soler Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Iemand die goede mods weet voor de singleplayer om het meer boeiend te maken ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Iemand die goede mods weet voor de singleplayer om het meer boeiend te maken ? Feed the Beast al geprobeerd? (zooi mods in 1) Tale of kingdoms... Devine mod.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Iemand goede serv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Nee... :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik92 Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Ik speel wel eens minicraft. Alleen ik speel vaak op easy mode haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst 9 april 2013 Speelt iemand dit nog? Ik zou wel eens met iemand online willen gaan samenwerken (PC of xbox) en iets leuks maken, nu ik tijd over heb! PM me als je t leuk lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 Speelt iemand dit nog? Ik zou wel eens met iemand online willen gaan samenwerken (PC of xbox) en iets leuks maken, nu ik tijd over heb! PM me als je t leuk lijkt. Ik doe het bij vlagen wel eens. Ik wil ook wel eens in een server willen. Maar dan wel survival das leuker vind ik persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst 9 april 2013 Ja sowieso survival.. Ik wil wel ergens voor leven. Heb jij een idee hoe je zelf iets opzet qua server? [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Ik heb mijn god geen idee hoe haha. Sowieso zou het wel leuk zijn als er nog een paar meer meedoen. [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Ik heb mijn god geen idee hoe haha. Sowieso zou het wel leuk zijn als er nog een paar meer meedoen. [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Mja, een klein beetje. ik wil in ieder geval wel meedoen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 Ik zal wel even kijken hoe dat moet. Eventueel kan ik vanavond nog wel beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst 9 april 2013 Ik ziet het ook te bekijken lijkt me gaaf als het vanavond al lukt. @Berieee.; @.Nick; Wat gebeurt er als jullie dit IP joinen: 84.82.203.163 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 Gaat nu even niet lukken. Morgen vanaf 14.30 kan ik erop. ;) Mijn naam is trouwens 'King23'. Gekregen van een klasgenootje die m gejat had van zn buurjongen. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; ik ga nu ff proberen Edit: Denk dat we Hamachi moeten gebruiken oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 Ik heb dit ook een lange tijd gespeeld en ben wel geneigd om er terug mee te beginnen. Als jullie nog iemand nodig hebben, je weet me te vinden. Ben morgen wel niet beschikbaar, ben van 14 tot 22 weg met de ploeg om te gaan voetballen in Namen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Hebben jullie het spel dan gekocht of gedownload? Ik wil best meewerken, maar heb het spel dus gedownload en kan dan volgens mij niet online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; gedownload, maar dat is wel mogelijk dan;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Premium ik, ik ben verslaafd maar ik zit het meest in de ProjectMinecraftia server :p Zat nog in Sam's (midnan) z'n survival serie in aflevering 3 :p Fix zonder hamachi en doe een kingdom dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Premium ik, ik ben verslaafd maar ik zit het meest in de ProjectMinecraftia server :p Zat nog in Sam's (midnan) z'n survival serie in aflevering 3 :p Fix zonder hamachi en doe een kingdom dan Als jij ons kan vertellen hoe haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Heb jij premium, [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];? Ik zat wat te vogelen, blijkt dat ik een server heb gemaakt waar ikzelf niet in kan... -_- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; port forwarden chek youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; port forwarden chek youtube Kun jij niet een server aanmaken;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Jaaaa, Bernard? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Dafuq nee internet te slecht voor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten