Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Oh ok. soler speelt duidelijk wel nog klassiek. Ik speel ook altijd met die twee mods.

? Ik speel de 1.72 versie maar de mobs staan op peacefull maar ik vind echt geen slijm :? En men Mushroomfarm werkt niet op een multiplayer server; mag ik wat pics tonen zodat jullie me kunnen helpen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb onder de grond 2 bomen geplant met genoeg licht, de boom groeit maar er komen geen bladeren aan. De de hoogte is 12 blokken, 2 blokken naar links en dan komt de muur. Staat hij te dicht bij de muur ?

EDIT: Opgelost en kan dirt geen grasmatje krijgen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb onder de grond 2 bomen geplant met genoeg licht, de boom groeit maar er komen geen bladeren aan. De de hoogte is 12 blokken, 2 blokken naar links en dan komt de muur. Staat hij te dicht bij de muur ?

EDIT: Opgelost en kan dirt geen grasmatje krijgen ?

niet uit zichzelf nee , moet je via een andere grasmat doorgeven zeg maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

You have a .... :P ben benieuwd wat je er mee gaat doen :)

Ik ga voor een soort 'courtyard' als je snapt wat ik bedoel.

[spoiler=50*50]mc-1.png

Vloer erin gelegd, een spider ledge geinstalleerd, begonnen aan mijn dubbele muren en de wachttorens.

De 4 diamond blocks in het midden zijn het middenpunt, ik denk dat ik daar een mob-avator op ga aansluiten. Ik zal jullie wat op ge hoogte houden met screenshots hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MCedit?

Nee, SPC en TMI alleen.

EDIT:

Oke, dag 2 van mijn grootste MC project tot nu toe.

[spoiler=nog altijd 50*50]

mc2.png

mc-2.png

- Spider ledge een beetje gepimpt

- Torens verhoogd en voorzien van een dakje

- Ingangen naar alle 4 de torens

- Poort gemaakt, aan de oostzijde zodat ik de zon zie opkomen uit de poort.

- Muren 2 blocks hoger

Morgenavond zit ik waarschijnlijk ergens te zuipen, zaterdag idem dus waarschijnlijk werk ik zondag wel even verder. Ik zit te denken aan een dak over het grote geheel, in de stijl van de daken van de torens, met Lapis en glas. Zoals Docm zijn Piramid of Life zeg maar. Of misschien een grote glazen koepel, ik ben er nog niet helemaal uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziet er wel sick uit man, als het iets groter was geweest had je heel dorp er in kunnen bouwen , dat had ik dan gedaan :D (i`m a builder :P)

Kan ik altijd nog errond bouwen, misschien poorten in alle 4 de muren en er een soort stadscentrum van maken. Dat kan ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites