Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

bet45l.png

30l037b.png

[spoiler=Uitleg]Zoals jullie kunnen zien, begin ik een novelle met Q.P.R. Ik zal geen bepaalde of bekende trainer gebruiken. Ik post mijn resultaten, schrijf er een verhaal bij. Ook zal ik bepaalde spelers uitlichten, inteviews houden en op die manier gaan presenteren. Ik sta altijd open voor kritiek of tips. Daar word zal het alleen maar beter van worden!

Geplaatst
  • Auteur

bet45l.png

30l037b.png

[spoiler=Uitleg]Zoals jullie kunnen zien, begin ik een novelle met Q.P.R. Ik zal geen bepaalde of bekende trainer gebruiken. Ik post mijn resultaten, schrijf er een verhaal bij. Ook zal ik bepaalde spelers uitlichten, inteviews houden en op die manier gaan presenteren. Ik sta altijd open voor kritiek of tips. Daar word zal het alleen maar beter van worden!

Geplaatst

Laat ik je er wel even op wijzen dat het Queens Park Rangers is. Succes met mijn grote liefde uit Engeland.

Geplaatst

Deze club heeft een schitterend logo en heeft toch een aandeel in de geschiedenis van het Engelse voetbal in mijn mening. Veel succes met de weg naar de Premier League en hopelijk kunnen zij onder jouw bewind schitteren

Geplaatst
  • Auteur

Laat ik je er wel even op wijzen dat het Queens Park Rangers is. Succes met mijn grote liefde uit Engeland.

Oh wat een fout! Bedankt dat je me erop wijst ;)

Kan iemand de titel van dit topic veranderen in Queens Park Rangers?

Bij voorbaad dank!

bet45l.png

2a4r3h3.png

[spoiler=reacties]bedankt voor alle reacties!

Geplaatst

Grappige update hoor, erg leuk bedacht!:clap: Veel succes nog!

Geplaatst

Veranderen van je titel moet je vragen aan Fantasy of Yitusita (even PM'en).

Verder succes met deze schitterende club :thumb:

Geplaatst

Mooie club (y) Tof stadion ook, midden in een woonwijk met toegangspoorten tussen huizen.

Geplaatst
  • Auteur

bet45l.png

256cux1.png

[spoiler=reacties]bedankt voor alle reacties :*)

volgende update zal wederom transfers bevatten!

Geplaatst

Nelise vindt ik altijd wel een leuke speler.

Goede aankoop dus.

Geplaatst
  • Auteur

bet45l.png

2nlxpqc.png

[spoiler=reactie]Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Origineel idee, maar ik vraag me af of je team sterker wordt van een speler als Steve de Ridder. Ben benieuwd of je hem ook daadwerkelijk gaat halen.

Succes !!!!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=snelle update]Misschien een wat snelle update, maar ik wil even wat meer inlopen op mijn game.

bet45l.png

2n7qmbq.png

[spoiler=reactie]bedankt voor je reactie! Persoonlijk ben ik irl fan van Steve, zit ook altijd bij de Graafschap op de tribune. Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem wilde halen.

Geplaatst

Ik twijvel een beetje aan de Ridder. Vraag me af of hij een toegvoegde waarde kan zijn.

Fonseca is altijd wel goed!

Geplaatst
  • Auteur

bet45l.png

2k3l3c.png

[spoiler=Reactie]bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Lekker ingekocht zeg, vooral De Laet is een prima speler! Screentje van Hvilsom miss? GZD! :D

Geplaatst

Sommige uitgaande/inkomende transfers snap ik niets van, maar ik ben benieuwd.

Geplaatst
  • Auteur

sv0235.png

2qwm13l.png

Zoals jullie kunnen zien is de selectie rond. De opstelling is het advies van mijn assistent. Dit betekend niet dat ik altijd met deze namen speel. Ik zal meer met de Laet spelen in plaats van Conolly. Ook zal Buszaky's naam vaak op het middenveld te vinden zijn. De spitsen staan wel vast, Aas en Pellicori moeten het hebben van invalbeurten. Ephriam en de Ridder zijn ook mijn vaste buitenspelers voor aankomend seizoen. Watson is onbetwist de vaste man op mijn middenveld. Buszaky, Quashie en Faurlin zullen onderling moeten uitmaken wie naast Watson komt te spelen. Leigertwood zal vooral invallen.

Hieronder de aangevraagde screen van 16 jarige spits Mads Hvilsom

[spoiler=Mads Hvilsom]25sv4n7.png

[spoiler=Reacties]Bedankt voor alle reacties!

Geplaatst

Je hebt een best goede selectie, maar met Vine had je een goede pinchhitter en met Balanta op rechts kon je nog aardig vanuit de flanken naar binnen trekken. Maar goed, hopelijk doet De Ridder het ook goed voor je!

Geplaatst
  • Auteur

sv0235.png

2q1t0tg.png

[spoiler=Reactie]bedankt voor je reactie!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.