Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Kun je daarna gewoon weer terug zetten naar de nieuwste versie ?

Je kan meerdere profielen maken hè, en je kan craften terminal gebruiken is een programma waarmee je mods automatisch kan toevoegen en je kan je versie gewoon aanklikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep

Je kan meerdere profielen maken hè, en je kan craften terminal gebruiken is een programma waarmee je mods automatisch kan toevoegen en je kan je versie gewoon aanklikken.
Ja, heb al 2 profielen. Bedankt in ieder geval. Zal deze week in ieder geval niet aanwezig zijn aangezien mijn neefje komt slapen vanaf dinsdag tot zaterdag :moop: Afkicken van de pc hehehe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in de trein, rond 8 uur kan ik beginnen op de plugins erin te verwerken.

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wil je echt Chest Protection? Ik bedoel, denk niet echt dat iemand hier wat van je gaat jatten, hadden hiervoor ook nog een server met paar forum leden, en nog nooit is er wat genakt of gegrieft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in de trein, rond 8 uur kan ik beginnen op de plugins erin te verwerken.

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wil je echt Chest Protection? Ik bedoel, denk niet echt dat iemand hier wat van je gaat jatten, hadden hiervoor ook nog een server met paar forum leden, en nog nooit is er wat genakt of gegrieft.

Aha dat klopt natuurlijk, ben gewend aan publieke servers. Die choptree plugin hoeft ook niet perse, verlaagt toch wel de moeite die je in het spel moet stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites