Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Uitleg. Na weer een crashdump te hebben gehad. Had ik mezelf voorgenomen een tijdje even novelle-af te zijn. Toen begon het meteen weer te kriebelen en kon ik me er niet aan houden. Ik hoop dat ik veel volgers bij elkaar weet te sprokkelen en ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan deze novelle. Veel plezier! [spoiler=bannerenlayout]De banner en layout zijn allebei door mij gemaakt.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Auteur Uitleg. Na weer een crashdump te hebben gehad. Had ik mezelf voorgenomen een tijdje even novelle-af te zijn. Toen begon het meteen weer te kriebelen en kon ik me er niet aan houden. Ik hoop dat ik veel volgers bij elkaar weet te sprokkelen en ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan deze novelle. Veel plezier! [spoiler=bannerenlayout]De banner en layout zijn allebei door mij gemaakt.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Auteur Uitleg. Bedankt iedereen voor de reacties. Hierbij zijn ook de transfers. Door het geringe loon en transferbudget zijn het er "maar" 3.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Lekkere aankopen, alleen ben ik nooit zo van Soley goede statts maar presteert nooit
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Succes bij de mooiste club van Nederland na Ajax _O_ Als Zwollenaar ga ik deze zeker volgen _O_
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Ik blijf hem zeker volgen! Alleen die eerste aankoop is natuurlijk niet FC Zwolle waardig, qua stats veel te matig. Succes met Zwolle!
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Auteur Hier de voorbereiding voor de competitie. En iedereen hartelijk dank voor de reacties, het doet me goed :D
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Prachtig voorbereiding hoor! Let wel op de verzorging in je lay-outs. Die lay-outs zelf zijn prima, maar de manier waarop de tekst erin is gekwakt doet me pijn. Soms zit het gewoon tegen de rand aan enzovoort. Veel succes verder nog he, jammer tegen Juve maar alsnog een goed resultaat.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Auteur Iedereen hartelijk dank voor de reacties! Dit is de laatste update van vandaag.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Je scoort nog weinig, op het doelpuntenfestivijn tegen de Graafschap na. Ik vind eigenlijk dat het nog wel beter kan, maar gelukkig doen je concurrenten het ook niet extreem goed! GZD!!
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Nog een beetje Fc Zwolle onwaardig he :P 1 tip, doe geen blauwe letters op een blauwe achtergrond, maar kies voor witte :)
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Je scoort idd weinig, en net als wat Alonsorulez zegt dat blauwe is niet makkelijk om te lezen
Geplaatst 30 augustus 201014 jr. Auteur Hierbij een update van de neiuwe periode. Het gaat nog niet zoals ik gehoopt, heb maar omdat de concurrenten ook punten laten liggen sta ik nog steeds op de 4e plaats. Bedankt iedereen voor de reacties!
Geplaatst 30 augustus 201014 jr. Ziet er goed uit! Misschien ben jij wel in staat om Zwolle eindelijk aan promotie te helpen:thumb: