Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Waarom denk je dat er een white-list op staat?:thumb:

De server is gewoon geportforward. :)

Verder heb ik je al uitgelegd waarom we geen plug-ins hebben. We willen gewoon minecraft spelen zoals het hoort en we hadden op de vorige server wel plug-ins, maar die bleken nauwelijks toegevoegde waarde te hebben en werden vaak alleen maar misbruikt. Dus je argument dat ik dat niet kan installeren, slaat dus nergens op, zoals je al wist, maar blijkbaar toch post, omdat je er niet van uitging dat ik hier ook nog iets zou posten.

De quote op de vorige pagina en je onnozele 'ik-doe-alsof-van-niks-weet'-gedrag laat veel zien over hoe dom je bent. Mensen die zo met elkaar communiceren, horen i.m.o. niet eens achter een computer te zitten, er komt toch niks nuttigs uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom geven wij alleen het ip van de server aan de mensen, die we vertrouwen. Alleen had ik moeten weten om nooit een boer het ip te geven. Verder maakte ik ook genoeg worldsaves voor de vakantie. Zal dat nu maar weer moeten gaan doen. Verder ben je gewoon triest als je grieft, maar daar komen ze waarschijnlijk pas achter als ze beiden iets ouder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom geven wij alleen het ip van de server aan de mensen, die we vertrouwen. Alleen had ik moeten weten om nooit een boer het ip te geven. Verder maakte ik ook genoeg worldsaves voor de vakantie. Zal dat nu maar weer moeten gaan doen.

Daar zijn juist plugins voor, om die dingen niet zelf te hoeven te doen. En als je slim bent gooi je er ook een blockloger op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp niet waar je het over hebt? Onze server is er alleen even uit geweest, omdat er te weinig mensen joinde en ik geen zin had om daarvoor de hele dag mijn pc aan te laten staan?

Er is verder nog nooit gegriefed. Er is alleen 1x een deel van een kerk opgeblazen, maar dat was daarna gewoon weer hersteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites