Geplaatst 6 september 201014 jr. [spoiler=Uitleg!] Dit wordt mijn allereerste novelle. Ik ga hier Arsenal proberen weer wat prijzen te laten pakken, want dat is toch te lang geleden! Ik ga proberen om een beetje constant te updaten (ik denk zo aan om de dag een wedstrijd of 10) maar met mijn school, werk en voetbal wil dat nog wel eens niet lukken.
Geplaatst 6 september 201014 jr. Auteur [spoiler=Uitleg!] Dit wordt mijn allereerste novelle. Ik ga hier Arsenal proberen weer wat prijzen te laten pakken, want dat is toch te lang geleden! Ik ga proberen om een beetje constant te updaten (ik denk zo aan om de dag een wedstrijd of 10) maar met mijn school, werk en voetbal wil dat nog wel eens niet lukken.
Geplaatst 6 september 201014 jr. Auteur Hier dan mij eerste update: de transfers en oefenpotjes Toen ik binnen kwam zag ik een brede selectie waar wel, naar mijn mening, wat scorend vermogen aan toegevoegd kon worden. Vandaar dat ik Dzeko gehaald heb, daarnaast heb ik Rodwell gehaald omdat die VC, VMC en MC kan staan, als laatste werd Thiago aangeboden en dat kon ik natuurlijk niet laten schieten. Bij de oefenwedstrijden is er niet echt iets bijzonders gebeurt, we zien 1 gelijkspel en 4 overwinningen op niet al te spannende ploegen. We zien dat Arshavin met 4 doelpunten topscorer van de voorbereiding is. edit: Ik zie nu hij hier staat dat ik Wallcott ipv Walcott heb geschreven [spoiler= Volgende Update] De volgende update met de start van de competitie komt woensdag Dank voor de reacties!
Geplaatst 6 september 201014 jr. Heb je Walcott verhuurd voor een vergoeding van 11M of is de optie tot koop 11M?
Geplaatst 6 september 201014 jr. Auteur Nee de vergoeding in 11M en nog een optie tot koop van iets van 11M, maar dat moet ik even opzoeken de volgende keer als ik ga spelen!
Geplaatst 6 september 201014 jr. Nog succes, goede aankopen alleen heb je voor Thiago veel te veel betaald. Misschien nog even randje om lay-out?
Geplaatst 6 september 201014 jr. Voor 11 miljoen verhuren? Lijkt me niet dat Barca dat betaald voor een niet Barca waardige speler.
Geplaatst 7 september 201014 jr. Haha, dat heb ik ook een keer gehad met Walcott, Ajax bood 11m om hem te huren:P Maar Dzeko, oeff, wat een aankoop!
Geplaatst 8 september 201014 jr. Auteur Deze update bevat de CL-Loting en het begin van de Premier league. We beginnen met de Champions League, ik heb een relatief makkelijke loting gehad, uit pot 2 komt Zenit rollen. Zenit is een gevaarlijke maar eigenlijk (nog) geen Europese topclub, uit de derde pot kwam Dynamo Zagreb. Deze club is toch een maatje kleiner dan Zenit en toch wel 2 maatjes kleiner dan Arsenal. Dan kwam ten slotte Sparta Praag de poule compleet maken, ik denk dat Sparta Praag van hetzelfde niveau is als Zagreb en dat die vooral om de derde plek gaan strijden. Dan gaan we nu over naar het Premiership: [spoiler= Dank voor de reacties] Heb je Walcott verhuurd voor een vergoeding van 11M of is de optie tot koop 11M? Verhuurd voor 11M overeengekomen prijs is 9M Nog succes, goede aankopen alleen heb je voor Thiago veel te veel betaald. Misschien nog even randje om lay-out? Dankje, ook voor de tip! Ik vind het (nu) zo nog wel goed maar misschien in de toekomst verander ik het wel Voor 11 miljoen verhuren? Lijkt me niet dat Barca dat betaald voor een niet Barca waardige speler. Je ziet het! 11 miljoen voor het verhuren alleen al gekregen _O_ Ik dacht ook van WTF! maar daarna deed ik het gelijk Haha, dat heb ik ook een keer gehad met Walcott, Ajax bood 11m om hem te huren:P Maar Dzeko, oeff, wat een aankoop! Oww, dan komt het toch ook nog vaker voor ;)
Geplaatst 10 september 201014 jr. Achterin gaat het ieder geval prima, voorin kan beter, maar om maar is een cliché uit de kast te trekken: 'Als je alles met 1-0 wint, wordt je gewoon kampioen.'
Geplaatst 11 september 201014 jr. Auteur Deze update bevat de derde en vierde ronde League cup en de volgende 6 wedstrijden in de Premier league League Cup: Premier League: Volgende update bevat de poulefase CL en de volgende 6 wedstrijden van de premier league. [spoiler=reacties] 1-1 bij Everton:5 Nee gaat goed, ook een makkelijke poul. Poule is makkelijker dan verwacht en het gaat indd wel lekker Dzeko is al lekker bezig! Makkelijke poule! Dzeko is lekker bezig man! Gewoon goed prestaties neer gezet. Heerlijke transfers, heldig _O_ dank jullie wel! :) Achterin gaat het ieder geval prima, voorin kan beter, maar om maar is een cliché uit de kast te trekken: 'Als je alles met 1-0 wint, wordt je gewoon kampioen.' En zo is het maar net!
Geplaatst 11 september 201014 jr. Ziet er goed uit allemaal, hopen dat Arsenal eindelijk weer eens kampioen wordt!