Jelle. Geplaatst 11 april 2013 Auteur Share Geplaatst 11 april 2013 Al iets gelukt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Wie kan mij uitleggen hoe je met een gedownloade versie online kan spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Wie kan mij uitleggen hoe je met een gedownloade versie online kan spelen? Of je koopt het gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Of je koopt het gewoon. Geef dan gewoon geen reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Wie kan mij uitleggen hoe je met een gedownloade versie online kan spelen? Voor zover ik weet, niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Wie kan mij uitleggen hoe je met een gedownloade versie online kan spelen? Voor zover ik weet, niet. Google maar eens hamachi minecraft ;) maar wel beloven dat je hem koopt als je hem echt leuk vind he ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Google maar eens hamachi minecraft ;) Ik heb het hoor :p zijn geld meer als waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Ja zo duur is het ook niet dus ga het spel denk ik ook kopen. Alleen zoek het niet om naar de winkels te gaan xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Uganda Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Je kunt het ook niet in de winkel kopen, moet via pay-pal of andere betaalmethodes die staan aangegeven op http://www.minecraft.net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Voor de gene die willen, ik heb een server aagemaakt. 25.182.101.5 is het adres;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Heb je een whitelist? Morgen komt King023 erop.. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Heb je een whitelist? Morgen komt King023 erop.. ;) Via hamachi netwerk joinen. Netwerknaam is ManagersUnited en ww 123123. Dan via minecraft 25.182.101.5 joinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 I'm in ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 I'm in ;c ik kom nu ook wel ff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 1 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2013 [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Speel je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Nee maar wil best ff hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 1 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2013 Ja even kijken of ik erop kan. :) Ga niet al te lang! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Goh, door een paar filmpjes van Terraria van X (jawel, de man die zoveel mensen aan het Minecraft virus heeft heholpen :D) weer helemaal zin in Minecraft. Spawnde naast een village, dus die meteen helemaal gestript en mooie basis qua spullen gelegd hier :D Nu stukje op exploration gegaan en een mooie berg bij de zee gevonden waar ik nu ga wonen. Heb al wel wat leuke ideeen voor een fort aan zee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OSMFanclub Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Ben verslaafd aan minecraft.... (het is te verslavend) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik kan wel een 24/7 regelen als er animo voor is? Reageer ff als het je iets lijkt [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=29484]OSMFanclub[/MENTION] [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; @One. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 [MENTION=29103]Alpha[/MENTION];, Intresse. Gaat dat met of zonder Hamachi. Mijn Hamachi doet namelijk een beetje raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 [MENTION=29103]Alpha[/MENTION];, Intresse. Gaat dat met of zonder Hamachi. Mijn Hamachi doet namelijk een beetje raar. Zonder gewoon een geportfowarde server, maar ik zoek wel actieve spelers. Heb er geen zin in om geld uit tegeven als er amper iemand online is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik ben er sowieso en kan zeer waarschijnlijk ook andere (buitenlandse?) leden fixen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik wacht nog even wat andere ervan vinden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten