Stan. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 En die server is gewoon port-forwarded ofwat? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Het is dat er een White list op staat maar anders was je server weer in no time kapot... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the max Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Waarom denk je dat er een white-list op staat?:thumb: De server is gewoon geportforward. :) Verder heb ik je al uitgelegd waarom we geen plug-ins hebben. We willen gewoon minecraft spelen zoals het hoort en we hadden op de vorige server wel plug-ins, maar die bleken nauwelijks toegevoegde waarde te hebben en werden vaak alleen maar misbruikt. Dus je argument dat ik dat niet kan installeren, slaat dus nergens op, zoals je al wist, maar blijkbaar toch post, omdat je er niet van uitging dat ik hier ook nog iets zou posten. De quote op de vorige pagina en je onnozele 'ik-doe-alsof-van-niks-weet'-gedrag laat veel zien over hoe dom je bent. Mensen die zo met elkaar communiceren, horen i.m.o. niet eens achter een computer te zitten, er komt toch niks nuttigs uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Een white-list is het slechts beveiligingsmiddel wat er maar is. Alles is hackerbaar. En zonder anfi grief plugins is het bijna vragen om griefen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the max Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Daarom geven wij alleen het ip van de server aan de mensen, die we vertrouwen. Alleen had ik moeten weten om nooit een boer het ip te geven. Verder maakte ik ook genoeg worldsaves voor de vakantie. Zal dat nu maar weer moeten gaan doen. Verder ben je gewoon triest als je grieft, maar daar komen ze waarschijnlijk pas achter als ze beiden iets ouder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 dus zonder brandblussers is het vragen om vuur in je huis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Daarom geven wij alleen het ip van de server aan de mensen, die we vertrouwen. Alleen had ik moeten weten om nooit een boer het ip te geven. Verder maakte ik ook genoeg worldsaves voor de vakantie. Zal dat nu maar weer moeten gaan doen. Daar zijn juist plugins voor, om die dingen niet zelf te hoeven te doen. En als je slim bent gooi je er ook een blockloger op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the max Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Het is geen moeite en eigenlijk ook niet nodig, alleen als er op het begin nieuwe mensen toegelaten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha The max op MU! :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Vorige keer was jullie server toch gekapt doordat er gegriefed was? waarom doe je dit dan in godsnaam, niet dat ik dat gegrief goed praat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the max Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik begrijp niet waar je het over hebt? Onze server is er alleen even uit geweest, omdat er te weinig mensen joinde en ik geen zin had om daarvoor de hele dag mijn pc aan te laten staan? Er is verder nog nooit gegriefed. Er is alleen 1x een deel van een kerk opgeblazen, maar dat was daarna gewoon weer hersteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Bij NCL griefde admins toch van leden? Zo ja dan ga ik echt geen server met hen maken. ;e Dat was in de eerste server toen het saai werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Je moet de aandacht niet afleiden noch commentaar geven op een server. Je moet eens naar jezelf kijken. Je hebt gewoon geen respect ook al is het maar een spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha, Jullie server had 3 huisjes man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha, Jullie server had 3 huisjes man. Wat ben jij een zielig persoon zeg :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the max Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik weet niet waar Soler het over heeft, alleen dat we de wereld een keer zoveel mogelijk hebben opgeblazen en dat er ruzie was ontstaan, maar niks van griefen of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Er is ook een weg naar boven om naar de wachttoren te gaan Soler , wat doe jij op deze screen dan eigenlijk met Flint en Steel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 portal mischien? en soler? nix aantrekken van dat soort hersenloze karakterloze jochies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanFM Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik heb toch wel zo'n moeite om die combinaties te herkennen, ik moet constant op die wiki kijken hoe het nu zit. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Mensen intresse in een MU server? Zo ja PM (met hamachi voor effe) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 We hebben een server voor MU, wil je het IP pm even. (geen hamachi nodig) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Dit is het IP: managersunited.dyndns.org Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 De nieuwe server is; mucraft.dyndns.org Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2011 Sebas, ziek groot is dat ding van jou nu.. ;c Je server doet het niet, volgens mij kan je er alleen in met jou erbij in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Ja, psvunited heeft de server niet aan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten