Spring naar bijdragen

Johnnie Walker wordt gebruikt door heel het Verenigd Koninkrijk.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Deel12copy.png

[spoiler=Uitleg]Hierbij een novelle van mij met de 10.3 update en de geselecteerde landen :Engeland , Schotland , Wales , Noord Ierland en Ierland.

Ik gebruik een kleine database en alle competities en begin op het niveau van semi-prof.

Ik zal spelen in een fictief verhaal onder de naam van Johnnie Walker , achter achter kleinzoon van de oprichter.

Het is de bedoeling om onder aan de ladder te beginnen om vervolgens mij eigen op te werken naar een topclup of die zelf creeëren.

De website van het merk zal gebruikt worden om de verichtingen op nieuws gebied over Johnnie te berichtgeven , hoe helemaal merken julie wel.

Ook zal er een layout komen met banner als er een team bekend is.

Ik hoop dat het niet makkelijk gaat zoals in mijn Batistuta novelle waardoor ik het spelplezier snel kwijt raak en julie voorlopig kan plezieren met mijn novelle.

Geplaatst
  • Auteur

Deel12copy.png

[spoiler=Uitleg]Hierbij een novelle van mij met de 10.3 update en de geselecteerde landen :Engeland , Schotland , Wales , Noord Ierland en Ierland.

Ik gebruik een kleine database en alle competities en begin op het niveau van semi-prof.

Ik zal spelen in een fictief verhaal onder de naam van Johnnie Walker , achter achter kleinzoon van de oprichter.

Het is de bedoeling om onder aan de ladder te beginnen om vervolgens mij eigen op te werken naar een topclup of die zelf creeëren.

De website van het merk zal gebruikt worden om de verichtingen op nieuws gebied over Johnnie te berichtgeven , hoe helemaal merken julie wel.

Ook zal er een layout komen met banner als er een team bekend is.

Ik hoop dat het niet makkelijk gaat zoals in mijn Batistuta novelle waardoor ik het spelplezier snel kwijt raak en julie voorlopig kan plezieren met mijn novelle.

Geplaatst

Dit is een originele benadering en JW gaat het gewoon maken in het Engelse voetbal ... Je opwerken vanuit een kleine club in Wales of de Noord-Ierse competitie is wel mooie ambitie. Ik ben alvast benieuwd naar je volgende posts want deze heb ik met veel plezier gelezen !

Geplaatst
  • Auteur

Deel2copy.png

[spoiler=Reactie.]

Dit is een originele benadering en JW gaat het gewoon maken in het Engelse voetbal ... Je opwerken vanuit een kleine club in Wales of de Noord-Ierse competitie is wel mooie ambitie. Ik ben alvast benieuwd naar je volgende posts want deze heb ik met veel plezier gelezen !

Dank je wel , als mezelf spelen vind ik niet leuk dus een leuke achtergrond van een persoon of iets dergelijks kan het spelplezier vergroten.

Nogmaals bedankt!:thumb:

Geplaatst

heerlijke benadering... ideaal om een novelle te starten!!! je batistuta-novelle herinner ik me vooral als een grafische parel (banner - layout), de verwachtingen zijn dus hoog bij mij...

enigszins wel verrassend dat je als Johnnie Walker zo lang moet wachten op een club... Johnnie is toch populair in de UK:D

ik ben heel benieuwd waar je aan de slag gaat, veel succes:thumb:

Geplaatst

Succes, maar om wat voor tijd post je jou begin man:mrgy:

Geplaatst

ik lag toen ook nog maar net in bed hoor ;)

fijn begin van je novelle! veel succes in het VK

Geplaatst
  • Auteur

Banner2FCPortstewartcopy.png

Deel3copy.png

[spoiler=Reactie`s]

Succes :mrgy: Begin ziet er goed uit!

Dank je wel :)

Haha JW :mrgy:

Goed hé :D

heerlijke benadering... ideaal om een novelle te starten!!! je batistuta-novelle herinner ik me vooral als een grafische parel (banner - layout), de verwachtingen zijn dus hoog bij mij...

enigszins wel verrassend dat je als Johnnie Walker zo lang moet wachten op een club... Johnnie is toch populair in de UK:D

ik ben heel benieuwd waar je aan de slag gaat, veel succes:thumb:

Wou niet beginnen bij een standaard club wat al zonder manager zit in het begin dus vandaar dat er gewacht is tot december.

Grafisch zal het in het begin minder wezen omdat er van de club niks bekend is (geen fotos , geen website) dus ik zal voornamelijk met het merk JW gaan werken.

Hoop dat ik je kan blijven boeien

Succes, maar om wat voor tijd post je jou begin man:mrgy:

Slaapstoornis , dan krijg je dat helaas :cry:

ik lag toen ook nog maar net in bed hoor ;)

fijn begin van je novelle! veel succes in het VK

Thnx! :thumb:

Leuke start! :D

Dat idee had ik dus ook :) thnx

Idd leuke start!

Ziet er top uit.

ben blij met je goede smaak :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

Banner2FCPortstewartcopy.png

Deel4copy.png

Hierbij gelijk de clubgegevens zodat julie een idee krijgen bij FC Portstewart.

De capaciteit van het stadion(netje) is berekend op 1000plaatsen wat allemaal staan plaatsen zijn.

Sorrie voor de supersnelle update , maar wou deze eigenlijk bij de vorige plaatsen maar was dit vergeten te doen:oops:

[spoiler=Reactie.]

Mooie update weer hoor.

Dank je , ik doe mn best :)

Geplaatst

Succes in Portstewart! Ziet er verder nog goed uit! KIU!

Geplaatst

Succes met JW, zou misschien mooi zijn als JW ook de sponsor is van de club :D

(klein foutje in banner, de vleugels van die vogel in logo zijn niet goed ge-cut)

Geplaatst

zo zo, ik vind het grafisch toch wel goed hoor:thumb: en met zo'n kleine club starten is benoemenswaardig!!!

wat Ahmet hierboven oppert vind ik best wel een goed idee... het zou een mogelijkheid zijn om een beetje extra geld te genereren;) een kleine 100k kunnen op dit niveau veel doen:D

Geplaatst
  • Auteur

Banner2FCPortstewartcopy-2.png

deel5copy.png

Sorrie voor de kleine screen van de financieen , komt door de grote selectie screen die ik per sé met de sterren erbij wou.

[spoiler=Reactie`s]

Succes in Portstewart! Ziet er verder nog goed uit! KIU!

dank je ik zal het nodig hebben ;)

Veel succes daar!

thnx! :thumb:

Succes met JW, zou misschien mooi zijn als JW ook de sponsor is van de club :D

(klein foutje in banner, de vleugels van die vogel in logo zijn niet goed ge-cut)

zou idd prettig wezen , helaas zal dat niet gebeuren (voorlopig , in de toekomst weet ik nog niet).

Overigens over de vleugels, het logo komt uit mn logo pack en aangezien dit nog de beste is (op het net staat bijna niks over de club en de logo`s die er staan zijn slecht) gebruik ik deze dan maar , Goed gezien trouwens :checkit:

zo zo, ik vind het grafisch toch wel goed hoor:thumb: en met zo'n kleine club starten is benoemenswaardig!!!

wat Ahmet hierboven oppert vind ik best wel een goed idee... het zou een mogelijkheid zijn om een beetje extra geld te genereren;) een kleine 100k kunnen op dit niveau veel doen:D

mijn laatse game was met KFC uit koog a.d zaan en moest ook helemaal onderop beginnen , en zit nu in champions league ermee :) maar ondanks de uitdaging vond ik wel dat t nog te makkelijk ging dus vandaar dat ik het zo nou wil doen.

en 100K zou deze club in 1 keer rijk maken in N-Ierland :P

Leuk begin en een leuke club, succes. ;)

dank je wel :clap:

Ziet er grafisch heel netjes uit en je weet het mooi te presenteren. ;)

dank je , ik doe mn best er ook voor dus dit zijn mooie complimenten :thumb:

Geplaatst

Je staat 9 punten achter op de nummer 8 met een goede reeks kan je er ook zo weer boven staan. Ben benieuwd hoe je het gaat doen, als je jezelf maar niet gaat bezatten als het fout drijgt te gaan. Succes iig

Geplaatst

Leuke managerskeuze en een originele club! Succes verder in de competitie, het is zeker nog te doen!

Geplaatst

leuk idee man...

ziet er goed uit

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.