Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat zou een geweldige aankoop zijn , voor mijn club en voor jou natuurlijk helemaal :)

Geplaatst

Mooie layout en het ziet er allemaal overzichtelijk uit hoor. Jammer van Raul, maar dat is nu eenmaal geen haalbare speler voor elke Nederlandse club.

Je hebt flink verkocht hoor, hopelijk komen er nog mooie namen naar Rotterdam.;)

Geplaatst

Toffe aankoop voor Feyenoord. Je gaat met een heel ander Feyenoord starten, ik ben benieuwd. Succes! :)

Geplaatst
  • Auteur
Mooie layout en het ziet er allemaal overzichtelijk uit hoor. Jammer van Raul, maar dat is nu eenmaal geen haalbare speler voor elke Nederlandse club.

Najah, dat valt best wel mee. in mn vorige game haalde ik hem ook gewoon hoor:checkit:

Je hebt flink verkocht hoor, hopelijk komen er nog mooie namen naar Rotterdam.;)

Ik hoop op nog 3 namen:whistle:

Toffe aankoop voor Feyenoord. Je gaat met een heel ander Feyenoord starten, ik ben benieuwd. Succes! :)

ik ook. Ik speel ook met een heel ander systeem als ''mij voorgangers''..

Toffe aankoop. Versla niet Ajax hé :p

mmm, kzal de kans niet laten liggen XD

Geplaatst

Leuk begin en goede aankopen, maar je had toch beter door kunnen gaan met mensen als Vlaar en Bahia ipv Ooijer en Vennegoor :P Let ook op je spelling; die is soms niet al te best.

Veel succes!

Geplaatst

Veel succes bij Feyenoord, lekkere eerste aankoop met Postiga (y).

Geplaatst

Mooi begin, met een heerlijke transfer van Helder Postiga!

Hoe krijg je in godsnaam 8 miljoen voor Vlaar en El Ahmadi...:P

Geplaatst

Jammer van Raul, maar eigenlijk niet meer dan logisch. Met Helder Postiga heb je een prima alternatief binnen gehaald. Ik ben benieuwd naar de overige namen :)

Geplaatst

Veel succes met de mooiste club ter wereld! Je hebt iig al mooie transfers gedaan :)

Geplaatst

Een grote opkuis van je spelersgroep is altijd nodig en je hebt alvast de overbodige namen op straat gezet en voor de belangrijkere spelers een aardige som gekregen. Je transferpolitiek is tot nu toe interessant en slim te noemen, maar het zijn echter wel allemaal namen die al over hun beste moment heen zijn. Spijtig dat je Helder Postiga gekocht hebt, want bij Sporting loopt een veel betere spits rond die je voor veel minder geld had kunnen krijgen. Maar misschien zullen de resultaten mij ongelijk geven. Veel succes

Geplaatst

Succes bij Feyenoord. Veel transfers.. Alleen je hebt nogal redelijk wat spelfouten in je teksten staan, let erop (Y)

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen bedankt voor de reacties!!_O_

banner-1.png

3delayout-1.png

Vanavond de update met de wedstrijd VS ADO uit!

Geplaatst

Goede transfer. Betaal je zijn salaris of een huursom ?

Geplaatst
  • Auteur

@ kingnigel. Allebei, deel van zn salaris en 300K huursom ofso..

@ RaymonTHFC. Dankje !! hopen dat ze er wat van gaan maken!

banner-1.png

4delayout.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.