Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De onbekende wordt het anders zou je de naam wel gewoon bekendmaken! Ben benieuwd!!!!!

Geplaatst

ben ook erg benieuwd...ziet er wel goed uit

Geplaatst

Succes..

Geplaatst

succes. ben benieuwd waar je terecht komt!

Geplaatst

Leuk begin! Probeer er een stroke om te zetten;)

Geplaatst

Alsjeblieft niet weer een Ajax novelle. Die zijn er, samen met Arsenal, wel erg veel de laatste tijd. Ik hoop dat je origineel doet door met Hoffenheim of, in mindere mate, Udinese te gaan :D

Geplaatst

Zeer mooie eerste posten, een knappe banner en goed geschreven teksten. De clubkeuze met Udinese, Hoffenheim is goed te noemen maar Ajax daarentegen is weer wat minder ... Maar als je deze layouts blijft vasthouden dan volg ik je novelle zeker en vast want het is een presentatie die me zeer aanstaat. Succes en ben benieuwd naar de club, ik gok persoonlijk op Hoffenheim

Geplaatst
  • Auteur

fm3.png

[spoiler=Reacties]Bedankt voor alle reacties, zeer bemoedigend. Zo te zien is mijn keuze gevallen op TSG 1899 Hoffenheim. Talentvol team en hoop hiermee successen te kunnen behalen

Geplaatst

Veel succes in Duitsland.

Is je keuze enigzins beinvloed door de reacties hier? of was je het sowieso al van plan?

Geplaatst
  • Auteur

fm4.png

[spoiler=Clubkeuze + Volgende update]Hoffenheim had ik al als club gekozen. Echter voor het verhaal en om jullie wellicht op het verkeerde been te zetten de keuze voor Udinese, Hoffenfeim of de eerst nog onbekende derde club. De volgende update staat in het licht met de openingspersconferentie met daarin doelstellingen, visie, etc.

Geplaatst

Succes bij Hoffenheim! Ik blijf het een mooi verhaal vinden, dat in een gat met 3000 inwoners een stadion van 30000 man staat;e

Geplaatst

Ziet er mooi uit hoor, leuke novelle :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.