Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

succes bij vitesse. toch wel raar dat je juiste de beste van de drie, rajkovic weg stuurt :cab:

Geplaatst

Rajkovic is echt niet de beste hoor, dat is met overmaat Matic. Ik zou zelf voor Delac gekozen hebben en een ervaren doelman voor achter Room of zelfs als 1e keeper aantrekken. Maar waarom mag het in het echt dan wel vraag ik me af?

Geplaatst
Rajkovic is echt niet de beste hoor, dat is met overmaat Matic. Ik zou zelf voor Delac gekozen hebben en een ervaren doelman voor achter Room of zelfs als 1e keeper aantrekken. Maar waarom mag het in het echt dan wel vraag ik me af?

het mag alleen niet als een bepaald aantal clubs uit de Eredivisie bezwaar heeft, vernam ik net. Hele vage regel inderdaad.

Ik zou Delac idd weg doen en Enyeama of Silviu Lung halen. Maar veel succes, ben erg benieuwd!

Geplaatst

Hele vage regel inderdaad die dan ook niet goed doorgevoerd is in FM want daar is het dus zo dat het sowieso niet mag. Maar goed, laten we het weer over zijn novelle hebben. Nogmaals succes bij Vitesse ;)

Geplaatst

Succes bij Vitesse!;) Ik heb begrepen over die regel dat die regel al erg gedateerd is en daarom nu ook (waarschijnlijk) niet zal worden gehandhaafd...

Geplaatst

Ben benieuwd hoeveel miljoenen je werkelijk te besteden hebt, want als je echt oneindig geld hebt dan is er al geen uitdaging meer aan. Dan wordt je met 2 vingers in de neus kampioen..

Geplaatst
  • Auteur

1284733034-330.jpg

1283338947-20.jpg

Bedankt voor de reacties. heel veel geld zal ik er niet bij doen, want dat haalt inderdaad de spanning/uitdaging eruit!

Geplaatst

KNVB zag dat verhaal toch door de vingers omdat ze de regel al wilden schrappen?

leuk dat je met vitesse bezig gaat

Geplaatst
  • Auteur

1284733034-330.jpg

1284637965-80.jpg

Edit: foutje, moet zijn Vitesse heeft dankzij suikeroom Merab Jordania kunnen investeren in spelers

Geplaatst

had qua transfers wel wat meer verwacht...

Geplaatst

Ben het met Mapherus eens, die transfers zijn niet echt overweldigend. Maar we gaan zien hoe het loopt. Ga zo door.

Geplaatst

Gaat lekker zo. Lettertype vind ik een beetje apart.

Jammer dat je van ajax hebt gewonnen, nergens voor nodig.

Ga zo door, eerste seizoen kampioen zou heel knap zijn.

Geplaatst

Zo gaat lekker man! Ben benieuwd hoeveel geld je zult krijgen de komende seizoenen met Jordania als suikeroom!

Geplaatst
  • Auteur

bedankt voor de reacties, gaat inderdaad lekker

hier nog een screen van de nieuwe aanwinst

[spoiler=klik]1284732472-030.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.