Beppu Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Lachen dit:<. Ik kom vanmiddag nog even online en morgen vrij. Blijven jullie in/bij dat dorpje met je huis of gaan jullie je ergens anders vestigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Lachen dit:<. Ik kom vanmiddag nog even online en morgen vrij. Blijven jullie in/bij dat dorpje met je huis of gaan jullie je ergens anders vestigen? Ik heb me ongeveer 100 / 200 blocks van de spawn genesteld. Dicht bij de oceaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Ik doe ook wel mee als dat nog kan. (d) Niet heel veel ervaring mee, maar vind het altijd wel tof om een beetje aan te kloten op minecraft. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Ik heb me ongeveer 100 / 200 blocks van de spawn genesteld. Dicht bij de oceaan. Ah oké. Dan ga ik maar eens op zoek naar een vlakke plek met wat verschillende dieren en water bij het dorp in de buurt vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Volgens mij heeft [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; nog steeds interesse zo vaak kijkt hij in het topic. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Lachen dit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Iemand die vnv samen een build wil bouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Als de server het weer doet :). Kreeg net timed connection out, en kom er niet meer in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Heb hem herstart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Heb hem herstart OP chickenfarm gebouwd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Heb hem herstart Sta niet op de whitelist. :S Naam is Kerftminister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 CruffaP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Als mensen Clay over hebben. Je mag ze in 1 van de kisten gooien tegenover het rode huis :). Ze zijn zeer welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Jongens kijk wel uit met creepers bij de base, was al een hoop weg en zitten veel belangrijke dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Heb hem herstart whitelist pl0x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 whitelist pl0x Done. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Zojuist texturepack gedownload. Echt de moeite waard. Afhankelijk van je PC kwaliteit zo hoog mogelijk px pakken. En downloaden voor 1.8: http://bdcraft.net/purebdcraft-minecraft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Straks even plugin installeren dat je mobspawners kunt oppakken met Silk Touch, constant bij een spawner blijven wachten; bFEoMO0pc7k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Is er ook een plugin dat je kan teleporten naar je home, op een andere server ging dat met /homeset en /spawn bijvoorbeeld. Vind het maar kut om terug te lopen en klimmen als ik in een mine zit;c. [spoiler=Scherp als een mes] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Heb een mooi plekje gevonden voor een base, waar ik lekker ga uitpakken vanavond. Weet nog niet wat precies, maar ga voor een soort bergkolonie als Machu Picchu ofzo. Dus als je blocks hebt, vooral silk touch cobble is zeer welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Lekker druk vandaag. Straks even aan me huisje werken en automatic farms inbouwen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Heb een mooi plekje gevonden voor een base, waar ik lekker ga uitpakken vanavond. Weet nog niet wat precies, maar ga voor een soort bergkolonie als Machu Picchu ofzo. Dus als je blocks hebt, vooral silk touch cobble is zeer welkom. Ik heb silk touch stone.. Shitload Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 'Robbdie fell from a high place' xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 'PJHoutman burned to death' xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 (d)(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten