Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

nqu0ll.jpg

343ro05.png

[spoiler=Uitleg]Zoals je kunt zien weer een novelle van mijn kant, Dinamo Kiev ben ik mee gestopt (fatal error), en begin dus een nieuwe novelle bij Arsenal. Ik vind het heel spijtig dat ik moest stoppen bij Kiev, door die kut crash. Mja, het is niet anders!

• Antwoorden 71
  • Weergaven 153
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

nqu0ll.jpg

343ro05.png

[spoiler=Uitleg]Zoals je kunt zien weer een novelle van mijn kant, Dinamo Kiev ben ik mee gestopt (fatal error), en begin dus een nieuwe novelle bij Arsenal. Ik vind het heel spijtig dat ik moest stoppen bij Kiev, door die kut crash. Mja, het is niet anders!

Geplaatst

Die banner is _O_

Succes bij de Gunners.

Geplaatst

Ik geloof niet meer in die Fatal Errors van je.

1. Ga eerst een heel seizoen volmaken voordat je aan een novelle begint, want dit is je vijfde deze week.

2. Dit is gelijk je vierde 'Fatal Error' geweest??

Geplaatst

Je tekst valt onder een beetje weg :( Voor de rest een mooie update, nu maar hopen dat je geen last krijgt van fatal errors :)

Geplaatst

Wat Pantofola zegt: misschien is het handiger om eerst een seizoen te spelen om te kijken of je geen 'fatal error' krijgt en daarna pas een novelle te starten de volgende keer ;)

Succes met Arsenal.

Geplaatst

Hopelijk kan je deze novelle wel volhouden. Het is in iedere geval een mooie club, die wel weer eens een prijs kan gebruiken. Succes!

Geplaatst

Succes met Arsenal, jammer dat er wat is gebeurt met je kiev game?

Geplaatst
  • Auteur

BEDANKT VOOR JULLIE REACTIE'S! :clap:

nqu0ll.jpg

291onck.png

[spoiler=Reactie's]

@ Jose Ferguson. Bedankt voor je reactie!

@ Pantofola. Tsja, ik heb net mijn pc weggebracht, en hij zei dat het probleem nu verholpen zou moeten zijn. Dus, we hopen het beste :).

@Jan willem. Bedankt voor je reactie, ja ik hoop het ook! :D

@Fantasy. Zie mijn terugreactie op pantofola, bedankt voor je reactie :)

@ Thanks!

@ Bedankt :D.

@ Bedankt marcelkeuh :)

Geplaatst

O mijn god, 64 miljoen voor een dertiger als Cambiasso. Hij mag dan wel een van de beste verdedigende middenvelders ter wereld zijn maar voor dat bedrag is beetje zinloos.

Geplaatst

Cambiasso, heerlijke aanwinst naast Cesc!_O_

Hoop dat je verder dezelfde transferwijze hanteert als in de realiteit, veel talenten kopen, maar er niet teveel in gaat doorslaan. Verder zou ik nog een nieuwe doelman kopen. En hopelijk geen standaardaankopen (Otamendi bijvoorbeeld):clap:

Geplaatst

Onrealistisch man... Je bent doorgegaan met Wenger en die zal NOOIT Cambiasso kopen voor 64 miljoen! Hij koopt jonge (Franse) talenten en leidt ze op.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor je reactie's:clap:

nqu0ll.jpg

de7o77.png

[spoiler= Reactie's]

@alonsorulez Hij is het meer dan waard :D

@dw-nr1 Hij is 28, en blijft nog lang doorvoetballen!

@RaymonTHFC nee hoor :*)

@Marcelkeuh Ja klopt, ik zal geen standaardaankopen doen :)

@Kojo. Ik merkte op dat ik al veel talenten in mijn selectie heb zitten, en ik wou graag wat ervaring. Vandaar!

Geplaatst

Mooie update!

@kojo: Je kunt beter zo'n soort transfer hebben en ervaring aan Arsenal toevoegen die in het echt ook ontbreekt, dan dat hij met standaard transfers als Otamendi, Balotelli etc. aan zou komen..

@alonsorulez: Ben ik niet met je eens, met deze hoeveelheid tekst, vind ik een rode tekst vele malen mooier uitzien:oops:

Geplaatst

Lekkere overwinning tegen een sterke subtopper als de Spurs. 64 miljoen is overigens wel zeer veel voor Cambiasso. Geweldige speler natuurlijk, maar ook al op leeftijd ;)

Maar ga zo door, het ziet er allemaal aardig uit.

Geplaatst

Sorry dat ik me vergist heb in zijn leeftijd, maar alsnog is het veel te veel. Geen enkele club in de hele wereld zal ooit 64 miljoen neerleggen voor Cambiasso, zelfs Man City en Real niet. Verder een mooie overwinning op de Spurs, hopelijk geef je het een goed vervolg tegen Atletico

Geplaatst

Hopelijk hou je het eens vol met een novelle. Succes

Geplaatst

mooie winst, nu doorgaan ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.