Beppu Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 'PJHoutman burned to death' xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Heb er ff chest protection op gezet, Sign op je chest plaatsen en in bovenste lijn '[private]' typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 'PJHoutman burned to death' xD Minder grappig dan wat ik deed. Des te leuker dat robbdie het niet voor mekaar kreeg mij te pakken met die lava (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Minder grappig dan wat ik deed. Des te leuker dat robbdie het niet voor mekaar kreeg mij te pakken met die lava (d) Jij komt nog aan de beurt jongen;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Nee mijn faalexpeditie gisteren dan. Allemaal spullen voor verkennen mee, op zoek naar biomes. 5000 blocks ver, allemaal taiga taiga taiga. Uiteindelijk een swamp, 14 slimes meegenomen en blauwe bloemen voor ons Cruf. Keer ik terug, verneuk ik mijn boot voor de derde keer in een minuut, zie ik opeens een desert tempel en village. Paar dia uit chests meegenomen. Ik die tempel in. Vraag aan FM Helden of er iets bijzonders is met die tempel 'nee hoor'. Ok begin als een dolle met mn pickaxe te raggen. Flikker ik de helft van mn health weg, val ik vol op een pressure plate, ik loop, boem dood. Alles weg. Volle inv met tering veel bloemen en 3 stacks mossstone die ik wilde. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Nee mijn faalexpeditie gisteren dan. Allemaal spullen voor verkennen mee, op zoek naar biomes. 5000 blocks ver, allemaal taiga taiga taiga. Uiteindelijk een swamp, 14 slimes meegenomen en blauwe bloemen voor ons Cruf. Keer ik terug, verneuk ik mijn boot voor de derde keer in een minuut, zie ik opeens een desert tempel en village. Paar dia uit chests meegenomen. Ik die tempel in. Vraag aan FM Helden of er iets bijzonders is met die tempel 'nee hoor'. Ok begin als een dolle met mn pickaxe te raggen. Flikker ik de helft van mn health weg, val ik vol op een pressure plate, ik loop, boem dood. Alles weg. Volle inv met tering veel bloemen en 3 stacks mossstone die ik wilde. ;e Zo op expeditie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Nee mijn faalexpeditie gisteren dan. Allemaal spullen voor verkennen mee, op zoek naar biomes. 5000 blocks ver, allemaal taiga taiga taiga. Uiteindelijk een swamp, 14 slimes meegenomen en blauwe bloemen voor ons Cruf. Keer ik terug, verneuk ik mijn boot voor de derde keer in een minuut, zie ik opeens een desert tempel en village. Paar dia uit chests meegenomen. Ik die tempel in. Vraag aan FM Helden of er iets bijzonders is met die tempel 'nee hoor'. Ok begin als een dolle met mn pickaxe te raggen. Flikker ik de helft van mn health weg, val ik vol op een pressure plate, ik loop, boem dood. Alles weg. Volle inv met tering veel bloemen en 3 stacks mossstone die ik wilde. ;e Zo op expeditie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 Mushroom island op 1300 -2700. Voor mensen die een eiland vol utopische vrede en gekkigheid willen meemaken. Spawnen geen mobs, behalve mooshrooms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 Productieve avond gehad. Huisje begint goed op te schieten net zoals mijn farms. Leuke excursie gehad met Kerft. Mineshaft gevonden en nog wat meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Guilty as hell.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 lol wist je dat niet? letterijk 1e wat ik zag dat ik bij die dorp aankwam ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Wie heeft mijn Iron Golem vermoord? Kan niet eens normaal huisdieren houden of ze worden vermoord :( Vorige server Kerftkip, nu Kerftgolem. Edit: Begint al ergens op te lijken: 27 november 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Lekker bij Kerft zijn stekkie gaan klooien. Begint beetje op Nepalese hooggebergte te lijken zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 (bewerkt) Mensen die interesse hebben om weer samen op een server te spelen? [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; 1.9 update[YOUTUBE]8NCIuOzSvuM[/YOUTUBE] 25 april 2016 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Lijkt me wel weer eens geinig ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Mensen die interesse hebben om weer samen op een server te spelen? [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; 1.9 update[YOUTUBE]8NCIuOzSvuM[/YOUTUBE] Mischien als er een backpack mod bijzit.... Zonder ga ik het niet eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 85.114.135.204:26599 whitelisten? PM aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Misschien join ik volgende week wel even:). Nu aardig druk en weinig zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Mischien als er een backpack mod bijzit.... Zonder ga ik het niet eens proberen. Kan naar gekeken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Server begint er goed uit te zien (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Gelukkig is de laatste foto helemaal anders nu [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Degenen die nog op de server zouden willen spelen moet even hun MineCraft naam in het topic zetten of even een pm sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 (bewerkt) Creatief hoor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Vanavond een sessie in de nether houden? Fortress zoeken? 29 april 2016 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten