Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

welkome.png[spoiler=uitleg]Dit is de eerst novelle van mijn kant. In de game ben ik al een paar jaar onderweg. Ik heb eigenlijk nog nooit een game langer dan 1 seizoen gehad met Cambuur, en nu ik toch al een aantal seizoenen onderweg ben met mijn clubje is het toch wel de moeite waard om een novelle te schrijven. Veel plezier met de novelle over mijn club & welkom in de hel van Leeuwarden!

Geplaatst
  • Auteur

welkome.png[spoiler=uitleg]Dit is de eerst novelle van mijn kant. In de game ben ik al een paar jaar onderweg. Ik heb eigenlijk nog nooit een game langer dan 1 seizoen gehad met Cambuur, en nu ik toch al een aantal seizoenen onderweg ben met mijn clubje is het toch wel de moeite waard om een novelle te schrijven. Veel plezier met de novelle over mijn club & welkom in de hel van Leeuwarden!

Geplaatst

Ik kijk al uit naar alle spreekkoren bij de wedstrijd Cambuur - AGOVV(d) Succes

Geplaatst
  • Auteur

welkome.png

cambuur.png

[spoiler=next update]In de volgende update komen de transfers en de oefenwedstrijden deze doe ik morgen. Ook zal ik een iets groter lettertype gaan gebruiken want deze is net iets te klein. Veel plezier!:mrgy:

Geplaatst

Ziet er goed uit, succes in Leeuwarden ;)

Geplaatst

Succes met Cambuur. Ziet er al goed uit ;)

Geplaatst
  • Auteur

welkome.png

scckopie.png

[spoiler=next update]In deze update vertel ik over mijn plan wat ik aan Pama heb voorgesteld, dit plan zal ik jullie vandaag rond 3/4uur bekendmaken. Vanavond de update met de transfers en oefenwedstrijden. Veel plezier!:mrgy:

Geplaatst

Ook al ben ik niet voor SCC toch zal ik je novelle blijven volgen, ben benieuwd hoe je het elftal naar het kampioenschap gaat leiden. ;)

Geplaatst

Ook ik ben geen liwwarder, integendeel zelfs. Maar het ziet er netjes uit, ben benieuwd wat je er van maakt.

Geplaatst
  • Auteur

welkome.png

hetplan.png

[spoiler=oefenprogramma]Misschien is het leuk om mijn oefenrooster te weten!hetprogramma.png

[spoiler=next update]Transfers & Oefenwedstrijden. Veel plezier!:mrgy:

[spoiler=reacties]

Ook al ben ik niet voor SCC toch zal ik je novelle blijven volgen, ben benieuwd hoe je het elftal naar het kampioenschap gaat leiden. ;)
Chill, mijn plan weet je iig, nu de uitwerking nog:mrgy:

Ook ik ben geen liwwarder, integendeel zelfs. Maar het ziet er netjes uit, ben benieuwd wat je er van maakt.
Ik ook:) Ik als dyslect ga je ff verbeteren want het is liwwader(y)

Geplaatst

Succes met SCC, zou mooi zijn als je de nieuwe trots van het noorden kan worden.

Geplaatst

Kijk eens aan, leuke plannen!

Zou ook wel een screen van je tactiek willen zien als je de aankopen bekend hebt gemaakt ;)

Geplaatst
  • Auteur

welkome.png

transfersn.png

[spoiler=transfers]transfers1.png

oefenwedstrijden.png

[spoiler=oefenwedstrijden]wedstrijden.png

In de volgende update zal ik mijn tactiek behandelen & eventuele vragen over verkoop inkoop,mijn plan of wat jullie ook maar hebben vraag raak:mrgy: Ook een competitie update ligt klaar.

Geplaatst

Aah kijk, leuke spelers dit kan wel wat worden ben benieuwd :)

Geplaatst
  • Auteur

welkome.png

scc1.png

[spoiler=uitslagen]resultaten2.png

[spoiler=opstelling]deopstelling.png

[spoiler=reacties]

Aah kijk, leuke spelers dit kan wel wat worden ben benieuwd :)

dat het wat kan worden met voetbal in Leeuwarden weet iedere Fries of ze het willen weten of niet:)

Nette aankopen, een aantal talentvolle spelers!:)

Ja vooral Modise was ik verrast mee ik zal proberen nog een Zuid-Afrikaan naar Leeuwarden te halen & volgend jaar wil ik proberen talenten als Koc definitief naar Leeuwarden te halen.

Ziet er goed uit. GZD met Cambuur!

Dankje:)

Met deze selectie moet je inderdaad wel kampioen kunnen worden. Succes dit seizoen! :)

Dan gaan we dat proberen waar te maken:)

[YOUTUBE]xyAZsho33P0&feature=related[/YOUTUBE]

De spelers en supporters liggen elkaar goed en de verwachtingen zijn hoog zo te horen!

Geplaatst

Zo zo puike uitslagen, mijn steun heb je voor Go Ahead!

Geplaatst

Ziet er netjes uit man.

KIU

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.