Stefan Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik? Haha nee, ik speel met SPC en TMI, maar ik ga wel eens een slimefarm in mekaar zetten omdat ik graag bouw. Oh ok. soler speelt duidelijk wel nog klassiek. Ik speel ook altijd met die twee mods. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Oh ok. soler speelt duidelijk wel nog klassiek. Ik speel ook altijd met die twee mods. ? Ik speel de 1.72 versie maar de mobs staan op peacefull maar ik vind echt geen slijm :? En men Mushroomfarm werkt niet op een multiplayer server; mag ik wat pics tonen zodat jullie me kunnen helpen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Dat jij zonder mods speelt. Er zijn toch geen mobs op peaceful :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Dat jij zonder mods speelt. Er zijn toch geen mobs op peaceful :cab: Dat bedoel ik. Zijn er trouwens mods die jullie aanraden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Dat bedoel ik. Zijn er trouwens mods die jullie aanraden ? TooManyItems en SinglePlayer Commands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Mits je creative speelt natuurlijk die twee, in Survival ben ik mijn spelplezier snel kwijt met die mods. (maarja dat is vanzelfsprekend) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 In mine toch liever zelf hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Ik heb onder de grond 2 bomen geplant met genoeg licht, de boom groeit maar er komen geen bladeren aan. De de hoogte is 12 blokken, 2 blokken naar links en dan komt de muur. Staat hij te dicht bij de muur ? EDIT: Opgelost en kan dirt geen grasmatje krijgen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Ik heb onder de grond 2 bomen geplant met genoeg licht, de boom groeit maar er komen geen bladeren aan. De de hoogte is 12 blokken, 2 blokken naar links en dan komt de muur. Staat hij te dicht bij de muur ? EDIT: Opgelost en kan dirt geen grasmatje krijgen ? niet uit zichzelf nee , moet je via een andere grasmat doorgeven zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Er is ook een weg naar boven om naar de wachttoren te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2011 Wachttoren waarvoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Wachttoren waarvoor? Bedoel kijktoren, zal daar ook nog een screenshot van plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Speel je nu wel met mobs dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Speel je nu wel met mobs dan? Dit is op een multiplayer server van NCL, ik speel zonder op men singleplayer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Hele hoop jack-o-lanterns gevonden! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Nog steeds aan het uitdokteren hoe ik het beste kan opnemen :checkit: 1vraagje aan julie , is het geluid nu wel duidelijk? Episode 3 :mrgy: [YOUTUBE]5sMLnZTRjHk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 [spoiler=50*50] Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 You have a .... :P ben benieuwd wat je er mee gaat doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 You have a .... :P ben benieuwd wat je er mee gaat doen :) Ik ga voor een soort 'courtyard' als je snapt wat ik bedoel. [spoiler=50*50] Vloer erin gelegd, een spider ledge geinstalleerd, begonnen aan mijn dubbele muren en de wachttorens. De 4 diamond blocks in het midden zijn het middenpunt, ik denk dat ik daar een mob-avator op ga aansluiten. Ik zal jullie wat op ge hoogte houden met screenshots hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 MCedit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 MCedit? Nee, SPC en TMI alleen. EDIT: Oke, dag 2 van mijn grootste MC project tot nu toe. [spoiler=nog altijd 50*50] - Spider ledge een beetje gepimpt - Torens verhoogd en voorzien van een dakje - Ingangen naar alle 4 de torens - Poort gemaakt, aan de oostzijde zodat ik de zon zie opkomen uit de poort. - Muren 2 blocks hoger Morgenavond zit ik waarschijnlijk ergens te zuipen, zaterdag idem dus waarschijnlijk werk ik zondag wel even verder. Ik zit te denken aan een dak over het grote geheel, in de stijl van de daken van de torens, met Lapis en glas. Zoals Docm zijn Piramid of Life zeg maar. Of misschien een grote glazen koepel, ik ben er nog niet helemaal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 ziet er wel sick uit man, als het iets groter was geweest had je heel dorp er in kunnen bouwen , dat had ik dan gedaan :D (i`m a builder :P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 ziet er wel sick uit man, als het iets groter was geweest had je heel dorp er in kunnen bouwen , dat had ik dan gedaan :D (i`m a builder :P) Kan ik altijd nog errond bouwen, misschien poorten in alle 4 de muren en er een soort stadscentrum van maken. Dat kan ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Zet je hem nog online. ;c Wil er wel in bouwen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Zet je hem nog online. ;c Wil er wel in bouwen. :D Ik zal het even snel uploaden. Er staat nu wel een dak op en achteraan heb ik een EMP gezet. EDIT: http://www.sendspace.com/file/san61z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten