Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat ik dit nog kijk, echt te triest voor woorden.

Die gasten ook van rond de 50 meedoen aan zo een programma en dan nog de wijsneus gaan uithangen ook. Wat bezielt je dan. Homo irriteer ik me ook kapot aan met dat achterlijke gedrag en die grafstem. Al die wijfen ook meteen aanstellen nu ze buren hebben en zich weer zoveel beter voelen dan de rest terwijl niemand boven de 15 in Nederland hun serieus neemt.

Enige die me nog tof lijkt is die dikke nieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf Elize toch wel nice vinden hehe, die ene nieuwe die spoort trouwens voor geen meter, ik bedoel hier zitten ze me thuis uit te lachen dat ik geen geklopt ei kan bakken maar een spiegelei dat kan elke hondsmongool.

Nou, die dooier moet wel heel blijven natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die blonde ook wel nice eigenlijk, ben alleen d'r naam kwijt. Die via die audities in het programma is gekomen. Niet dat ze kan tippen aan Bibi en al helemaal niet aan Elize, maar toch. Misschien komt het ook omdat Barbie en Roos in het programma zitten, dat ik dan de rest knapper ga vinden dan dat ze eigenlijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die blonde ook wel nice eigenlijk, ben alleen d'r naam kwijt. Die via die audities in het programma is gekomen. Niet dat ze kan tippen aan Bibi en al helemaal niet aan Elize, maar toch. Misschien komt het ook omdat Barbie en Roos in het programma zitten, dat ik dan de rest knapper ga vinden dan dat ze eigenlijk zijn.

Kayleigh ofzo, zo geil als een donder volgens mij:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites