en zulke lui zaten naast me en kwamen over de vloer enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Vind het wel supertriest dat die buren gelijk helemaal bij hun in de smaak willen vallen en alles samen willen doen. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Mja is zo geregeld toch, kunnen zij ook niets aan doen. Denk dat ze gewoon een beetje hebben zitten te proberen wat leuk was voor seizoen 2. Audities zijn daarbij wel vet, buren wat minder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nja heb me wel slap gelachen om die Dennis dus het is wel een succes hoor. :mrgy: Wat een beunhaas is die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 haha die kutkop van Joker als ze allemaal een dierengeluid na moeten doen, en hij zo gaar kijkt en dan zo lacht 'Ik deed een egel na, die maakt geen geluid.':mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 :-D die was baas ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ja prachtig hehe :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Skull kid, was jij in Cherso? Ik zweer dat jij er op was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik blijf Elize toch wel nice vinden hehe, die ene nieuwe die spoort trouwens voor geen meter, ik bedoel hier zitten ze me thuis uit te lachen dat ik geen geklopt ei kan bakken maar een spiegelei dat kan elke hondsmongool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik blijf Elize toch wel nice vinden hehe, die ene nieuwe die spoort trouwens voor geen meter, ik bedoel hier zitten ze me thuis uit te lachen dat ik geen geklopt ei kan bakken maar een spiegelei dat kan elke hondsmongool. Nou, die dooier moet wel heel blijven natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Elize: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Skull kid, was jij in Cherso? Ik zweer dat jij er op was Nee, ik weet waarschijnlijk precies op wie je doelt, maar die had een bollere kop :mrgy: Elize en Bibi zijn beide gewoon fijnnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik vind die blonde ook wel nice eigenlijk, ben alleen d'r naam kwijt. Die via die audities in het programma is gekomen. Niet dat ze kan tippen aan Bibi en al helemaal niet aan Elize, maar toch. Misschien komt het ook omdat Barbie en Roos in het programma zitten, dat ik dan de rest knapper ga vinden dan dat ze eigenlijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik vind die blonde ook wel nice eigenlijk, ben alleen d'r naam kwijt. Die via die audities in het programma is gekomen. Niet dat ze kan tippen aan Bibi en al helemaal niet aan Elize, maar toch. Misschien komt het ook omdat Barbie en Roos in het programma zitten, dat ik dan de rest knapper ga vinden dan dat ze eigenlijk zijn. Kayleigh ofzo, zo geil als een donder volgens mij:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hoeveel nieuwe zitten er nou in dan? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Vind niets bijzonders aan die Kayleigh hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ook niet doe mij maar Bibi (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gister klein stukje gezien. Roos die een grap maakte: 'Ja dat zullen de longen wel zijn geweest, een vis moet toch ook ademen';e En die kop er dan ook bij. Kom op, als je dat wil acteren ala. Maar doe het dan een beetje fatsoenlijk;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gewoon gescript volgens mij hoor. Die Thomas weet bijvoorbeeld echt wel wat feminisme is, verre van een domme jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten