Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[ytf]Pte6uqGXUwI[/ytf]

i3796t.png

[spoiler=Uitleg]Dit is een van de eerste novelle die ik heb. Hoop dat ik jullie kan boeien. Het kan zijn dat er spellingsfouten in zitten, maar hoop dat jullie dat dan kunnen opmerken zodat ik die fouten volgende keer niet meer zal maken ;)

Geplaatst
  • Auteur

[ytf]Pte6uqGXUwI[/ytf]

i3796t.png

[spoiler=Uitleg]Dit is een van de eerste novelle die ik heb. Hoop dat ik jullie kan boeien. Het kan zijn dat er spellingsfouten in zitten, maar hoop dat jullie dat dan kunnen opmerken zodat ik die fouten volgende keer niet meer zal maken ;)

Geplaatst

Succes, goed begin!(Y)

Geplaatst
  • Auteur

[ytf]Tc8XsFAMSk4[/ytf]

2jcfvx2.png

[spoiler=Reacties!]Harstikke bedankt iedereen!

Geplaatst

Ben benieuwd naar welke club je gaat, succes. ;)

Nog bedankt voor je banner btw.

Geplaatst
  • Auteur

[ytf]W86zjJ8JbwY[/ytf]

17xyjk.png

[spoiler=Reacties]Wederom bedankt voor de reacties!

Geplaatst
  • Auteur

2py0zep.png

[spoiler=reacties!]Bedankt iedereen weer voor de reacties! Het motiveert enorm!

Geplaatst

Ik vind dit er echt goed uit zien, mooie layout en je schrijft ook nog eens goed. Hou deze lijn vol en je novelle wordt echt top!(Y)

Geplaatst
  • Auteur

Thanks voor de reactie Wo_2!

Ik ga morgen wederom een update maken! Dan zal ik een overzicht maken met de technische staf en de geschiedenis!

Geplaatst

Veel succes bij Hibernian!

Hopelijk vind je aansluiting bij Celtic en Rangers!

Geplaatst

Dit ziet er zeer goed uit. De layout is zeer overzichtelijk en professionieel gemaakt en ook de schrijfstijl staat mij heel erg aan en ook je banners zijn keer op keer goed gemaakt en passend bij het onderwerp van de post. Zeer veel succes in Schotland !

Geplaatst

Hele leuke keuze qua club;). En verder leest het fijn weg en ziet het er goed uit. Ik kijk uit naar je prestaties, veel succes :).

Geplaatst

Succes met Hibernian. Je schrijfstijl is goed en leest makkelijk weg, verder ziet je layout er verzorgd uit!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.