Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja je zal maar een van hen zijn en dan terugkijken :mrgy: die gaan janken denk ik.

Die moeten zich inderdaad wel heeeeel klote voelen nu. Joey ook zo heel droog: "Wat ik van die meiden vind? Lelijke kk draken." :-D

Die meiden hebben nu wel zelfmoord neigingen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gast die ik redelijk ken zat daar in Oostenrijk voor 4 maanden, ook toen hun er waren. Hij is ook paar keer voorbij gekomen in de afleveringen.

Hij zegt dat die Sniper niet eens heel de tijd alcohol drinkt, maar alleen als er een camera in de buurt is interessant gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gast die ik redelijk ken zat daar in Oostenrijk voor 4 maanden, ook toen hun er waren. Hij is ook paar keer voorbij gekomen in de afleveringen.

Hij zegt dat die Sniper niet eens heel de tijd alcohol drinkt, maar alleen als er een camera in de buurt is interessant gaat doen.

Jongens hier uit de buurt waren daar ook toen ze daar aan het draaien waren. Sterretje was ook saai totdat er camera's op hem gericht waren. Joey moest nog wel de normaalste van het stel zijn.

Producers hadden nog wel gevraagd aan die groep jongens of ze een beetje met die dames wilden flirten voor de camera. Hebben ze niet gedaan omdat ze niet aan zo'n kansloos programma mee wilden werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sow ja man, wat een haat op tijgertje. Oke, ze is super irritant, zeker met een 'bakkie' op, maar Matsu Matsu reageerde wel para op dat van die trui hoor.:{

Sowieso zijn (bijna) alle programma vooropgezet. Van zo een Echte dames in de jungle (of hoe het ook heet) tot Take Me Out en Cherso/Tirol alles. Gewoon een script met wat open plekken.

http://entertainment.nl.msn.com/home/matsoe-matsoe-vindt-tijgertje-kansloos

Hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites